|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
تفتیش عقاید در دولت روحانی!
اکبر نبوی، منتقد سینما در خصوص شکایت دولت از طالبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «آقای ابوالقاسم طالبی (کارگردان #سینما) می‌گوید دولت آقای #حسن_روحانی از او به‌خاطر فیلمی که هنوز نساخته، شکایت کرده است. اگر گفته او درست باشد، رفتار آقای روحانی و دولت‌اش مصداق بارز #تفتیش_عقاید است.»
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۱۵:۴۳
فیلم | واکنش عجیب شهروند آمریکایی به ماسک زدن اجباری
یک شهروند آمریکایی پس از تذکر مدیر فروشگاه مبنی بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجناس خریداری شده را به زمین ریخت!
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۱۴:۵۰
ترامپ مجبور به حذف توئیت خود شد
رئیس‌جمهور آمریکا مجبور شد ویدیوئی که در توئیتر منتشر کرده بود را حذف کند.
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۰۷:۳۰
شبکه‌ای که پناهگاه تجزیه‌طلب‌ها و منقلی‌ها شده است! +عکس
اختلافات و جنگ قدرت میان اپوزیسیون خارج نشین، باعث شده تا پشت‌پرده بسیاری از گروه‌ها و رسانه‌های وابسته به آنها فاش شود.
۱۳۹۹/۰۴/۸ - ۱۷:۴۱
واکنش زاکانی به احتمال استیضاح هیئت رئیسه مجلس
علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع نوشت: «#استیضاح هیات رئیسه مجلس، فارغ از استنادات آیین نامه ای آن، منطق قوی و شایسته ای ندارد‌‌. هیات رئیسه یکساله است و بعد از یک ماه، قضاوت درباره عملکرد آن بسیار زود است و این اقدام به نفع مردم، نمایندگان و کلیت #مجلس_یازدهم نیست.»
۱۳۹۹/۰۴/۸ - ۱۵:۲۹
حامیان پهلوی، بی‌بی‌سی فارسی را تحریم کردند! +عکس
اختلاف و جنگ میان اپوزیسیون، به کمپین تحریم بی‌بی‌سی فارسی رسید.
۱۳۹۹/۰۴/۷ - ۲۱:۱۰
فیلم | تمسخر اعترضات ضدنژادپرستی توسط مقام آمریکایی
گای فیلیپس، عضو شورای شهر «اسکاتسدیل» ایالت آریزونا، در تجمع حامیان خود، با تمسخر عبارت "I can't breathe"، اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا را به سخره گرفت!
۱۳۹۹/۰۴/۵ - ۱۹:۳۶
دروغ توهین‌آمیز خواننده لس‌آنجلسی درباره مردم ایران +فیلم
یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی که چندی پیش به همراه چند تن دیگر از همکارانش به عربستان سفر کرده و با دریافت چند دلار، برای دشمنان ملت ایران برنامه اجرا کرده است، در گفتگویی مدعی شد بسیاری از ایرانیان از این اقدام آنها خوشحال شده ‌اند اما جرات ابراز ندارند!
۱۳۹۹/۰۴/۴ - ۲۰:۴۱
فیلم | واکنش کمدین آمریکایی به اظهارات شاذ ترامپ در خصوص کرونا!
ترور نوآ، کمدین آمریکایی در خصوص اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه "اگر تست کرونا نگیریم، بیماری هم نخواهیم داشت!" اظهار داشت: درست است؛ دقیقا مثل اینکه اگر سیاه پوستان فیلمبرداری از پلیس را قطع کنند، وحشی گری پلیس را نخواهیم دید!
۱۳۹۹/۰۴/۴ - ۱۵:۳۰
ویدئویی از یک وحشی‌گری زنانه
برخورد وحشیانه چند پلیس زن با یک شهروند آمریکایی/ این ویدئو در شبکه های اجتماعی آمریکا در انتقاد به رفتارهای پلیس منتشر شده است.
۱۳۹۹/۰۴/۳ - ۲۰:۰۰
عکس| حرف‌های قابل تامل درباره مرگ قاضی منصوری
مهدی کوچک زاده، نماینده سابق مجلس، در صفحه شخصی خود، درباره قاضی منصوری نوشت: « با پول‌های هنگفت بادآورده می‌توان مرد ولی زنده ماند.»
۱۳۹۹/۰۴/۳ - ۱۹:۴۶
زنی وطن‌فروش که به وطن‌پرستان ایرانی حمله می‌کند!
سالومه، مجری پرحاشیه "من‌وتو"، مدتی است چهره‌های محبوب و البته وطن‌پرست ایرانی را مورد هجمه قرار می‌دهد؛ هجمه‌هایی که به نظر می‌آید ناشی از کینه‌‌های شخصی و عقده‌های درونی این مجری معلوم الحال است.
۱۳۹۹/۰۴/۳ - ۱۸:۳۷
واکنش تند بهنوش بختیاری به وطن فروشی مجری شبکه من‌وتو
سالومه سیدنیا، مجری من‌وتو از اینکه بهنوش بختیاری گفته "مملکت خودم به همه جای دنیا شرف داره" ابراز ناراحتی کرده بود.
۱۳۹۹/۰۴/۳ - ۱۲:۲۰
نظر جالب حامیان پهلوی درباره مراجعه به آرای مردم برای تعیین حکومت +عکس
سلطنت طلب ها که مدتی است با پرچم دموکراسی خواهی و اتکا به آرای مردم، به دنبال فریب افکار عمومی هستند، گویا طاقت نیاورده و باز هم به دیکتاتوری و سلطنت برگشته‌اند!
۱۳۹۹/۰۴/۱ - ۱۹:۵۴
فیلم | واکنش طنز مجری مشهور آمریکایی به تمجید ترامپ از 99 درصد پلیس‌های آمریکا
ترامپ در مصاحبه ای مدعی شد که 99 درصد پلیس ها آدم های بسیار بسیار خوبی هستند! ترور نوآ، کمدین آمریکایی با کنایه به این موضوع اظهار داشت: از بدشانسی معترضان است که همیشه با آن یک درصد پلیس بد سروکار دارند؛ حتما آنها خیلی اضافه کاری می کنند!
۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top