خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ الاثنين ١١ ربيع الثاني ١٤٤١ Monday, December 9, 2019
پروژه کشته سازی به کلاهبرداری رسید؛ سوء‌استفاده از نام نیکتا اسفندانی +عکس
در اغتشاشات اخیر علاوه بر پروژه کشته سازی، ایران ستیزان به دنبال کلاهبرداری از مردم هم رفتند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۸
شهادتت مبارک ای فرزند مهنا!
عکاس و تصویربردار الحشد الشعبی روز جمعه به‌دست عوامل نفوذی در پایتخت عراق ترور شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۶
سیاه‌بازی صهیونیست‌ها با اسم سردار سلیمانی
روز گذشته نفوذی‎ها و مزدوران بعثی ـ سعودی تعدادی از معترضان مسالمت‌جو را در پایتخت عراق ترور کردند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۷
حضور تکراری و ملال‌آور برخی اصولگرایان در انتخابات مجلس
نامزدی اصولگرایانی که سابقه چندین سال نمایندگی مجلس را داشته و وارد ششمین یا هفتمین دهه از زندگی خود شده اند جای تامل فراوانی دارد!
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۲
ترامپ از اغتشاشگران هم حمایت نمی‌کند و هم می‌کند! +فیلم و عکس
دونالد ترامپ دقایقی پس از آنکه به خبرنگاران گفت آمریکا از اغتشاشگران در ایران حمایت نمی‌کند، در پیامی توییتری نوشت آمریکا از آنها حمایت کرده و می‌کند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶
عکس| او یک افسر اسرائیلی نیست؛ فرمانده میدانی حزب‌الله است!
تصویری از شهید «حمزه حیدر» فرمانده میدانی و مربی آموزش نظامی حزب الله لبنان با پوشش افسران یگان مخصوص ارتش اسرائیل، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. شهیدی که معروف بود نه برای مأموریت‌های سخت، بلکه برای مأموریت‌های غیرممکن انتخاب می‌شود. حمزه حیدر سال 2013 در سوریه به شهادت رسید.
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰
فیلم| پوکه‌های گلوله دروغ‌ آشوبگران را لو داد!
این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، به دروغ‌‎پردازی رسانه‌های اپوزیسیون علیه نیروهای امنیتی کشور پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۵
بی بی‌سی گزارش عفو بین‌الملل را هم تحریف کرد + عکس
بعد از فروکش کردن آشوب‌ها در ایران، بی‌بی‌سی در تلاش است با تنفس مصنوعی آن را احیا کند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۴
چیزهایی که محمود صادقی نمی‌داند!
یک کارشناس رسانه‌های بین‌الملل با اشاره به برخی از قوانین اروپا به اظهارنظرهای یک نماینده مجلس واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۳۳
فیلم | خبرنگار «صدای آمریکا» آدمکش از آب درآمد!
علی جوانمردی، از فعالان ضدانقلاب که در پوشش خبرنگار با شبکه صدای آمریکا فعالیت می کند، رسما مردم را به آدمکشی و حمله مسلحانه تهدید و تشویق کرد!
۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۹
مهره سیا لو داد: آدمکش‌های مسلح در پوشش معترضان + تصاویر
سرویس‌های بیگانه و مزدوران ضدانقلاب به‌طور جدی سناریوی کشته سازی و خشونت بی حد و حصر را با هدف به راه انداختن حمام خون و سوق دادن کشور به‌سمت جنگ داخلی، در دستور کار قرار داده‌اند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۴
فیلم| اسلحه در میان معترضان
فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مردی "کلت" بدست در آشوب‌های عراق دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۵
نگرانی مجری بی‌بی‌سی برای ساکنان اشرف3 + عکس
"علی همدانی" کارمند دولت انگلیس، با انتشار توئیتی پیگیر احوال قاتلان مردم ایران شد.
۱۳۹۸/۰۹/۹ - ۲۳:۵۰
پاسخ احسان حدادی به یاوه‌گویی‌های مسیح علینژاد +عکس
چندی پیش واکنش احسان حدادی، مدال آور المپیکی ایران به اغتشاشات اخیر با هجمه و توهین اپوزیسیون مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۹/۹ - ۲۲:۰۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top