|
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ الأربعاء ١٦ ربيع الثاني ١٤٤٢ Wednesday, December 2, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
چرا طاهری و گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوند؟
  در پی انتشار اخباری مبنی بر پایان دوره کاری مهدی رسول پناه در پرسپولیس، بسیاری از هواداران به دنبال بازگرداندن مدیران موفق قبلی هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۳:۵۹
ماجرای علی کریمی و سپاهان چیست؟
  اغراق نیست اگر بگوییم علی کریمی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بوده است.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۳:۵۶
سوژه روز؛ کلاف سردرگم سمت چپ استقلال
  با استقلالی شدن محمد نادری و چراغ سبز هروویه میلیچ برای ادامه همکاری با این تیم، حالا استقلال 4 گزینه برای بازی در سمت چپ خط دفاعی دارد.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۳:۵۴
واکنش مددی به تماس دیاباته و پرسپولیسی ها
سرپرست باشگاه استقلال گفت: حساب شفر در یک کشور توسعه نیافته است و کار را سخت کرده است و مجبوریم به سراغ راهکار دیگری برویم.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۳:۲۷
باقری:
صحبت‌های رسول‌پناه درشأن پرسپولیس نبود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر خودم را درباره رسول پناه اعلام کردم اما درباره یحیی گل محمدی و کادرفنی مردم بهترین قاضی هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۳:۰۸
فیلم | تفاوت برخورد ترامپ و بایدن در برخورد با همسران
نحوه برخورد بایدن و ترامپ با همسران خود پس از مناظره انتخاباتی، باز هم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت!
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۲:۲۲
سرپرست پرسپولیس استعفا کرد/ متن بیانیه رسول پناه !
سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۱:۱۶
فیلم | «باد» عامل سرطان است!
در جریان مناظره انتخاباتی آمریکا، بایدن به اطلاعات علمی ترامپ در خصوص مسائل زیست محیطی کنایه زد و گفت: او [ترامپ] فکر می‌کند «باد» عامل سرطان است!
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۰:۲۰
کریم باقری: آقای رسول‌پناه از پرسپولیس بروید + عکس
کریم باقری نسبت به صحبت‌های مهدی رسول‌پناه واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۲۰:۰۸
واکنش گرشاسبی به درخواست هواداران پرسپولیس
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به درخواست هواداران این تیم برای بازگشت به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۱۹:۳۳
قربانی اول استقلالی شدنِ مدافع پرسپولیس
 با جذب محمد نادری ترافیک در جناح چپ خط دفاعی استقلال بیشتر شده است.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۱۸:۳۲
تازه‌ترین صحبت‌های ذوالنور این‌بار درباره سلاح
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها برای نقل و انتقال پول تسلیحات مزاحمتی ایجاد کنند، ایران می‌تواند با تهاتر مالی نیاز خود را برطرف کند.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۱۸:۳۱
ورود نماینده جدید رهبری به سوریه
با پایان ماموریت آیت‌الله‌ سید ابوالفضل طباطبایی در سوریه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید صفارهرندی کار خود را به عنوان نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در این کشور آغاز کرد.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۱۸:۲۶
بذل و بخشش تیم روحانی خبرساز شد
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان به یک دانشکده ورود کنند.
۱۳۹۹/۰۸/۲ - ۱۸:۲۴
پاسخ فوری وزارت خارجه به آمریکا
متیو تولر سفیر ایالات متحده در عراق در هماهنگی اقدامات تروریستی در عراق و منطقه، در ترور مجرمانه سردار سلیمانی و پیشبرد تحریم‌ها علیه ملت ما نقشی محوری داشته است...