خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ السبت ٩ ربيع الثاني ١٤٤١ Saturday, December 7, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
برانکو، سردار آزمون را از تیم ملی کنار می‌گذارد؟!
 تقابل برانکو ایوانکوویچ با سردار آزمون در تیم ملی بسیار جنجالی خواهد بود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۳
طالقانی:
انتظار فسخ قرارداد ویلموتس را داشتیم؛ برانکو یکی از گزینه‌هاست
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره موضوع فسخ قرارداد مارک ویلموتس داد. 
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰
منتقدان صحبت‌های انصاری‌فرد منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس باشند
باشگاه پرسپولیس به زودی پاسخ خود را به واکنش‌هایی که به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه در تلویزیون انجام شده اعلام خواهد کرد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵
کام استقلالی‌ها شیرین شد؛ ستاره کلیدی به بازی رسید
شیخ دیاباته در تمرین روز گذشته استقلال مصدوم شد و در تمرین امروز هم حضور نداشت و در کلینیک باشگاه ریکاوری کرد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۰
واکنش فدراسیون فوتبال به خبر جدایی ویلموتس
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی ایران واکنش نشان داد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۵
ستاره مغضوب به لیست استقلال بازگشت
مدافع استقلال بعد از دو بازی غیبت نامش به لیست این تیم برای بازی با شهرخودرو اضافه شد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۲
برانکو: از مدیرعامل پرسپولیس تماسی نداشته‌ام/ ویلموتس هنوز سرمربی ایران است
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: تیم ملی ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ایران برای هر مربی در دنیا جالب توجه هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۴
استوری جنجالی تاج؛ هاشمیان سرمربی تیم‌ملی می‌شود؟+ عکس
پس از فسخ قرارداد ویلموتس با تیم‌ملی فوتبال ایران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبالف تصویر عجیبی را در اینستاگرامش منتشر کرد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۴
جزئیات فسخ قرارداد ویلموتس/ برگ برنده رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکرات!
مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت عصر امروز با فسخ قرارداد به کار خود در ایران پایان داد....
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰
کنعانی‌زادگان:
بازی کنم، گل بزنم شادی نمی‌کنم!/ با اختلاف یک گل پرسپولیس برنده می‌شود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهرداری اگر تیم خوبی نبود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی صعود نمی‌کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۵
منصوریان:
حرف‌های آقای انصاری‌فرد باعث می‌شود داور فردا تحت فشار قرار بگیرد/ اگر نمی‌گذارند، چطور پرسپولیس 3 سال قهرمان شد؟
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم، وقت مدارا در بازی فردا نداریم و باید به پیروزی برسیم.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۲
دو اتفاق که حسابی ستاره پرسپولیس را عصبانی کرده!
بیرانوند در‌حالی در مراسم بهترین‌های آسیا حاضر شد که انگیزه‌ای نداشت و کاملا بی‌حس بود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۵
میزبان احتمالی دیدار شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس مشخص شد
ممکن است دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس در شهر دیگری به جز ماهشهر برگزار شود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۱
کالدرون: پرسپولیس 9 سال است در خانه ذوب آهن پیروز نشده/ رسیدن به قهرمانی چهارم سخت است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 9 سال است پرسپولیس در خانه ذوب آهن پیروز نشده است و من به تیم خودم اطمینان خوبی دارم.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۵
خبری که منتظرش بودید/ ویلموتس با تیم ملی فسخ کرد
قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پس از هفت ماه فعالیت درحالی فسخ شد که این تیم با شکست برابر بحرین و عراق در آستانه یک ناکامی بزرگ قرار دارد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top