خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ الثلاثاء ١٣ شعبان ١٤٤١ Tuesday, April 7, 2020
فیلم | پارک گردی فرانسوی ها در اوج کرونا!
مردم فرانسه بدون توجه به توصیه‌های مقامات دولتی مبنی بر قرنطینه خانگی، برای تفریح به پارک‌ها آمدند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۴
فیلم | کنایه مجری مشهور آمریکایی به اسلحه دوستی مردم کشورش!
ترور نوآ، کمدین مشهور آمریکایی گفت: مردم آمریکا در بحران کرونا به دو چیز اقبال بیشتری نشان دادند؛ دستمال توالت و اسلحه!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۷
فیلم/ اعتراض پرستاران فرانسوی به کیفیت لباس های پزشکی
اعتراض پرستاران و پزشکان فرانسوی به کیفیت پایین لباس های محافظتی که با کوچکترین اشاره‌ای پاره می‌شوند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰
فیلم/ شور و شوق مسلمانان آلمان از پخش صدای اذان در برلین
حدود 100 مسجد در آلمان و هلند در روز جمعه برای افزایش روحیه مسلمانان در برابر بیماری کرونا اذان پخش کردند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲
فیلم | ضدعفونی کردن معابر با شتر در پاکستان!
پاکستانی ها برای ضدعفونی کردن برای مقابله با کرونا معابر به روش های سنتی روی آورده و از شتر استفاده می کنند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۵
کرونا و عصر طلایی دزدان دریایی در غرب!
امید دانا فعال رسانه ای اپوزیسیون در صفحه توئیتر خود نوشت: «ساعاتی پیش فرانسه 4میلیون ⁧ #ماسک⁩ اهدایی سوئد به اسپانیا و ایتالیا را بین راه در شهر لیون دزدید! البته با اعتراض سوئد، مکرون حاضر شده 2میلیون از ماسکها را برگرداند و بقیه را باج سیبیل دمکراتیک بردارد!‏اینجا غرب است به عصر طلایی دزدان دریایی خوش آمدید!»
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۹
فیلم | نماز میت خواندن دو پزشک بر جنازه بیمار کرونایی
دو پزشک مسلمان بر جسد یکی از بیماران کرونایی نماز میت خواندند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۴
فیلم | اختراع ساده مردم غزه برای کمک به بیماران کرونایی
دو مهندس در غزه، نمونه اولیه‌ای از یک دستگاه تنفس مصنوعی را ساخته‌اند که می‌تواند به بیماران کرونایی کمک کند. به گفته مهندسان ساخت این دستگاه تنها ۲۰۰ دلار هزینه داشته است. نوار غزه به دلیل محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی شرایط سختی را در بحران کرونا پشت سر می‌گذارد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۷
فیلم | اجساد یهودیان مبتلا به کرونا در نیویورک
جنازه‌های یهودیان مبتلا به کرونا در نیویورک در مرکز یهودیان این شهر نگهداری می شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۹
فیلم | برخورد بی‌رحمانه پلیس هند با دست‌فروشان در قرنطینه
پلیس هند با دست‌فروشانی که با وجود مقررات رفت‌وآمد، به کار خود ادامه داده‌اند، برخورد زشت و بی‌رحمانه ای انجام می دهد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۳
فیلم | ضدعفونی کردن کارگران مهاجر به همراه خانواده‌هایشان در هند
ویدئویی از ضدعفونی کردن کارگران مهاجر به همراه خانواده‌هایشان در هند مشاهده می کنید که البته این رفتار با انتقاد خبرنگاران این کشور همراه شده است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۹
فیلم | تمسخر سیاست‌های کرونایی ترامپ توسط مجری مشهور آمریکایی
ترور نوآ، کمدین مشهور آمریکایی با تمسخر سیاست های کرونایی دونالد ترامپ، بیان داشت: شرایط عجیب و غریبی است که قدرتمندترین فرد دنیا(!) هیچ درکی از خطر و پیچیدگی «ویروس کرونا» ندارد!
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۴
فیلم | تصاویری دردناک از انتقال اجساد بیماران کرونایی در آمریکا
در مقابل بیمارستان مایمونیدس نیویورک جنازه‌های بیماران کرونایی به کانتینرهای یخچال‌دار منتقل می شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۷
فیلم | پیست پاتیناژی که به سردخانه مردگان اسپانیایی تبدیل شد
تصاویری دردناک از ورودی پیست اسکیت روی یخ مادرید اسپانیا که این روزها به سردخانه‌ای برای نگهداری اجساد مبتلایان به کرونا تبدیل شده است
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۷
فیلم | وضعیت اسفناک بی‌خانمان‌های آمریکا با شیوع ویروس کرونا
بی‌خانمان‌های آمریکایی این روزها با شیوع ویروس کرونا وضعیت اسفناکی را پشت سر می گذارند و شب های خود را در مترو سر می کنند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top