خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
فیلم | صف بستن لندنی‌ها برای خرید از مک دونالد!
ساعاتی پیش از تعطیلی سراسری رستوران‌ها در انگلیس، ساکنان شهر لندن چنین صف طویلی را برای آخرین خرید از رستوران مک‌دونالد رقم زدند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۲۱
فیلم | واکنش جالب مردم ایتالیا به کمک های روسیه
یک شهروند ایتالیایی به کمک های روسیه و بی توجهی اتحادیه اروپا به بحران کرونا در این کشور واکنش جالب توجهی داشت.
۱۳۹۹/۰۱/۵ - ۲۳:۳۹
فیلم | دعای دسته‌جمعی مصری‌ها برای رفع کرونا
مردم شهر اسکندریه مصر که در قرنطینه خانگی به سر میبرند به صورت دسته جمعی دعا خوانده و بانگ الله اکبر سر دادند.
۱۳۹۹/۰۱/۵ - ۲۳:۳۴
فیلم | خداحافظی با شکوه چینی‌ها با پزشکان
مردم یکی از شهرهای آسیب دیده چین با پزشکان داوطلب و کارکنان بهداشتی که از شهرهای دیگر برای مبارزه با کرونا آمده بودند، خداحافظی باشکوهی را رقم زدند.
۱۳۹۹/۰۱/۵ - ۲۳:۳۱
فیلم | مردم آمریکا بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی!
مردم آمریکا بدون توجه به توصیه‌ها برای ماندن در خانه، به خیابان های شهر واشنگتن آمده‌اند تا شکوفه‌های گیلاس را تماشا کنند!
۱۳۹۹/۰۱/۴ - ۲۳:۵۹
فیلم | کرونا و سیرک صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی!
تعدادی از خاخام های یهودی بدون توجه به هشدارهای مقام‌های اسرائیلی اقدام به برگزاری مراسم دعای دسته جمعی کرده بودند که ماموران آنان را ضدعفونی کردند!
۱۳۹۹/۰۱/۴ - ۲۳:۵۳
فیلم | فروشگاه های اسکاتلند هم خالی از موادغذایی شد!
قفسه‌های فروشگاه‌های اسکاتلند هم از موادغذایی خالی شده است! لازم به ذکر است که اسکاتلند از جمله معدود کشورهای نفت‌خیز اروپا می‌باشد!
۱۳۹۹/۰۱/۴ - ۲۳:۵۱
جنگ فرانسوی‌ها با یکدیگر بر سر «نوتلا»!
پس از دستمال توالت؛ این‌بار فرانسوی‌ها با یکدیگر بر سر «نوتلا» جنگیدند!
۱۳۹۹/۰۱/۳ - ۲۳:۴۴
فیلم | آخرالزمان در بیمارستان های اسپانیا!
بحران کرونا و کمبود خدمات درمانی در اسپانیا باعث شده تا بیماران بر روی زمین و در راهروهای بیمارستان بخوابند!
۱۳۹۹/۰۱/۳ - ۲۳:۴۰
فیلم | حماقت لیس‌زنی به سبک آلمانی‌ها!
یک فرد آلمانی برای نشان دادن مقاومت خود در برابر ویروس کرونا، اموال عمومی را لیس می زند!
۱۳۹۹/۰۱/۳ - ۲۳:۳۷
فیلم | فروشگاه های لندن کماکان پُر از «خالی»!
پس از گذشت چندروز از شیوع ویروس کرونا در انگلیس، کماکان قفسه‌های مواد غذایی در فروشگاه‌های این کشور «خالی» هستند!
۱۳۹۹/۰۱/۲ - ۲۱:۵۹
فیلم | آمریکا با خودروهای نظامی به جنگ با کرونا رفت!
وضعیت بحرانی کرونا در آمریکا باعث شده تا صدها خودرو گارد ملی برای در اختیارگرفتن اوضاع به سراسر ایالات متحده فرستاده شود!
۱۳۹۹/۰۱/۲ - ۲۱:۵۴
فیلم | صف باور نکردنی آمریکایی‌ها برای انجام تست کرونا!
با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، مردم این کشور با هجوم به مراکز درمانی خواستار انجام تست ویروس کووید-۱۹ شدند!
۱۳۹۹/۰۱/۲ - ۲۱:۴۹
فیلم | اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود ماسک
پرستاران شهر سان‌فرانسیسکو آمریکا به دلیل نبود تجهیزات لازم از جمله ماسک‌های N95 دست به اعتراض زدند.
۱۳۹۹/۰۱/۱ - ۱۸:۵۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top