|
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ الاثنين ٤ جمادى الثانية ١٤٤٢ Monday, January 18, 2021
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
با دیاباته و بی ‌دیاباته
بازی آسان، مدتهای مدیدی است که نداریم! همه بازی‌ها سختند، بازی‌های به‌خصوصی سختترند!
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۵۰
چرا عربستان در ماجرای ترور شهید "فخری‌زاده" از اسرائیل فاصله گرفت؟
با رفتن ترامپ از کاخ سفید به نظر می رسد مقامات سعودی بیش از هر زمان دیگر در بحران تصمیم سازی گرفتار آمده اند. تلاش سعودی برای ترمیم روابط با ترکیه و قطر از جمله شواهد روشن این مساله است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۷
انتقاد عالیشاه؛ احمدی چرا این حرف را زد؟
 امید عالیشاه به شایعات مربوط به مدیر برنامه اش واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۶
سوژه روز؛ تلفات سنگین استقلال
 استقلال برای چهارمین بازی خود در فصل جاری از بابت مصدومیت بازیکنان به معنای واقعی کلمه تلفات سنگینی داد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۰
تاثیر امیری و پهلوان روی بازی پرسپولیس
  پرسپولیس در یک بازی برتر نسبت به شهرخودرو با اختلاف گل حریفش را شکست داد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۳
تنهای تنهای تنها؛ مثل آرمان رمضانی!
  بالاخره بغض پرسپولیس ترکید. این بار مالکیت توپ و زمین به دادشان رسید و توانستند با سه گل زیبای سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک شهرخودرو را درهم بشکنند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۹
مدیرعامل سابق استقلال در ICU
 مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به دلیل ابتلا به کووید۱۹ با مشکل حاد تنفسی مواجه شده است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۲
چالشی که محمود فکری را بدجور کلافه کرده
استقلال از لحاظ بازیکن در پست‌های کلیدی در وضعیت هشدار قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۵
حرف‌های منطقی آرش برهانی بعد از بازی استقلال
مربی تیم استقلال گفت که این تیم باید از فرصت‌های گلزنی خود استفاده می‌کرد که این توپ‌ها تبدیل به گل نشد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۰
آسمان امن پرسپولیس با حامد لک
گلر پرسپولیس طی چهار بازی ابتدایی لیگ به رکورد ۳۶۰ دقیقه بسته ماندن دروازه‌اش دست یافته است....
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۰
رونالدو هم مثل دیه گو نیست؛
استراماچونی: هنوز پیراهن مارادونا را دارم
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه طرفدار رُم بودم اما پوسترهای مارادونا را هم داشتم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۴
تغییر اجباری شیرین در پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب خود را به خاطر فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییر داد تا شیرین‌ترین نتیجه در لیگ برتر بیستم را به دست بیاورد....
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۲
کتف مسعود ریگی جا افتاد
کتف مصدوم هافبک تیم استقلال تهران جا انداخته شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۴
تارتار: باید فضا را از استقلال می‌گرفتیم
 سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش به غیر از یک صحنه موقعیتی به استقلال نداده است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۶
حاتمی: متاسفم که باعث مصدومیت ریگی شدم
فرزاد حاتمی بازیکن باتجربه پیکان می گوید کیفیت زمین شهدای شهر قدس باعث کاهش ایجاد موقعیت های گلزنی شده است....