|
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ الأحد ١٠ جمادى الثانية ١٤٤٢ Sunday, January 24, 2021
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
تصاویری از کلیسای «ام الاحزان» در جنوب عراق
کلیسای ام الاحزان از قدیمی ترین کلیساها در جنوب عراق است که در شهر العمارة واقع شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۰
تصاویر | مسجد سلطان قابوس؛ آمیخته ای از سبک معماری اسلامی و عمانی
مسجد سلطان قابوس در شهر بهلاء عمان به سبک معماری اسلامی آمیخته با معماری سنتی عمان ساخته شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۶
تصاویری از مزارع زیتون در استان نینوای عراق
روستای الفاضلیه در استان نینوا، مرکز کشت زیتون و ساخت فرآورده‌های آن در عراق به شمار می‌رود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۱۳
دیاباته: در روزهای اخیر با رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام
مهاجم استقلال گفت: در روزهای اخیر با رسانه ای صحبت نکردم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۰
نیرومند‌ترین و مخوف‌ترین گروه مافیا را بشناسید
گروه «اِندرانگِتا» در منطقه کالابری ایتالیا از کوزا نوسترایِ سیسیل و کامورایِ ناپل پیشی گرفته و به نیرومند‌ترین شبکه مافیایی ایتالیا بدل شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۱
فائزه هاشمی همسویی اصلاح طلبان با ترامپ را افشا کرد!
عتراف صریح و آشکار دختر هاشمی تنها مهره پازل باقی مانده در دومینوی سیاسی فتنه 88 نشان می‌دهد که فتنه گران از سالهای گذشته خط سازش با غرب را در تمامی جبهه‌های رسانه‌ای و میدانی دنبال می‌کنند و جالب این است که این رفتار خود را به جریان رقیب و انقلابیون نسبت می‌دهند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۱
کتمان «خشونت آمریکایی» و تحریف آن به «خویشتنداری نظام سیاسی آمریکا»!
روزنامه غربگرای اعتماد _ که از بزک کنندگان برجام، و از حامیان رویکرد «دیپلماسی التماسی و اعتماد به غرب» در دولت غربگرای تدبیر و امید به حساب می آید_ متاسفانه (بخوانید وقیحانه) در یادداشت روز شنبه 20 دی 99 ، بدون اینکه اشاره ای به افول موریانه وار کشتی تایتانیک آمریکا و تمدن تهی از معنویت و انسانیت غربی بنماید، و به جای اینکه بگوید این اعتراضات و نیز نحوه برخورد خشن پلیس آمریکای مدعی آزادی، فضاحت آمیز بود و موجب رسوایی مدعیان متمدن نمای لیبرال دموکراسی گردید، مینویسد: «این برخورد نشان‌دهنده اعتماد به نفس نظام سیاسی است!»
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۱۹
بهبودیافتگان از کرونا، باز هم کرونا می‌گیرند؟!
مطالعه‌ای که توسط سازمان بهداشت عمومی انگلستان انجام شده، نشان می‌دهد بیشتر افرادی که کرونا گرفته اند از ابتلای مجدد به آن حداقل برای ۵ ماه در امان هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۹
پایان قهر یحیی در پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۰
عربستان حامی القاعده است اما ایران متهم می‌شود!
اسناد محرمانه کمیسیون 11 سپتامبر نشان داد عربستان سعودی پشتیبان این حمله بوده اما وزیر خارجه آمریکا بدون هیچ مدرکی ایران را حامی القاعده و عامل 11 سپتامبر معرفی می‌کند!
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۳
فیلم | مرگ یک جوان در بازداشتگاه پلیس!
در پی مرگ یک جوان سیاهپوست در بازداشتگاه پلیس، تظاهرات گسترده‌ای در مقابل اداره پلیس بروکسل برگزار شد که با دخالت نیروهای امنیتی، به خشونت کشیده شد. معترضان شعارهایی مانند «جانی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» و «پلیس قاتل» سر دادند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۰
اوج اختلاف در آمریکا؛
فیلم | طرح استیضاح «بایدن» یک روز پس از تحلیف!
تیلور گرین، عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا: طرح استیضاح «جو بایدن» را یک روز پس از تحلیف ارائه خواهم داد؛ ما نباید رئیس جمهوری داشته باشیم که خواهان سوء استفاده از قدرتش است!
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top