خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ السبت ٢٢ جمادى الأولى ١٤٤١ Saturday, January 18, 2020
واکنش مهاجرانی به حضور پرشور مردم در نمازجمعه تهران
عطاالله مهاجرانی، وزیرارشاد دولت اصلاحات در صفحه توئیتر خود پیرامون حضور مردم تهران در نمازجمعه نوشت:« أنا أعطيناك الكوثر...ملت ايران مصداق كامل و تفسير زنده كوثر است. نماز جمعه تهران را مى بينم. درود بر ملتى زنده، هوشمند با حضورى هميشه تماشايى، اميد بخش و پاك كننده غبارها و آلودگى ها و آلايش ها.»
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۳
واکنش الیاس نادران به «بلد نبودن» روحانی!
سخنان امروز رئیس جمهور با واکنش الیاس نادران، نماینده سابق تهران مواجه شد و وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «روحانی در مورد مشکلات اقتصادی گفته #من_بلد_نیستم اگر اقتصادانی بلده بیاد به ما بگه! اینکه خودش ندونه ایرادی نداره؛ چون همیشه آدم امنیتی بوده‌ اما اینکه اقتصادان‌های دولتی هم ندونن؛ خیلی بده! خوبه روحانی یه وقت ملاقات بهشون بده شاید آنقدرها هم بی‌سواد نباشند!»
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳
اعلام حربی جنبش نجباء برای نخستین بار منتشر کرد:
تصویری دیده‌نشده از حاج‌قاسم بعد از فتح آخرین دژ داعش
در این عکس، سردار «کمیل کهنسال» فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا و از مستشاران نظامی ایران در سوریه، همراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی دیده می‌شود./ پاییز ۹۶ - منطقه عملیاتی "البوکمال"
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۲۱:۱۷
دموکراسی به سبک آمریکا!
ترتیتا پارسی، از اعضای نایاک در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: «چطور است که از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا پرسیده میشود که آیا قصد خارج کردن #سربازان_آمریکا از عراق را دارند یا نه، اما اشاره ای نمی شود که دولت عراق خواستار ترک آمریکا شده است؟»
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۵
خبرنگار بی بی سی نوشت:
اشتباه پدافند هوایی اوکراین در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری
مهرداد فرهمند، خبرنگار بی بی سی فارسی، در مطلبی به اشتباه اوکراین در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هواپیمایی روسیه در سال 2001 اشاره کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۶
عَمله‌های ایرانی ترامپ!+ عکس
از بادمجان‌دورقاب‌چین‌ها تا لایک‌جمع کن‌هایی که برای رئیس جمهور آمریکا خودشیرینی می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۱:۲۲
ترس رضا پهلوی از موضع‌گیری در قبال ترور سردار سلیمانی +عکس
پس از ترور سردار سلیمانی، تقریبا همه چهره های سیاسی و غیرسیاسی، در قبال این اقدام تروریستی موضع‌گیری کردند به جز یک خانواده که ادعای وطن پرستی و ایران دوستی دارد!
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۴
فیلم| کارشناس شبکه لندنی: ایران نشان داد هر سیلی را با دو سیلی پاسخ می‌دهد
«جواد عبدالوهاب» کارشناس شبکه لندنی «الحوار» در بررسی تبعات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق گفت ما عادت کرده بودیم همیشه آمریکا مهاجم باشد ولی دیدیم ایران سیلی را با دو سیلی پاسخ می‌دهد
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰
نشریه فرانسوی: آمریکا 5 هزار گروگان بالقوه نزد ایران دارد!
آمریکا دیگر نه 5 هزار نیروی اعمال قدرت، بلکه 5 هزار گروگان احتمالی در صورت تشدید تنش با ایران در عراق دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۵
فیلم| سفیر انگلیس: رفته بودم آرایشگاه!
اولين تصاویر منتشر شده از اظهارات رابرت مک سفير انگلستان پس از بازداشت/ سفیر انگلیس عصر روز شنبه به دلیل حضور در یک تجمع غیرقانونی دستگیر اما کمی بعد به دلیل برخورداری از مصونیت دیپلماتیک و پس از احراز هویت آزاد شد/ او پس از آزادی گفته بود: صرفا قصد شرکت در مراسم یادبود درگذشتگان حادثه هواپیما را داشته!
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۹
خوشحالی صهیونیست‌ها از توهین به عکس حاج قاسم سلیمانی
صهیونیست‌ها که تصاویر و اخبار بدرقه میلیونی پیکر حاج قاسم سلیمانی را سانسور کرده بودند، گروه هتاک به این شهید را مردم ایران معرفی می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۶
نگرانی آمریکایی‌ها از وضعیت نامعلوم سربازان در عین الاسد
در پی سیلی موشکی سپاه پاسداران به آمریکا، شهروندان این کشور در مورد وضعیت سربازان خود در عراق نگران هستند و خواهان اطلاع رسانی شده اند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۵
سوتی من‌و‌تو، پروژه کشته ‌سازی را لو داد +فیلم
همزمان با تجمعات غیرقانونی اخیر در برخی نقاط کشور، پروژه کشته ‌سازی بار دیگر کلید خورد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top