|
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ الاثنين ١٣ ذو الحجّة ١٤٤١ Monday, August 3, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
اعتراض هزاران نفر به انتصاب وزرای «متجاوز» و «زن‌ستیز»
چندین هزار نفر طی روز‌های جمعه و شنبه در اعتراض به تغییرات صورت گرفته در دولت فرانسه، به‌ویژه انتصاب دو شخصیت جنجالی به سمت وزرای کشور و دادگستری در پاریس و دیگر شهرهای این کشور دست به تظاهرات زدند.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۰
کنایه میثاقی به اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم جدول
محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به فاصله پرسپولیس با سپاهان اشاره کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۵
آخرین خبرها درباره واکسن ویروس کرونا
سازمان جهانی بهداشت در آخرین گزارش خود درباره روند تحقیق ها در مورد واکسن بیماری «کووید ۱۹» اعلام کرده است که ۲۱ طرح تولید این واکسن در مرحله آزمایش بالینی بر روی انسان قرار دارد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۵
ترامپ، مشاور خود را از زندان آزاد کرد
رئيس جمهور آمریکا، مشاور سابق خود را که در پرونده ای به ۴۰ ماه زندان محکوم شده بود، عفو کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۰
حمله هواداران پرسپولیس به باشگاه رقیب
آبی ها داروی کرونا را کشف کردند؟
کم شدن تعداد بازیکنان مبتلا به کرونای باشگاه استقلال حواشی زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۵
قتل راننده اتوبوس به دلیل اصرار بر استفاده از ماسک!
یک راننده اتوبوس در فرانسه پنج روز پس از حمله چند نفر که از پوشیدن ماسک در داخل اتوبوس خودداری کرده بودند، درگذشت.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰
فیلم| او فقط یازده سال داشت و الان مرده است!
سخنان غم‌انگیز پدربزرگ کودکی 11ساله که در تیراندازی اخیر در آمریکا کشته شد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰
طنز سیاسی | دابسمش عالی درباره درگیری ترامپ با ماسک!
دونالد ترامپ: چون رئیس جمهور هستم ماسک نمی‌زنم؛ یک بار ماسک زدم و قیافه‌ام را با ماسک دوست داشتم! مثل شخصیت فیلم "رنجر تنها" شده بودم!
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰
توهین و ناسزا، سپر دفاعی جدید مسیح علینژاد! +عکس
مسیح علینژاد که شعار احترام به نظر دیگران را سر می‌دهد، اخیرا به فحش و ناسزا برای پاسخگویی به منتقدان خود روی آورده است.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۸
شرط پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بشار رسن
باشگاه پرسپولیس در یک صورت حاضر به تمدید قرارداد هافبک عراقی خود خواهد شد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۰
خبر ترامپ درباره اتفاقی بزرگ در ونزوئلا با حمایت آمریکا
ترامپ مدعی شد، به وضعیت مردم ونزوئلا توجه دارد و از هر شخصی که مردم این کشور انتخاب کنند از او به عنوان رهبر ونزوئلا حمایت خواهد کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۷
عکس| حضور نخست وزیر عراق گذرگاه مرزی مشترک با ایران
گذرگاه مرزی «مندلی» عراق به منظور تبادل تجاری با ایران، با حضور نخست‌وزیر این کشور بازگشایی شد. الکاظمی در این بازدید تاکید کرد که دیگر به فاسدین اجازه سرقت درآمد گذرگاه ها را نخواهد داد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top