|
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ الجمعة ١١ ربيع الثاني ١٤٤٢ Friday, November 27, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
درخشان: سمیعی باید بداند اداره باشگاه پرسپولیس سخت‌تر از وزارتخانه است
درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را مطرح کرد.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۳:۰۰
باشگاه استقلال چقدر به شاکیان خود پرداخت کرد؟
باشگاه استقلال بابت طلب شاکیان خود رقم زیادی را به آن‌ها پرداخت کرده است.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۲:۳۰
آماده باش یحیی به کمال و احمد!
جدایی شجاع و نادری را کنار احتمال قطع همکاری با ربیع خواه و انصاری بگذارید؛ ساختار دفاعی قرمزها بعد از این تحولات چه وضعی خواهد داشت؟...
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۲:۱۰
علیپور: مشکلات پرسپولیس با حضور سمیعی حل می شود
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است با حضور مدیرعامل جدید بسیاری از مشکلات این تیم خواهد شد....
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۲:۰۰
چهار گزینه برای جانشینی ژاوی استقلال
انتخاب جانشین علی کریمی در استقلال با چند روش بازی امکان پذیر است؛ مساله ای که محمود فکری آن را بهتر از هر کس دیگری می تواند تعیین کند....
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۱:۵۳
پرسپولیس فرجام خواهی امیری را انجام داد؟
زمان قانونی برای اعتراض به کارت زرد وحید امیری به پایان رسیده و دیگر امیدی برای بخشش این ملی‌پوش پرسپولیس و حضورش در فینال آسیا وجود ندارد.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۱:۴۶
فیلم | افشاگری نماینده مجلس درباره گرانی‌های اخیر
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درباره گرانی‌های سرسام‌آور اخیر، تاکید کرد سوءمدیریت دلیل اصلی گرانی‌هاست.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۱:۳۰
ابتلای روزانه ۱۰۰ هزار نفر به کرونا!
پژوهش کالج امپریال لندن نشان می‌دهد سرعت همه‌گیری کرونا در حال شدت گرفتن است و تخمین زده می‌شود تعداد افراد آلوده هر ۹ روز دو برابر شود.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۱:۰۰
آی اپوزیسیون لائیک و سکولار، آزادی ایران با داعش امکان ندارد
مدتی است که حامیان سکولاریسم به خصوص سلطنت‌طلب‌ها و هوادارن رضا پهلوی، در رسانه داعش حضور پیدا می‌کنند؛ اقدامی که صدای دیگر اعضای اپوزیسیون را درآورده است.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۵۲
شماره ۱۰ پرسپولیس به کدام بازیکن می‌رسد؟
 پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس در فصل جدید به کدام بازیکن خواهد رسید؟
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۵۰
نویسنده مشهور آمریکایی:
وضعیت کنونی آمریکا توسط یک دلقک کلاهبردار به وجود آمده است!
"من هیچوقت شرایطی کنونی را تصور نکرده بودم. فاجعه‌بار است که وضعیت کنونی آمریکا نه به دست یک دیکتاتور سهمگین که توسط یک دلقک کلاهبردار به وجود آمده است."
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۳۰
باز هم کلاهبرداری با روش قدیمی بازارگرمی!
دستگیری باند کلاهبرداران فروش ساعت‌های قلابی که با فریب طعمه های خود، حس طمع آنها را تحریک و ساعت های تقلبی را به قیمت گزاف می فروختند.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۲۴
صورت آبی‌ها با سیلی سرخ است!
محمود فکری این روزها استقلال را در شرایطی تمرین می دهد که تقریبا قید تمرین با دیاباته، میلیچ و علی کریمی را زده است و حتی نمی داند می تواند در هفته های ابتدایی از بازیکنان کرونایی اش استفاده کند یا نه!
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۲۳
بازتاب پیام رهبر انقلاب خطاب به جوانان فرانسوی در رسانه‌های این کشور:
رسانه‌های فرانسوی: [آیت‌الله] خامنه‌ای حمایت مکرون از کاریکاتور پیامبر اسلام را «احمقانه» خواند
 پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان فرانسه در پی اظهارات توهین‌آمیز مکرون درباره پیامبر اعظم(ص) بازتاب گسترده ای در رسانه‌های این کشور داشته است.
۱۳۹۹/۰۸/۸ - ۲۰:۱۲
پربیننده آر اس اس ادامه
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top