|
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ الأربعاء ١٣ جمادى الثانية ١٤٤٢ Wednesday, January 27, 2021
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
دود آتش‌سوزی‌ در آمریکا به اروپا هم رسید
شدت آتش‌سوزی‌های کم سابقه هفته‌های گذشته در غرب آمریکا به حدی بوده که دود ناشی از آن به مناطقی از اروپا رسیده است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۰
الکساندر نوری: پیشنهادهایی داشتم ولی مناسب نبودند
الکساندر نوری در یک مصاحبه با رسانه‌ای آلمانی می‌گوید پیشنهادهایی داشته ولی به دلیل اینکه آنها را مناسب ارزیابی نکرده پاسخی نداده است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۰
باشگاه پرسپولیس: حذف نام فارس را از صحبت‌های مطهری پیگیری می‌کنیم
سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حذف نام فارس را از صحبت های حمید مطهری درباره خلیج فارس از طریق نامه نگاری به AFC پیگیری می کنیم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۰
چه بلایی برسر نایب قهرمان اسبق آسیا می‌آید؟!
  تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران است، مدتی است که وضعیت نابسامانی دارد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۲:۴۰
چرا استقلال شیپور را از سرگشادش می‌دمد؟!
 بدعت غلطی که در این سالها در باشگاه استقلال شاهدش هستیم موضوع انتخاب افراد پیش از انتخاب نفرات انتخاب کننده است!
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۲:۲۰
هشدار درباره افزایش آمار مبتلایان به کرونا
سازمان جهانی بهداشت هشدار داده که هم اکنون شمار ابتلاهای هفتگی به ویروس جدید کرونا در اروپا از ماه مارس نیز فراتر رفته است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۰
یحیی و تیم برنده؛ کدام تغییرات و چرا؟
  پرسپولیسی ها از تصمیمات یحیی گل‌محمدی برای بازی با التعاون تا حدی سورپرایز شدند.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۰
پروژه استراماچونی و گزینه‌هایی که از دست رفتند
  باشگاه استقلال در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که استراماچونی نمی‌تواند سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده بگیرد و دلیل این موضوع هم قوانینی است که اجازه جذب مربیان خارجی را نمی‌دهد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۰
استقلال با کارگزاری‌اش فسخ کرد
  احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌‌ای به کارگزار باشگاه یعنی شرکت جهان فولاد متین، اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت تعهدات از سوی این شرکت، قرارداد منعقد شده فسخ می‌شود.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۰
پنجره و امتیازها در گروی اسپانسر جدید
  مدیران باشگاه پرسپولیس در تهران درست در روزی که قرار بود این تیم در رقابت‌های آسیایی به میدان برود، قلم به‌دست شدند و بیانیه‌ای درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ صادر کردند که تعجب همگان را برانگیخت.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰
رسوایی جدید پلیس آلمان
۲۹ پلیس زن و مرد در بزرگترین ایالت آلمان به اتهام عضویت در گروه‌های واتساپی با محتوای نژادپرستانه و فاشیستی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند. وزیر امور داخلی این ایالت این موضوع را "رسوایی" دانسته است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۶
تکذیب روزبه؛ فقط با استقلال قرارداد دارم
  ساعاتی قبل توئیتر الکاس قطر مدعی شد روزبه چشمی، مدافع استقلال با باشگاه ام صلال قرارداد امضاء کرده و راهی این تیم خواهد شد، اما این بازیکن چنین انتقالی را رد کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۲
استقلال باشگاه یا بنگاه شایعات؟
«من هرگز پیشنهادی را رد نکردم چون پیشنهادی به من نرسید.» این عبارت در استوری اکانت رسمی آندره‌آ استراماچونی همه چیز را درباره ادعاهای مدیریت باشگاه استقلال روشن کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۰
پرسپولیس راهش را گم نکرد
فرداشب به تماشای بازی‌های تکراری می‌پردازیم با این امید که نمایش دلپذیرتری را خواهیم دید و با این باور که از دو بازی قبلی، نکات مهمی می‌آموزیم و بلکه آموخته‌ایم که به دردمان می‌خورد!
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top