خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
خشم وهابی‌ها از بوسه علمای اهل سنت بر پیشانی آیت الله رئیسی +عکس و فیلم
بوسه امام جمعه اهل سنت مسجد جامع سورو بندرعباس، بر پیشانی آیت الله رئیسی، موجب خشم وهابی‌ها شد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۸
عاقبت خیانت به کشور/ تروریست‌ها هم به گدایی افتادند +فیلم و عکس
شبکه ماهواره ای گروهک تروریستی منافقین، برای جمع آوری پول، فراخوان داد!
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۰
فیلم |جزئیاتی تازه از فعالیت‌های گروهک«منافقین» علیه «مردم ایران» در شبکه های اجتماعی
عضو جدا شده منافقین در گفتگو با بی‌بی‌سی: اولین کار ما در هر روز لایک کردن حساب مریم رجوی در توییتر و بازنشر توییت‌‌های او بود! اگر کسی از اصلاحات در ایران حمایت کرده بود ما باید می رفتیم با اکانت‌های مختلف به او فحاشی میکردیم و کامنت منفی می‌گذاشتیم!...
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۰
فیلم/ کارشناس بی‌بی‌سی: «سلاح‌های جدید ایران» آنرا بی‌نیاز از «تسلیحات خارجی» کرده است
«حتی اگر تحریم‌های تسلیحاتی برداشته شود، جمهوری اسلامی نیازی به خرید تسلیحات خارجی ندارد، زیرا در حوزه داخلی، توانسته سلاح‌های جدیدی را بسازند که آنرا بی‌نیاز از خارج می‌کند.»
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۱
فیلم| طرح‌های اروپا برای کمک به ایران شکست خورده است
کارشناسان شبکه سعودی ایران اینترنشنال درباره سیاست اروپا در قبال برجام گفتند: برنامه های اروپا برای کمک به ایران شکست خورده است .. اروپایی‌ها، خودشان را مستعمره سیاسی آمریکا می‌بینند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۰
کدام ظلم منافقین، توجه بی‌بی‌سی را جلب کرد؟! +عکس
از عجایت دنیای رسانه، ممنوعیت اشاره به جنایات و اقدامات تروریستی گروهک منافقین در رسانه لندنی است!
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۴
فیلم| روحانی از دست دادن محبوبیتش را باور نکرده!
"مهدی مهدوی آزاد" کارشناس شبکه ایران‌اینترنشنال: مشکل اینجاست که روحانی هنوز باور نکرده که بخشی از سبد آرایی که داشت را به خاطر عدم عمل به وعده‌هاش از دست داده؛ تمام نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که محبوبیت او وضعیت خوبی ندارد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۴
حکایت این روزهای اروپا؛ بدهکاری که طلبکار شده است!
هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان تهدید کرد، ممکن است تحریم‌های اقتصادی اتحادیه اروپا علیه ایران باز گردند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۰
نصرالله: ترامپ ممکن است با شنیدن خبر اکتشاف میدان نفتی جدید ایران سکته کند
«روز شهید به مثابه سالروزی برای هر شهیدی از شهدای حزب الله است. شهداء اهل ایمان و اعتقاد بودند. آن شهیدان جنگشان در راه خدا و دفاع از مقدسات و مظلومان بود.»
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۲
فیلم| کارشناس بی‌بی‌سی: روحانی «درد مردم» را ندارد و با حمله به «قوه‌قضائیه» عملکرد ضعیفش را توجیه می‌کند
تحلیلگر مسائل اقتصاد سیاسی ایران: صحبت‌های روحانی درد مردم نیست، ایشان با زدن قوه‌قضائیه می‌خواهد اقدامات خود را توجیه و ذهن مردم را از عملکرد ضعیف دولت منحرف کند و به مردمی که بخاطر وضع معیشت‌شان اعتراض میکنند میگوید صدای آمریکا دارد از حنجره شما شنیده میشود.
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۴
فیلم | توهین های مکرر ترامپ و سکوت آل سعود
اگر یک حاکم عرب اهانتی میکرد، عربستانی ها قیامت بر پا میکردند اما در قبال ترامپ که آنها را تمسخر می کند و اموالشان را می برد همچنان سکوت می کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۰
تداوم جنگ قدرت در میان سلطنت طلب ها +عکس
با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، هنوز سلطنت طلب ها برای تصاحب قدرت و دلار، علیه یکدیگر توطئه می کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۵
سیاست بی‌بی‌سی در قبال شاه؛ بی‌طرفی یا پیروی از آمریکا؟! +فیلم و عکس
بی بی سی فارسی، که همواره ادعا می کند سیاست هایش مستقل از سیاست های انگلیس و آمریکاست، در قبال محمدرضا پهلوی، کاملا با سیاست های آمریکا همراهی کرده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۱
کارشناس بی‌بی‌سی هم به جمع منتقدین خشونت طلبیِ مسیح علینژاد پیوست +عکس
ترویج خشونت طلبی از سوی مسیح علینژاد به حدی رسیده که مهدی خلجی هم به جمع منتقدین از از او پیوست.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۵
احترام به آزادی بیان به سبک سلطنت طلب‌ها +عکس
شکایت محسن نامجو از یک شبکه لندنی سلطنت طلب، با واکنش تند گروه فرشگرد مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top