|
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ الاثنين ٤ جمادى الثانية ١٤٤٢ Monday, January 18, 2021
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
استقلال هنوز خیلی کار دارد
یکی مثل فرهاد مجیدی در برزخ استقلال گرفتار بود و اصلا به‌ نظر می‌رسید بخشی از اظهارات فکری، جنبه کنایه به مجیدی را دارد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۵
تاثیر کرونا؛ احتمال لغو پرسپولیس-ذوب‌آهن
 صبح امروز تست کرونای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم ذوب آهن مثبت بود و تعداد دیگری از اعضای این تیم هم مشکوک به کرونا هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۵
دو ایراد بزرگ استقلال
  پیشکسوت استقلال گفت: من در بازی استقلال دو ایراد بزرگ دیدم، یکی سانترهای اشتباه و دوم اینکه بازیکنان خیلی کم شوت می زنند
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۰
پرسپولیس به دست ژاپنی‌ها به خواب رفت!+عکس
ژاپنی‌ها طرح جالبی از لیگ قهرمانان آسیا و انتظار پرسپولیس برای مشخص شدن حریفش در فینال منتشر کردند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۵
چرا پرسپولیس باید ایزوله شود؟
  کره جنوبی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) چهار نماینده دارد. اف‌سی سئول، جونبوک موتورز، اولسان هیوندای و سووان سامسونگ که در رقابت غول‌های شرقی جزو شانس‌های برتر برای صعود از گروه هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۰
خواسته پرسپولیس لغو بازی‌ها نیست
 خلاف حرف و حدیث هایی که مطرح شده، پرسپولیس تمایلی به لغو بازی هایش قبل از فینال آسیا ندارد
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۵
پرسپولیس برای تفریح به قطر نمی‌رود
  محمدرضا ساکت می‌گوید این باشگاه اصفهانی در خصوص لغو دیدار سپاهان برابر پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم مسابقات، تابع سازمان لیگ است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۰
تلاش پرسپولیس برای بستن دو پرونده!
  باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا توافقاتی را با مهاجم و مربی فصل گذشته این تیم انجام دهد و مطالبات آنها را پرداخت کند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۵
هافبک استقلال استارت زد
  هافبک استقلال با عبور از مصدومیت از امروز کارش را برای دیدار بعدی تیمش شروع کرد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۲
تمرین بازیکن استقلال با دست آتل گرفته! + عکس
 هافبک استقلال با آتل در تمرین امروز حضور یافت و به صورت اختصاصی کار کرد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۴
غیبت ادامه‌دار این استقلالی!
  هافبک مصدوم استقلال هنوز شرایط مطلوب جسمانی را به دست نیاورده است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۱
مصدومیت دروازه‌بان استقلال جدی نیست
 دروازه‌بان استقلال در تمرین امروز دچار مصدومیت شد اما او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۵
کی‌روش گزینه اول هدایت تیم لژیونر پرسپولیسی!
  خبرنگار پرتغالی مدعی شد سرمربی سابق تیم ملی ایران گزینه اول هدایت تیم الریان است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۴
برنامه ویژه پیروانی برای پرسپولیسی‌ها
  در فاصله دو هفته مانده به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس به دنبال حفظ سلامت بازیکنان برای انجام این بازی تاریخی است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۰
دو بار دروازه پرسپولیس را باز کردم
 هافبک باسابقه نساجی مازندران اعتقاد دارد قضاوت داوری در دیدار با نفت مسجد سلیمان کاملاً بدون اشکال بوده است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top