خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ السبت ١٩ صفر ١٤٤١ Saturday, October 19, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم | تاریخچه خیانت‌های آمریکا به کردها
با خروج نیروهای آمریکایی از شمال سوریه به دستور دونالد ترامپ، ترکیه به مواضع کردها حمله کرد. کردهایی که بخاطر همپیمانی با آمریکا با داعش جنگیدند. شبکه سی‌ان‌‌ان در مستندی کوتاه موارد خیانت آمریکا به کردها را مرور کرده است.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۱
نیویورک تایمز: بدعهدی آمریکا؛ زنگ خطری برای اسرائیل!
اسرائیلی‌ها نظاره‌گر رها شدن کُردها توسط آمریکا هستند و نگران می‌پرسند: مورد بعدی کیست؟ مسأله این است که آیا آمریکا در تجاوز نظامی اسرائیل به ایران، اسرائیل را تنها می گذارد یا نه؟
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۷
افزایش حملات به یهودیان در کشورهای غربی
در ماه های اخیر حملات علیه یهودیان در کشورهای غربی، افزایش یافته است. در آخرین حمله، یک آلمانی افراط گرا، دو یهودی را در شرق این کشور کشت.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۸
ترامپ، طرح آمریکا برای ایجاد اسرائیل جدید را نابود کرد
"باید آمریکا از کرد‌های سوریه، ترکیه و عراق حمایت می‌کرد تا از این راه اسرائیلی جدید در منطقه بوجود بیاید."
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹
فیلم | سوزان رایس: ترامپ چه مخدری مصرف می‌کند!
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، سوزان رایس، روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان خروج آمریکا از سوریه، رها کردن کرد‌ها و دادن مجوز به ترکیه برای حمله به همپیمانان آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. او همچنین به صحبت‌های اخیر ترامپ که گفته بود «کرد‌ها در نبرد ساحل نرماندی و جنگ جهانی دوم به ما کمک نکرند» واکنش نشان داد و گفت ترامپ چه مخدری مصرف می‌کند؟
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۹
فیلم | مانور هوایی جالب بالگردهای چینی
پنجمین نمایشگاه بالگرد در تیانجین چین با رژه هیجان انگیز نظامی هلیکوپترهای نظامی آغاز به کار کرد. بیش از 400 شرکت از 18 کشور جهان از جمله شرکت بالگرد روسیه در این نمایشگاه چهار روزه شرکت می کنند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۷
نظرسنجی که ترامپ را نقره داغ کرد!
آخرین نظرسنجی‌ها نشان از تغییر جدی در نگاه مردم آمریکا نسبت به روند استیضاح ترامپ دارد. موضوعی که بازتاب آن عصبانیت رئیس جمهور آمریکا را بهمراه داشته است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵
آمریکا، شکنجه‌گران داعش را به مکان امن منتقل کرد!
نظامیان آمریکایی از میان ده ها اسیر داعشی، تنها دو عضو این گروه را که به شکنجه و بریدن سر زندانیان شهرت دارند، تحویل گرفته و به نقطه امنی انتقال داده‌اند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۸
فیلم| محاصره یمن به مرزهای فاجعه انسانی رسید
ائتلاف سعودی با جلوگیری از ورود مواد غذائی و سوخت به یمن این کشور را در آستانه یه فاجعه انسانی قرار داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۰
فیلم| تصاویری از فرار خانواده‌های وحشت زده در سوریه
تصاویری از فرار خانواده های وحشت زده در شمال سوریه در پی حملات ترکیه را مشاهده می کنید.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۳
مجله نیوزویک خطاب به جمهوریخواهان:
ترامپ همانطور که به کُرد‌ها خیانت کرد، به شما هم خیانت می‌کند!
در کتاب هنر معامله، دونالد ترامپ معامله‌گری و کلاهبرداری را یک هنر معرفی می‌کند. او در کتابی که خودش آن را ننوشته، می‌نویسد : «معامله‌، هنر من است! دیگران نقاشی می‌کنند یا شعر‌های زیبا می‌نویسند ولی من معامله‌گری را دوست دارم، ترجیحا معامله‌های کلان»!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۶
نخستین سخنرانی اردوغان پس از عملیات در سوریه
رئیس جمهوری ترکیه در اولین سخنرانی پس از آغاز عملیات این کشور علیه کردهای شمال سوریه از خنثی شدن بیش از ۱۶ هزار "تروریست" در داخل و بیرون مرزهای این کشور خبر داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۸
آخرین خبرها از حمله ترکیه به شمال سوریه
یگان های توپخانه ای و نیروی هوایی ارتش ترکیه با دستور مستقیم رئیس جمهور ترکیه اقدام به حمله به مناطق شمالی سوریه کرده که وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، از آغاز تهاجم به شمال سوریه به ۱۸۱ هدف حمله شده است.
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵
فیلم | اعتراض به تصمیم آمریکا برای رها کردن کُردها به هتل ترامپ رسید
عده ای از شهروندان آمریکایی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص رها کردن کُردها در برابر حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، پلاکاردی را بر فراز هتل ترامپ درلاس وگاس برافراشتند که بر روی آن نوشته شده است: «ترامپ به کُردها خیانت کرد و آنها را کشت»
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۲
فیلم | دزدی عجیب گوشی همراه در انگلیس
در نورث‌همپتون‌شایر، در انگلیس، سارقان در مقابل چشم عابران پیاده، میز موبایل‌فروشی را با گوشی‌های روی آن، به سرقت بردند. ارزش ۵۵۰۰ پوند است.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۱:۴۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top