خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
تحریم های تسلیحاتی ایران چه زمانی برداشته می شود؟
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به زوایای برجام گفت: الان ۶ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل از طریق برجام کنار گذاشته شده و امیدواریم تا اکتبر آینده تحریم های تسلیحاتی نیز برداشته شود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۸
فیلم| شعار مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع)
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر فیلمی از شعار مشهدی ها در ورزشگاه امام رضا(ع) را منتشر کرد. هواداران شعار دادند: توی قلب من نوشته...پرچم سه رنگو عشقه...
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۶
نجفی دوباره محاکمه می‌شود
وکیل مدافع محمدعلی نجفی از زمان رسیدگی مجدد به پرونده موکلش در آذرماه خبر داد.‌
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۳:۲۹
احترام به آزادی بیان به سبک سلطنت طلب‌ها +عکس
شکایت محسن نامجو از یک شبکه لندنی سلطنت طلب، با واکنش تند گروه فرشگرد مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۴
اذعان آمریکایی رسانه به شکست بد ترامپ در مقابل ایران
یک رسانه آمریکایی با اشاره به یک ساله شدن طرح فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران، از شکست این طرح گزارش داد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۱
فیلم| برگزاری نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل
ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار شد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۹
فیلم| آیا امیرانتظام جاسوس بود؟
رضا سیف اللهی عضو شورای پنج نفره تسخیر لانه جاسوسی: امیرانتظام جاسوس بود/ سران منافقین خیلی تلاش کردند به لانه جاسوسی راهشان بدهیم، ولی این کار را نکردیم.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۴
موسوی؛
ادعاهای حقوق بشری آمریکا دورویی بی‌شرمانه است
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود در زیر سوال بردن نمایشگاه حقوق بشر ایران؛ گفت: حمایت کاخ سفید از حقوق بشر «دورویی بی‌شرمانه» است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۵
مبلغ؛
اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت نشوند؛ نمی‌آییم
مرتضی مبلغ تاکید کرد اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت نشوند؛ نمی‌آییم.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۱
فیلم | محسن نامجو خطاب به «من و تو»: گذشته‌ای جعلی از دوران پهلوی ساخته‌اید
استفاده بی اجازه شبکه سلطنت طلب «من و تو» از قطعه «نامه» محسن نامجو باعث شد تا این خواننده با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود به شدت از این شبکه انتقاد کند. این خواننده در این ویدئو خطاب به شبکه من و تو می گوید: " شما به اندازه کافی در ویران کردن فرهنگ در سال های اخیر و در ساختن یک گذشته جعلی در پیش از انقلاب و خراب کردن تصویر آینده در ذهن نسل جوان در کشور نقش داشته اید."
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۸
توئیت جالب کاربر لبنانی در خصوص جنگ طلبی آمریکا
یک کاربر لبنانی در این خصوص عکسی از کشورهایی که آمریکا از جنگ جهانی دوم تاکنون به آنها حمله نظامی و یا خرابکاری کرده را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۴
دنده عقب دولت پس از 6 سال فرصت‌سوزی!
روحانی که با شعار «به عقب باز نمی گردیم» پای به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و در دوران تبلیغات انتخاباتی نیز به صورت تمام عیار تخریب و نقد اقدامات دولت های نهم و دهم را در دستور کار خود قرار داده بود، این روزها در حال بازگشت گام به گام به سیاست های دولت گذشته می باشد!
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵
فیلم| روایت سردار جعفری از پروژه دستگیری زم
سردار جعفری جزئیاتی درباره عملیات پیچیده دستگیری روح الله زم را بیان کرد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۴
فیلم| ارتش جمهوری اسلامی ایران، آماده‌تر از همیشه
شما در این نماهنگ بخشی از صحبت‌های امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره فرموده‌های رهبر انقلاب با موضوعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران را می‌بینید.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top