|
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ الأربعاء ١٦ ربيع الثاني ١٤٤٢ Wednesday, December 2, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
استقلال و فکری غرق در حاشیه‌های خودساخته
بیست و چهار ساعت بعد از اولین شکست فصل استقلال در اهواز هنوز حاشیه‌های این بازی ادامه داشت.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۳:۵۹
دردسرهای بانو میلیچ برای استقلال!
 مدافع استقلال از زندگی در هتل خسته شده و هفته گذشته صراحتاً این مسئله را با مسئولان باشگاه در میان گذاشت.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۳:۵۵
شب فاجعه‌بار استقلالی‌ها
 کادر فنی استقلال شب فاجعه باری را مقابل فولاد خوزستان پشت‌سر گذاشت.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۳:۵۲
روزهای پرفشار در انتظار ستاره جنجالی استقلال
 محمد نادری از فردا تمرینات پرفشاری را برای بازی با ماشین سازی آ غاز می کند.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۲:۵۸
ترس پرسپولیس از تبدیل آل کثیر به عابدزاده!
ابراهیم شکوری می‌گوید که در صورت فسخ قرلرداد با آل کثیر، احتمال جدایی وی از این تیم وجود داشت....
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۲:۴۷
اعتراض پرسپولیس به داوری؛ این‌بار برای یحیی
 پرسپولیس در حالی شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در ثانیه‌های پایانی از سوی محمدرضا اکبریان داور بازی اخراج شد.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۲:۰۴
کاپیتان بداخلاق پرسپولیس!
در این نوشته مروری داشتیم به رفتارهای این بازیکن درطول سال‌هایی که در پرسپولیس حضور داشته است.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۱:۴۶
یحیی رکورد علی دایی را می‌زند؟
  پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یابد.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۱:۱۶
پرسپولیس ترک عادت نکرد
 برای پرسپولیس برد در زمین آزادی شاید  شروع دوباره در فصل جاری بود، فصلی که نه از بازی با سایپا بلکه به نوعی از بازی های آسیایی برای این تیم شروع شد.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۱:۱۰
دیاباته باید تاوان بدهد!
 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید تمرکز خود را حفظ کنند تا حاشیه‌ها نتواند روی کار آن‌ها تاثیری بگذارد.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۰:۵۰
سرمربی استقلال کمک می‌خواهد 
 شکست استقلال در برابر فولاد تنها یک شکست معمولی نبود! بعد از پایان بازی محمود فکری از فرط عصبانیت و در مواجه با محمد قاسمی نژاد – بازیکن حریف حرف هایی زد که بدون شک برای او تبعات منفی خواهد داشت. 
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۰:۴۵
آشتی کنان شجاع و بیرانوند در فضای مجازی+عکس
بازیکنان سابق پرسپولیس که چندی قبل همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده بود با انتشار یک چت تصویری نشان دادند که دیگر با هم مشکلی ندارند.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۲۰:۳۸
آمار عجیب مهدی‌خانی؛ ۷۷بازی ۴ گل!
  پس از قطعی شدن محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر، مسئولان پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم به دنبال پیدا کردن جانشینی مطمئن برای وی رفتند و در این راه گزینه های مختلفی برای حضور در این تیم مطرح شدند.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۱۹:۲۰
شاگردان یحیی از عدد ۱۰۰ گذشتند
  تیم فوتبال پرسپولیس در ۱۰ بازی رسمی اخیر خود هیچ گلی را در جریان بازی دریافت نکرده است.
۱۳۹۹/۰۹/۲ - ۱۷:۲۱
اینستاگرام فرشید باقری، از دسترس خارج شد!+عکس
پس از انتشار یک استوری جنجالی، صفحه اینستاگرام هافبک استقلال به طور ناگهانی از دسترس خارج شد