خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
طرح سه فوریتی حاجی دلیگانی برای لغو گرانی بنزین
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اجرای طرح افزایش قیمت #بنزین، بدون اطلاع نمایندگان مجلس، بصورت ناپخته و اوج بی‌تدبیری #دولت بود. دولت در اجرای این طرح، مردم را مَحرَم ندانسته و برای آگاه سازی افکار عمومی، اقدامی انجام نداد. طرح سه فوریتی بنده برای لغو افزایش قیمت بنزین، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.»
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۴
عكس‌نوشت| تجدید بیعت یکی از فرماندهان الحشدالشعبی با رهبر انقلاب
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در جمع شرکت‌کنندگان در سی‌وسومین کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کرد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۴
جنگ قدرت در میان اپوزیسیون به تهیه لیست اعدام رسید! +عکس
دعوای یک عضو سلطنت‌طلب با خبرنگار رادیو فردا، از وجود لیست اعدام که نام چهره های اپوزیسیون در آن درج شده، رونمایی کرد!
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۳
عکس | خودخواهی دونالد ترامپ زیر چتر!
عکسی از دونالد ترامپ در فضای مجازی آمریکا داغ شده که نشان می‌دهد دونالد ترامپ، حتی خانواده خود را زیر چتر پناه نمی‌دهد!
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۴
حقوق‌بشر یا منفعت اقتصادی،سیاسی؟
اروپایی‌ها دقیقا در روز اعلام مرگ ۱۵کودک بر اثر تحریم، بیانیه می‌دهند ما تعهداتِ برجام را اجرا کرده‌ایم، شما چه؟
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۲
سخنگوی شورای نگهبان: نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست؟!
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در این خصوص در صفحه توئیتر خود نوشت: «نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست؟ اما به نظر می‌رسد شور و نشاط در #انتخابات با حمله به نهاد های قانونی کشور و ایجاد التهاب سیاسی محقق نمی‌شود. مشارکت گسترده، از رهگذر ایجاد اعتماد در مردم و اجرای صحیح قوانین حاصل می‌شود، نه حاشیه سازی!»
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۴
آلزایمر پسر دیکتاتور +عکس
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۵
منبع بودجه عظیم شبکه من‌و‌تو از کجاست؟
مجموع هزینه های شبکه منوتو در طی سه سال مالی از مرز ۵۳ میلیون پوند گذشته است حال آنکه مجموع درآمدهای سه سال گذشته آن به زحمت به ۲.۵ میلیون پوند می رسد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۶
واکنش کاربران توئیتر به توهین به رژیم صهیونیستی +عکس
به رغم تبلیغات گسترده برای ایجاد محبوبیت پوشالی برای اسرائیل، این رژیم همچنان منفور است.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۴
ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین به روایت سخنگوی ارتش اسرائیل
اما نکته جالب توجه ضعف مفرط سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیسیتی است که بار دیگر با حملات راکتی جبهه مردمی آزادی فلسطین آشکار شد تا جایی ک حتی سخنگوی ارتش اسرائیل هم تلویحا به این موضوع اعتراف کرد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۶
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top