|
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ السبت ١٩ ربيع الثاني ١٤٤٢ Saturday, December 5, 2020
روزنامه‌نگار اسرائیلی: در حمایت از برنامه هسته‌ای، بین همه ایرانیان اجماع وجود دارد
"در حمایت از برنامه اتمی ایران، بین همه مردم ایران، هم موافقان حکومت و هم مخالفان، اجماع کامل وجود دارد."
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۲
رضا شیری در دام سایت‌های شرط‌بندی +فیلم
رضا شیری، به رغم تکذیب قبلی، در خارج از کشور با گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی دیدار کرد!
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۹
باید منتظر کمپین حمایت از ترور دانشمندان ایرانی از سوی علینژاد باشیم! +عکس
"باید منتظر کمپین حمایت از ترور دانشمندان ایرانی از سوی خانم علینژاد و براندازان باشیم!"
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۱
تقلای کارمند بی‌بی‌سی برای کمرنگ کردن نقش اسرائیل در ترور شهید فخری‌زاده +عکس
کارمند رسانه دولتی انگلیس سعی نموده نقش اسرائیل را در ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده کمرنگ کند.
۱۳۹۹/۰۹/۸ - ۲۰:۰۳
واکنش کاربران فضای مجازی به تقلای بی‌بی‌سی برای اختلاف‌افکنی +عکس
تقلای خبرنگار بی‌بی‌سی برای تحریک اقوام ایرانی و اختلاف افکنی، با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.
۱۳۹۹/۰۹/۴ - ۱۹:۵۹
بیایید با براندازها مهربان باشیم! +عکس
دوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور تروریست آمریکا، دوران خوشی براندازها بود چرا که ترامپ نقاب از چهره ایالات متحده برداشته و حمایت‌های پشت پرده از دشمنان ایران را علنی کرد اما حالا با رفتن او، براندازها عزادار شدند.
۱۳۹۹/۰۹/۴ - ۱۴:۴۶
جنگ‌ با ایران بازی پلی استیشن نیست +عکس
اخیرا رسانه‌های آمریکایی در راستای فریب مردم ایران، جنجالی جدید درباره احتمال حمله نظامی به ایران به راه انداختند.
۱۳۹۹/۰۹/۳ - ۱۸:۰۰
مسیح علینژاد می‌خواهد ایرانیان را از چه چیزی محروم کند! +عکس
تقلای مسیح علینژاد برای تحریم ورزش ایران با واکنش‌های مختلفی از سوی اپوزیسیون خارج نشین مواجه شده است.
۱۳۹۹/۰۹/۳ - ۱۶:۰۷
حمله عوامل شبکه لندنی به بازیگر ایرانی +عکس
در پی سخنان امیرمحمد زند درباره واقعیت جامعه انگلیسی، عوامل شبکه لندنی "من‌وتو" به طور هماهنگ به این بازیگر ایرانی توهین کردند.
۱۳۹۹/۰۹/۱ - ۱۵:۱۹
فیلم | توبیخ توئیتر به دلیل انکار تقلب در انتخابات آمریکا
تد کروز، سناتور‌ جمهوری‌خواه، جک دورسی، مدیر توئیتر را به دلیل برچسب زدن بر روی توییت‌هایی که در مورد تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نوشته‌اند، مورد بازخواست قرار داد.
۱۳۹۹/۰۹/۱ - ۱۵:۰۶
اگر مرد شماره 2 القاعده در تهران ترور شد، چرا ترامپ رسما اعلام نکرد؟!
گرچه نیویورک تایمز مدعی ترور مرد شماره دو القاعده در تهران شده است اما حتی آمریکایی‌ها هم نتوانستند چنین دروغ ناشیانه‌ای را بپذیرند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۷
تروریست خواندن طرفداران سردار سلیمانی، کار یک تروریست است +عکس
"تروریست خواندن طرفداران شهید سلیمانی در ایران، پس از دیدن مراسم تشییع پیکر او یا کار یک تروریست است یا یک احمق"