خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
خشونت طلبی فرشگرد، دامان خودشان را گرفت! +عکس
براندازانی که قرار بود جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، حالا به جان هم افتاده و علیه یکدیگر توطئه می کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۲
چرا تسخیر سفارت انگلیس تاریخی نشد؟!
عیدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در این خصوص نوشت: «فتح #لانه_جاسوسی از جهت فیزیکی هنری نبود. بالا رفتن جوان از دیوار دو متری در شهر خود عمل شاقی نبود.آنچه این روز را تاریخی کرد حمایت قاطع امام بود.سال ۹۰هم سفارت انگلیس فتح شد اما رهبری تایید نکرد وگم شد کسی هم از آن برای خود شخصیت نساخت و نان نخورد.امام از اسناد رسواگر لانه برآشفت»
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۴
کنایه نماینده سابق تهران به معاون رئیس جمهور
سید محمود نبویان، نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «معاون پارلمانی رییس جمهور گفته #برجام مهمترین موفقیت دولت تدبیر و امید بود! واقعا جای تعجب است اگر برجام که هیچ تحریمی را برنداشت بلکه چندبرابر کرده و اقتصاد را #نابود نموده است مهمترین موفقیت دولت روحانی است پس نسبت به تورم،بیکاری،ارزش پول ملی،حل مشکل مسکن و.. باید فاتحه ای خواند!»
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۹
فیلم| جدیدترین برخورد پلیس قبل از بازداشت!
پلیس امریکا با سیلی محکم به صورت یک شهروند، او را به زمین انداخت و بازداشت کرد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۴
فیلم| واکنش‌ها به حمله با تفنگ به نوجوان بلیط نداده در مترو
اقدامات غیر‌متعارف پلیس آمریکا هم‌چنان مورد انتقاد مردم و فعالان اجتماعی این کشور دارد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۵۴
پاسخ زیبای «ابومهدی المهندس» به شبهه فتنه‌گران
رسانه‌های بیگانه و بقایای حزب بعث ادعا می‌کنند که الحشدالشعبی در عراق مشغول کشتار و سرکوب معترضان است!
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۸
برای نخستین بار؛
میزان بدهی های آمریکا از 23 تریلیون دلار عبور کرد!
برای نخستین بار میزان بدهی های عمومی دولت فدرال آمریکا از رقم 23 تریلیون دلار گذشت.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۵
شهادت یک رزمنده حزب الله لبنان در جنوب ایران +عکس
مقاومت مرز نمی‌شناسد و هرجا صحنه درگیری حق و باطل است، رزمندگان مجاهد برای دفاع سینه سپر می‌کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۸
مزایای راه اندازی «ایران اینترنشنال»!
حمزه غالبی فعال سیاسی اصلاح طلب در صفحه توئیتر خود پیرامون راه اندازی این شبکه نوشته است: «حالا از حسن‌های راه اندازی تلویزیون فارسی توسط سعودی (راشد اینترنشنال) هم بگیم: ۱- ادعای انگیزه‌های شرافتمندانه بسیاری از دوستان روزنامه نگار به محک پول سعودی خورد. ۲- جامعه رو به منابع مالی رسانه های فارسی زبان حساس کرد. ۳- نیروهای شبکه های دیگه رو کشید. ۴- خودشم که بی اعتبار.»
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۷
13/750/000/000/000/000/000 تومان هزینه آمریکا برای جنگ با 40میلیون گرسنه و نیم میلیون بی‌خانمان!
پایگاه تحلیلی‌ امریکایی نوشت: ایالات متحده آمریکا سالانه معادل 1.25 تریلیون دلار صرف هزینه‌‌های جنگ می‌کند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۸
تلاش برای آزادی 5‌هزار داعشی در بحبوحه تظاهرات عراق
خبرنگار حوزه جنگ از تلاش عربستان امریکا و امارات برای آزادی بیش از ۵ هزار داعشی از ملیت های مختلف در شمال شرق سوریه خبر داد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۱
چرا بی‌بی‌سی مبلغِ بهائیت است؟ +عکس
بی‌بی‌سی همیشه مدعی شعار بی‌طرفی است، اما طرفداری شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی همیشه مورد انتقاد مخاطبان بوده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۰
فیلم| اسلحه کشیدن پلیس بر روی یک نوجوان به خاطر پرداخت نکردن کرایه 2.7 دلاری
پلیس مسلح آمریکا به دلیل ندادن کرایه مترو به یک جوان حمله کرد و او را بازداشت کرد، این عمل پلیس موجب وحشت مسافران شد؛ این اتفاق در شهر نیویورک رخ داده است.
۱۳۹۸/۰۸/۹ - ۲۳:۱۵
حمله سلطنت‌طلب‌ها علیه هنرمندان ایرانی؛ نوبت به کتایون ریاحی رسید! +عکس
مدعیان آزادی اندیشه و بیان، اخیرا پروژه حمله به هنرمندان ایرانی که به ارزش های جامعه ایران احترام می‌گذارند، را کلید زده اند.
۱۳۹۸/۰۸/۹ - ۱۸:۲۲
بازی جدید دولتمردان برای تصویب لوایح دوگانه!
تصویب لوایح دوگانه پالرمو و CFT از جمله موضوعات جنجالی روزهای اخیر است که دولتمردان با اظهارنظرهای ضدونقیض و فشار رسانه ای، مجمع تشخیص مصلحت نظام را وادار به تصویب آن کند.
۱۳۹۸/۰۸/۸ - ۱۴:۳۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top