|
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ الجمعة ١٣ ربيع الأوّل ١٤٤٢ Friday, October 30, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
قفل شدن پای دیاباته و قایدی درآسیا
  لیگ نوزدهم که تمام شد آماری شگفت‌انگیز از استقلال به جا ماند؛ 55 گل زده در 30 بازی. میانگینی نزدیک به 2 گل زده در هر بازی. دقیق (88/1)!
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۵۵
پاییز رسید تا پرسپولیس را مبتلا کند!
 یک شکست خفیف با یک ضربه پنالتی مشکوک مقابل یکی از گران‌ترین تیم‌های آسیا کافی بود تا حمله‌ها به یحیی گل‌محمدی و تیم او در شبکه‌های هوادارای دوباره اوج بگیرد.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۵۰
درگیری لفظی دو بازیکن پرسپولیس در رختکن
پرسپولیس بعد از دو برد شیرین مقابل التعاون در شرایطی برابر الدحیل با شکست به کار خود پایان داد که عدم تمرکز دو بازیکن این تیم در نیمه دوم کاملا مشهود بود که البته دلیل آن را باید در اتفاقات بین دو نیمه جستجو کرد.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۴۳
آخرین برنامه پیکان برای واسعی و استقلال
سعید واسعی هافبک موفق فصل گذشته پیکان یکی از اهداف باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۴۱
خیال استقلالی‌ها از وریا راحت شد+عکس
کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل الاهلی عربستان نخواهد داشت.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۲۶
خوردبین: به نظرم پرسپولیس قادر به صعود خواهد بود
سرپرست باسابقه و قدیمی سرخپوشان در آستانه هفتاد سالگی، از آرزویش برای صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۳:۲۴
استقلال پول قرارداد دیاباته را داد
باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال مرحله به مرحله در حال پرداخت است.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۲:۴۰
سایت باشگاه استقلال هک شد+عکس
تیترهای عجیبی در سایت رسمی باشگاه استقلال نقش بسته است.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۲:۲۷
پرسپولیس چگونه الشارجه را متوقف می‌کند؟
  الشارجه در دو بازی اخیر خود 10 گل به ثمر رسانده و این زمانی جالب می‌شود که آمار حریف ایرانی این تیم یعنی پرسپولیس بررسی شود.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۲:۱۵
 مدیرعامل استقلال بدنبال قلعه نویی!
ظاهرا در قرارداد امیر قلعه نویی با گل گهر بندی وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد از استقلال بتواند بدون هیچ مشکلی از باشگاه تحت قراردادش جدا شود!
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۲:۰۷
فیلم | وقتی سخنرانی ترامپ در سازمان‌ملل برای رسانه‌های آمریکایی پشیزی ارزش ندارد
کارشناس شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال: هیچ رسانه‌ای در آمریکا حتی رسانه‌های حامی ترامپ، سخنان او را در سازمان ملل پوشش نداند و حتی یک توییت هم برای سخنان او نزدند.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۱:۵۷
۱۰ پرده از نمایش پرسپولیس مقابل دحیل
سرخ‌ها حالا می‌توانند با دوم شدن در این گروه از تقابل احتمالی با السد، ژاوی، سانتی کاسورلا و داور احتمالاً مهربان با تیم قطری! هم فرار کنند.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۱:۴۵
احتمال حضور خسرو روی نیمکت استقلال
  خسرو حیدری یکی از گزینه های نیمکت استقلال برای فصل بعد است.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۱:۲۱
چالش پرسپولیس و آل‌اشپورت؛ ماجرای بیرانوند!
  باشگاه پرسپولیس و شرکت آل‌اشپورت که البسه این تیم را تأمین می‌کند، در قرارداد خود دچار اختلاف شده‌اند.
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۰:۵۲
استقلال دچار خودیارگیری!
مقابل الشرطه عراق، بازی استقلال یک چیزی کم داشت که هیچ ربطی به نیمکت‌نشینی علی کریمی و محمد دانشگر نداشت!
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۲۰:۴۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top