خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
حقوق‌بشر یا منفعت اقتصادی،سیاسی؟
اروپایی‌ها دقیقا در روز اعلام مرگ ۱۵کودک بر اثر تحریم، بیانیه می‌دهند ما تعهداتِ برجام را اجرا کرده‌ایم، شما چه؟
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۲
سخنگوی شورای نگهبان: نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست؟!
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در این خصوص در صفحه توئیتر خود نوشت: «نمی‌دانم علت عصبانیت مجدد آقای روحانی چیست؟ اما به نظر می‌رسد شور و نشاط در #انتخابات با حمله به نهاد های قانونی کشور و ایجاد التهاب سیاسی محقق نمی‌شود. مشارکت گسترده، از رهگذر ایجاد اعتماد در مردم و اجرای صحیح قوانین حاصل می‌شود، نه حاشیه سازی!»
۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۴
آلزایمر پسر دیکتاتور +عکس
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۵
منبع بودجه عظیم شبکه من‌و‌تو از کجاست؟
مجموع هزینه های شبکه منوتو در طی سه سال مالی از مرز ۵۳ میلیون پوند گذشته است حال آنکه مجموع درآمدهای سه سال گذشته آن به زحمت به ۲.۵ میلیون پوند می رسد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۶
واکنش کاربران توئیتر به توهین به رژیم صهیونیستی +عکس
به رغم تبلیغات گسترده برای ایجاد محبوبیت پوشالی برای اسرائیل، این رژیم همچنان منفور است.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۴
ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین به روایت سخنگوی ارتش اسرائیل
اما نکته جالب توجه ضعف مفرط سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیسیتی است که بار دیگر با حملات راکتی جبهه مردمی آزادی فلسطین آشکار شد تا جایی ک حتی سخنگوی ارتش اسرائیل هم تلویحا به این موضوع اعتراف کرد.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۶
کنایه فعال رسانه ای به سخنان امروز رئیس جمهور
رئیس جمهور در حالی وعده صادرات و واردات سلاح در سال آینده را می دهد که در حال حاضر واردات بسیاری از کالاهای اساسی و غذا و دارو هم به دلیل تحریم های ظالمانه با مشکل مواجه شده است!
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۷
تداوم جنگ قدرت در میان سلطنت طلب ها +عکس
با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، هنوز سلطنت طلب ها برای تصاحب قدرت و دلار، علیه یکدیگر توطئه می کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۵
کارشناس بی‌بی‌سی هم به جمع منتقدین خشونت طلبیِ مسیح علینژاد پیوست +عکس
ترویج خشونت طلبی از سوی مسیح علینژاد به حدی رسیده که مهدی خلجی هم به جمع منتقدین از از او پیوست.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۵
چرا قوه قضائیه مورد هجمه «روحانی» قرار گرفت؟
به عقیده بسیاری از تحلیلگران، این اظهارات رئیس جمهور -که با عصبانیت خاصی در جمع مردم یزد بیان می شد- به دلیل برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی درون دولت، از جمله حسین فریدون می باشد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۵
احترام به آزادی بیان به سبک سلطنت طلب‌ها +عکس
شکایت محسن نامجو از یک شبکه لندنی سلطنت طلب، با واکنش تند گروه فرشگرد مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۴
رئیس جمهوری که به راحتی رنگ عوض می کند! +عکس
آمریکا شاهد روزهای عجیب و غریبی است؛ روزهایی که در آن، رئیس جمهور این کشور به راحتی تغییر رنگ می‌دهد!
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top