|
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ الجمعة ١٣ ربيع الأوّل ١٤٤٢ Friday, October 30, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
استراتژی پاختاکور مقابل پرسپولیس چیست؟
 پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور قرار خواهد گرفت. به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به وضعیت این تیم ازبکستانی:
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۳:۰۰
عیسی آل سرخ!
  عیسی آل‌کثیر. این ترند امروز فوتبال ایران است.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۴۵
حسینی: با استقلال قرارداد دارم ولی خداحافظ!+عکس
حسین حسینی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به شایعات اخیر واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۳۰
استقلال و ضربه مهلک ترکیب هوادارپسند!
  حالا که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته، می‌شود  کاسه کوزه‌ها را سر احمد الکاف شکست و داور پراشتباه عمانی را به عنوان مقصر اصلی ناکامی آبی‌ها معرفی کرد.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۱۷
پیروزی دل‌انگیز پرسپولیس و آدرس‌های غلط
  معلوم نیست کاشف این تحلیل‌ها کیست اما سالهاست که تکرارش می‌کنند. با هر پیروزی مقابل تیمی متمول در غرب آسیا، می‌گویند: دلارها بی‌اثر شدند.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۱۱
وعده بشار رسن به هواداران ایرانی و عراقی
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران ایرانی و عراقی وعده داد که او و تیمش را در فینال لیگ قهرمانان 2020 خواهند دید.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۰۵
شرایط دریافت یارانه ۱۲۰ هزار تومانی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۲۰ میلیون نفر از اقشار جامعه مشمول دریافت یارانه ۱۲۰ هزار تومانی تأمین کالا‌های اساسی می‌شوند.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۲:۰۲
یحیی؛ فقط سه بازی برای عبور از برانکو!
  شاید یحیی گل محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که پس از شکست در دربی و تغییرات متعدد، تیمش بتواند تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۱:۴۵
نفتکش ایرانی وارد آب‌های ونزوئلا شد
یک روزنامه ونزوئلایی گزارش داد که نفتکش ایرانی وارد آب‌های ونزوئلا شده است.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۱:۱۹
به دلیل شیوع کرونا، ملکه انگلیس اضافه حقوق می‌گیرد!
دولت بوریس جانسون تأیید کرد که در پی کاهش چشمگیر درآمد حاصل از املاک سلطنتی در طول بحران کرونا، مبلغی به درآمد ملکه اضافه خواهد کرد.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۱:۰۰
باشگاه سابق جهانبخش مشتری مهدی قایدی شد!
ستاره جوان استقلال با پیشنهاداتی روبروست.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۰:۵۸
درآمد 12 میلیاردی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده با توجه به تحریم‌های بانکی ایران، شماره حسابی که در لیست تحریم‌ها قرار ندارد را اعلام کند.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۰:۵۲
کسی که شش ماه است وارد تیم شده حق ندارد حرف بزند
وریا غفوری جواب مطهری را داد: بازیکن نباید پایش را از گلیمش درازتر کند
کاپیتان تیم فوتبال استقلال درخصوص حواشی اخیر پیرامون این تیم به دنبال حذف از رقابت‌‎های لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.
۱۳۹۹/۰۷/۷ - ۲۰:۴۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top