|
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ الجمعة ١٣ ربيع الأوّل ١٤٤٢ Friday, October 30, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
شجاعیان؛
خوشحالم بعد از یکسال به استقلال برگشتم
بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره بازگشت خود به جمع آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۵۸
سعادتمند: همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۵۵
فیلم |گل اول پرسپولیس به التعاون
گل اول پرسپولیس به التعاون توسط بشار رسن از روی نقطه پنالتی در دقیقه 48
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۹
شمارش معکوس برای عرضه سهام
90 روز تا پایان کابوس استقلال و پرسپولیس
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان اولین گام خصوصی سازی، حداکثر تا 3 ماه دیگر در بازار سرمایه عرضه خواهند شد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۴
 آیا الکس نوری گزینه مناسبی برای استقلال است؟
در حالیکه پروژه انتخاب سرمربی استقلال بیش از حد معمول طولانی شده است، این روزها از الکساندر نوری به عنوان گزینه اصلی مدیران استقلال نام برده می شود....
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۱۰
منصوریان در نقش مهدی طارمی!
سرمربی جدید تراکتور تبریز پس از امضای قرارداد با این تیم با رشد پرشمار مخاطبان صفحه شخصی خود در اینستاگرام مواجه شد....
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۸
بدل مهدی ترابی نه؛ احسان هستم با شماره ۱۴
بعد از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس، اکنون احسان پهلوان امیدوار است نقش ستاره تاثیرگذار این تیم را به خوبی به اجرا در بیاورد....
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۲:۵۱
الدحیل باخت؛ پرسپولیس امشب ببرد صدرنشین گروهش می‌شود
در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل مقابل شارجه امارات با نتیجه ۴ بر دو شکست خورد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۲
پرسپولیس-علی‌منصور؛ سکانس اول فصل جدید!
علیمنصور در کسوت سرمربی استقلال توانست با حساب 3 بر 2 پرسپولیس برانکو را شکست دهد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۲:۰۳
محرم نویدکیا برادرش را فیکس سپاهان کرد
ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای دیدار مقابل النصر عربستان اعلام شد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۴
پرسپولیس با این بازیکنان به مصاف التعاون می‌رود + عکس
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل نماینده عربستان اعلام شد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۱:۲۶
استقلال از خستگی الشرطه استفاده می‌کند؟
 استقلال در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الشرطه به تساوی یک – یک رسید و در بازی دوم هم مقابل الاهلی عربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۱:۱۰
فتح‌الله‌زاده بعد از کرونا چه وصیتی کرد؟
  علی‌ فتح‌الله‌زاده در چندین دوره مدیرعامل استقلال بوده است و در زمان جدایی استراماچونی نیز به استقلال برگشت و در همین دوران بود که به ویروس کرونا مبتلا شد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۶
بخشی از پول دیاباته پرداخت شده است
  مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و اخباری که درباره روزبه چشمی و شیخ دیاباته منتشر شده توضیحاتی داد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۱
فهرست بازیکنان مدنظر منصوریان لو رفت
 علیرضا منصوریان بعد از انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور درصدد بستن تیمی پرقدرت برای فصل جدید است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۶
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top