|
یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ الأحد ٢٣ رجب ١٤٤٢ Sunday, March 7, 2021
مهاجرانی: تفاوت بایدن و ترامپ مثل تفاوت روباه با خرچنگ است
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار توئیتی از سیاست های دولت بایدن انتقاد کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۹
فیلم | اینجا تگزاس است!
یک کاربر آمریکایی با انتشار ویدئویی از صف‌بستن مردم آمریکا برای دریافت آب نوشت: اینجا یک کشور جهان سومی نیست؛ اینجا تگزاس است!
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۳
ستون‌نویس «گاردین» به دلیل انتقاد توئیتری از کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل اخراج شد!
روزنامه نگار آمریکایی پس از اینکه کمک های نظامی آمریکا به اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده بود اخراج شد!
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۸
ماهیگیری سیاسی کارمند زن آل سعود از غم ملت ایران +عکس
پس از فوت مهرداد میناوند، فوتبالیست محبوب ایرانی، سیما ثابت، مجری شبکه سعودی اینترنشنال، با واکنش گسترده‌ فعالان فضای مجازی روبرو شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۵
کاربران فضای مجازی چالش «جنیفر لوپز» را مسخره کردند!
"ما در میانه همه‌گیری کرونا هستیم، هنوز بسته حمایتی دوم خود را نگرفته‌ایم، بعد تو می‌خواهی برویم بیرون و دار و ندارمان را پرت کنیم وسط ماسه‌ها؟!"
۱۳۹۹/۱۱/۸ - ۲۰:۰۸
تناقض کثیف اسرائیلی_سعودی‌ها و هواداران ایرانی‌شان +عکس
"همزمان که میگن توان هسته ای ایران دارد وارد فاز نظامی می‌شود ... میگن آمریکا نباید به برجام بازگردد..."
۱۳۹۹/۱۱/۸ - ۱۸:۰۰
تحلیلگر سیاسی مقیم لندن:
دولت بایدن علیه‌السلام نیست بلکه شکست آمریکا در مقابل ایران را قبول کرده +عکس
"کادر جدید سیاست خارجه آمریکا: جنگ با ایران را فاجعه بار می‌داند! ... نگاه واقع‌بینانه ای به توان ایران دارد! ... فروش براندازی و کاسبی فقر هم تعطیل خواهد شد!"
۱۳۹۹/۱۱/۸ - ۱۶:۳۶
فيلم | تمسخر اقدام بایدن در لغو دستورات دولت ترامپ توسط مجری سرشناس مصری
تحلیل "عمرو ادیب"مجری سرشناس مصری با لحن تمسخر آمیز خود گفت: بایدن همچون فراعنه مصر پس از مراسم تحلیف، بلافاصله همه دستورات صادر شده از سوی ترامپ را لغو کرد؛ این کاری بود که فرعون‌ها می‌کردند. دولت بایدن در واقع دوره سوم ریاست جمهوری اوباماست
۱۳۹۹/۱۱/۶ - ۱۸:۴۸
فیلم | آمریکا می‌خواهد با خلع سلاح ایران همان کاری را با آن کند که با لیبی و عراق کرد
"عبدالباری عطوان" تحلیلگر برجسته جهان عرب: آمریکا با بازگشت به برجام می‌خواهد قدرت موشکی ایران و بازوهای نظامی آن در منطقه را از بین ببرد؛ آمریکا همین کار را با عراق و لیبی کرد و سپس به آنها حمله نظامی کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۵ - ۱۳:۳۶
عربستان حامی القاعده است اما ایران متهم می‌شود!
اسناد محرمانه کمیسیون 11 سپتامبر نشان داد عربستان سعودی پشتیبان این حمله بوده اما وزیر خارجه آمریکا بدون هیچ مدرکی ایران را حامی القاعده و عامل 11 سپتامبر معرفی می‌کند!
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۰۳
عاقبت خوش‌خدمتی‌های ترامپ برای اسرائیل
بنیامین نتانیاهو در اقدامی خبرساز که به فاصله‌گیری از دونالد ترامپ، متحد سیاسی در معرض استیضاحش تعبیر شده است، بنر حساب کاربری خود در توئیتر را تغییر داد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۱
فیلم | هدف بایدن از بازگشت به برجام چیست؟
«کارشناس شبکه BBC: هدف از احیای برجام توسط بایدن، تشکیل اتحادی با کشورهای اروپایی برای محدود کردن برنامه موشکی و حضور منطقه‌ای ایران است.»
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۰
عکس | طراحی ایموجی‌هایی با موضوع «کرونا»
کلمات نمی توانند ویروس کرونا را که جهان را فرا گرفته است، توصیف کنند، اما ایموجی ها موفق شده اند در پست کاربران از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به یک وسیله بیان خوب برای انتقال افکار یا احساسات خود در مورد بیماری همه گیر تبدیل شوند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰
ترامپ با نام مستعار به توئیتر برگشت؟! +عکس
پس از بسته شدن حساب توئیتری دونالد ترامپ، صفحه ای با نام مستعار او در توئیتر ایجاد شد!
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top