|
پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ الخميس ١٠ ربيع الثاني ١٤٤٢ Thursday, November 26, 2020
واکنش عجیب مسیح علینژاد به سخنان شهره آغداشلو +عکس
گرچه مسیح علینژاد هیچ انتقادی را برنمی‌تابد و با توهین و تهمت پاسخ می‌دهد اما گاهی این رویه خود را کنار گذاشته و سعی می‌کند مودب باشد!
۱۳۹۹/۰۸/۵ - ۱۷:۰۸
ویدیویی که برخی رسانه‌ها از علت بازداشت جنجالی در مشهد منتشر کردند
روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از برخورد عجیب یک مامور پلیس در جریان بازداشت یک نفر در مشهد خبرساز شد و گفته شد متهم به نام «مهرداد سپهری» بعد از دستگیری در پی خفگی ناشی از اسپری فلفل فوت کرده بود. پرونده علت فوت این فرد در دستگاه قضایی در حال بررسی است.فارس
۱۳۹۹/۰۸/۴ - ۲۰:۰۳
صابون سانسور آمریکایی، به تن اپوزیسیون هم خورد
توئیتر صفحه گروه ضدایرانی "فرشگرد" وابسته به رضا پهلوی را مسدود کرد که این اتفاق با واکنش تند گروه‌های اپوزیسیون و رسانه‌های وابسته به آنها مواجه شده و شبکه‌های اجتماعی را به عدم شفافیت و آزادی بیان متهم کردند. این درحالی که بسته شدن صفحات کاربران ایرانی در فیسبوک و توئیتر بویژه پس از ترور سردار سلیمانی، همواره مورد استقبال اپوزیسیون خارج نشین بوده است.
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۰
اشتیاق عجیب اپوزیسیون برای خدمت به آل سعود! +عکس
یکی از مجریان این شبکه از کوچ گسترده عوامل شبکه سلطنت‌طلب "من‌وتو" به اینترنشنال خبر داد!
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۹
جنایتکارانِ اپوزیسیون به جان هم افتادند +عکس
شبکه سعودی ایران اینترنشنال، بار دیگر با پخش زنده نشست گروهک تروریستی منافقین، خشم سلطنت‌طلب ها را برانگیخت.
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۶
بغض عجیب عوامل بی‌بی‌سی علیه اربعین +عکس
بی‌بی‌سی فارسی در پنج شهر بزرگ ایران را در تعطیلات اربعین قانون منع عبور و مرور وضع کرد!
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۸
پروژه سوء‌استفاده از درگذشت محمدرضا شجریان ناکام ماند +عکس
"... هر حیله ای برای ایجاد حساسیت در حکومت و آشوب و دو دستگی بکار بردند اما موفق نشدند."
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۹
آیا خانه علی اکبر ولایتی منطقه ممنوعه است؟!
 با شکایت نهاد ریاست جمهوری، میلاد گودرزی، فعال رسانه‌ای به دلیل فیلمبرداری از دیوارهای خانه علی‌اکبر ولایتی در سعدآباد در جریان فیلمی مستند، به جرم «فیلمبرداری از اماکن ممنوعه»، به ۶ ماه حبس محکوم شد! 
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۸
اشک تمساح حامیان تحریم برای استاد شجریان +عکس
"نمی‌توانید هم برای شجریان اشک بریزید و هم حامی تحریم مردم ایران باشید."
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰
جعل کثیف منافقین درباره استاد شجریان +عکس
گروهک تروریستی منافقین مدعی شده که استاد شجریان با سرکرده این گروهک دیدار داشته است!
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۷
دروغ‌پردازی عجیب در فضای مجازی برای توجیه ترور سردار سلیمانی +عکس
با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ تلاش دارد یک پرونده قدیمی که پیشتر برای او خاطرات خوبی را ساخته، دوباره باز کند؛ «ایمیل‌های هیلاری کلینتون»
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۸
توئیت‌ گمراه‌کننده ترامپ درباره ویروس کرونا
توییتر بار دیگر یکی از توئیت‌های رئيس جمهوری آمریکا را علامت‌دار و آن ‌را مصداق انتشار اطلاعات گمراه‌کننده معرفی کرد.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۰
حامیان مسیح علینژاد، در جمع‌های خصوصی درباره او چه می‌گویند؟! +عکس
گرچه مسیح علینژاد با کمک دلارهای وزارت خارجه آمریکا توانسته ظاهرا برای خود حامیانی جمع کند اما این حامیان در محافل خصوصی، نظرات جالبی درباره علینژاد دارند.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۵
تصویری که دختر ترامپ از وضعیت پدر خود در بیمارستان منتشر کرد
گفنتی است به دنبال اعلام ابتلای ترامپ وی به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شده و در آنجا تحت درمانقرار دارد.
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۴:۰۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top