خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ الاثنين ٢٢ جمادى الثانية ١٤٤١ Monday, February 17, 2020
بهانه‌جویی جدید آمریکا علیه ایران
ایران تصمیم به پرتاب ماهواره‌ جدیدی به فضا دارد؛ تصمیمی که باز آمریکا را نگران کرده و باعث بهانه‌جویی کاخ سفید شده است!
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۸
آلمان، پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک نخواهد گفت!
رسانه‌های آلمان گزارش کرده‌اند که فرانک‌والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور این کشور برخلاف سنت هر ساله، امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک نخواهد گفت.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۰
حمله مجدد مدعیان آزادی بیان علیه محمدرضا گلزار +عکس و فیلم
ویدئو جدید گلزار با واکنش عجیب اپوزیسیون خارج نشین مواجه شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰
فیلم| اعتراف اپوزیسیون به خفقان دوران پهلوی و دیکتاتوری شاه
آذر ماجدی، فعال اپوزیسیون به ایران اینترنشنال گفت: از بچگی در خانواده و مدرسه به ما می گفتند علیه حکومت حرف بزنی ساواک میاد شما را میگیرد و میبرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۰
فیلم| هرکس به راهپیمایی 22بهمن برود یا رأی بدهد «کرونا» می‌گیرد!
دشمنان ایران برای قطع پیوند ملت با انقلاب و ساختارهای مبتنی بر مردم‌سالاری دینی، به هر دستاویزی متوسل می‎شوند؛ عادتی که گاه با احمقانه‌ترین شیوه ممکن صورت می‌پذیرد. «مهران کمال پور» فعال برانداز، در ویدیوی پیش رو این حماقت را به اوج رسانده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۰
بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در ایتالیا
برخی بانک‌های ایتالیا اخیرا به بهانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران محدودیت‌هایی برای مشتریان ایرانی در این کشور قايل شده و حتی در پاره‌ای موارد حساب‌های برخی از ایرانیان را بسته‌اند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۵
پاسخ نامزدهای دموکرات به این سؤال:
اگر جای ترامپ بودی دستور ترور قاسم سلیمانی را صادر می‌کردی؟!
این مهمترین سؤالی بود که کاندیداهای دموکرات در مناظره اخیر خود باید به آن پاسخ می‌دادند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۱
فیلم| تلاش فمنیست ها برای ورود پروانه سلحشوری به مجلس
منصوره شجاعی، فعال فمنیست به بی‌بی‌سی فارسی گفت: حضور پروانه سلحشوری در مجلس و شهیندخت مولاوردی در دولت نتیجه تلاش و فشار گروه‌های فمنیستی و جنبش زنان بود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۹
آیا ترامپ از عواقب استیضاح نجات یافت؟!
دونالد ترامپ نهایتا توسط سناتورها تبرئه شد و روند استیضاح به پایان رسید. اما تاثیر احتمالی این رای بر انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۸
فیلم | کارشناس شبکه «من‌وتو» هم نتوانست پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب را نبیند
ملیحه محمدی، فعال سیاسی اپوزیسیون: ایران امروز ایران سابق نیست؛ ایران در مسایل هنری، سیاسی، اجتماعی، موسیقی و صنعتی رشد کرده بچه‌های ایرانی در المپیاد‌ها اول می‌شوند، اگر امکاناتی که امروز در ایران است نبود پیروزی‌های ورزشی و فرهنگی هم نبود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۸
فیلم | ماجرای تریاک‌کشی در سفارت انگلیس
مهندس مهدی بازرگان بیان داشته است: در دهه اول شهریور 1320، جوانان، پیشاهنگ تظاهرات و نمایش های خیابانی و دانشگاه و مدارس بودند و بیش از دیگران در معرض حملات و ضربات پلیس و نیروهای انتظامی قرار می گرفتند. ما گه گاه چوب و فلک دیده بودیم. اما این ها، در تظاهرات خیابانی، با باتون پاسبانان سر و کار داشتند؛ گلوله و خون دیده بودند؛ شکنجه های زندان ها را چشیده بودند؛ حتی دخترها هم از این گونه شکنجه ها بی نصیب نماندند. خودم در زندان لشکر 2 زرهی، خرسی را که در حمام مخروبه و تاریک، به جان دخترها می انداختند، دیده بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۵
جزئیات نجات هواپیمای مسافربری ایرانی از حمله اسرائیل به دمشق
رسانه‌های روسی گزارش کرده‌اند اوایل پنج‌شنبه سیستم پدافند سوریه به حمله هوایی اسرائیل واکنش نشان داد که این موضوع هواپیمای مسافربری را مجبور به تغییر مسیر کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۳
تحریمی که هنرمندانه دور زده شد!
تحریم مجازی و احساسی این رویداد از جانب عده‌ای سلبریتی در ماه گذشته، پدیده‌ای بود که اپوزیسیون و رسانه‌های بیگانه را حسابی سر ذوق آورد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۲:۴۷
بی بی سی:
سفیر انگلیس به تهران برگشت
«رابرت مک ایر» خبر بازگشت خود را از طریق اینستاگرام اعلام کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۱:۴۶
قدردانی از کمک ایران به خروج دانشجویان عراقی از چین/ رفتار ناجوانمردانه سعودی‌ها
دانشجویان عراقی به‌دلیل خودداری شرکت‌های هواپیمایی از پرواز به چین در پی شیوع ویروس "کرونا"، برای خروج از این کشور به مشکل برخورد کرده بودند؛ که بالاخره از طریق "ماهان ایر" ترتیب بازگشتشان داده شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top