خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
فیلم | اختراع ساده مردم غزه برای کمک به بیماران کرونایی
دو مهندس در غزه، نمونه اولیه‌ای از یک دستگاه تنفس مصنوعی را ساخته‌اند که می‌تواند به بیماران کرونایی کمک کند. به گفته مهندسان ساخت این دستگاه تنها ۲۰۰ دلار هزینه داشته است. نوار غزه به دلیل محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی شرایط سختی را در بحران کرونا پشت سر می‌گذارد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۷
فیلم | اجساد یهودیان مبتلا به کرونا در نیویورک
جنازه‌های یهودیان مبتلا به کرونا در نیویورک در مرکز یهودیان این شهر نگهداری می شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۹
فیلم | برخورد بی‌رحمانه پلیس هند با دست‌فروشان در قرنطینه
پلیس هند با دست‌فروشانی که با وجود مقررات رفت‌وآمد، به کار خود ادامه داده‌اند، برخورد زشت و بی‌رحمانه ای انجام می دهد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۳
فیلم | ضدعفونی کردن کارگران مهاجر به همراه خانواده‌هایشان در هند
ویدئویی از ضدعفونی کردن کارگران مهاجر به همراه خانواده‌هایشان در هند مشاهده می کنید که البته این رفتار با انتقاد خبرنگاران این کشور همراه شده است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۹
فیلم | تمسخر سیاست‌های کرونایی ترامپ توسط مجری مشهور آمریکایی
ترور نوآ، کمدین مشهور آمریکایی با تمسخر سیاست های کرونایی دونالد ترامپ، بیان داشت: شرایط عجیب و غریبی است که قدرتمندترین فرد دنیا(!) هیچ درکی از خطر و پیچیدگی «ویروس کرونا» ندارد!
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۴
فیلم | تصاویری دردناک از انتقال اجساد بیماران کرونایی در آمریکا
در مقابل بیمارستان مایمونیدس نیویورک جنازه‌های بیماران کرونایی به کانتینرهای یخچال‌دار منتقل می شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۷
فیلم | پیست پاتیناژی که به سردخانه مردگان اسپانیایی تبدیل شد
تصاویری دردناک از ورودی پیست اسکیت روی یخ مادرید اسپانیا که این روزها به سردخانه‌ای برای نگهداری اجساد مبتلایان به کرونا تبدیل شده است
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۷
فیلم | وضعیت اسفناک بی‌خانمان‌های آمریکا با شیوع ویروس کرونا
بی‌خانمان‌های آمریکایی این روزها با شیوع ویروس کرونا وضعیت اسفناکی را پشت سر می گذارند و شب های خود را در مترو سر می کنند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۰
فیلم | کلاه کرونایی بر سر پلیس هند!
پلیس هند با گذاشتن کلاهی شبیه ویروس کرونا مردم را به ماندن در خانه توصیه می‌کند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۷
فیلم| وزیرخارجه امریکا سخنان رئیس جمهور ایران را تقطیع و در توییتر منتشر کرد!
پمپئو در اقدامی غیر اخلاقی با تقطیع سخنان رئیس جمهور ایران و انتشار آن در صفحه توییتر خود مدعی شد: افشاگری تکان دهنده توسط رئیس جمهور ایران، حسن روحانی که نشان می‌دهد تلاش هماهنگ رژیم برای لغو تحریم های ایالات متحده، نه برای مبارزه با بیماری همه گیر بلکه به منظور دریافت کمک مالی برای رهبران رژیم است!
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
فیلم | ترامپ بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی!
ترامپ پس از امضای طرح نجات ۲ تریلیون دلاری برای مقابله با تاثیرات اقتصادی ویروس #کرونا بدون توجه به توصیه‌های بهداشتی، قلم‌های یادبود را به افراد حاضر اهدا کرد! همچنین افراد حاضر در جلسه نیز بدون رعایت فاصله ۲ متری، درکنار یکدیگر ایستادند!
۱۳۹۹/۰۱/۹ - ۲۳:۴۱
فیلم | ایتالیایی ها پرچم اتحادیه اروپا را آتش زدند!
سکوت و عدم کمک‌رسانی اتحادیه اروپا در قبال شیوع ویروس کرونا در ایتالیا باعث شده تا مردم این کشور با انتشار ویدئوهایی، پرچم این نهاد را آتش زنند!
۱۳۹۹/۰۱/۹ - ۲۳:۳۶
فیلم | وضعیت بحرانی بیمارستان‌های ترکیه پس از شیوع کرونا
دولت ترکیه در حالی تعداد مبتلایان به کرونا را تاکنون ۵۶۹۸ نفر اعلام کرده که بسیاری معتقدند مقامات این کشور در اعلام تعداد بیماران پنهان کاری کرده است.
۱۳۹۹/۰۱/۹ - ۲۳:۳۰
فیلم | آمریکایی‌ها بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی آغاز بهار را جشن گرفتند!
جوانان آمریکایی بدون توجه به توصیه‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا، به خیابان آمده و جشن آغاز بهار را گرفتند! پلیس آمریکا نیز برای متفرق کردن آنان وارد عمل شد که البته ناموفق ماند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۴۷
فیلم | صف تست کرونا در زیر بارش سهمگین برف!
کانادایی‌ها زیر بارش سهمگین برف برای انجام تست کرونا صف بستند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۲۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top