خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
پوستر؛
ویروس کرونا و ردپای امریکا
وزیر امور خارجه چین می‌گوید: ممکن است ارتش امریکا این اپیدمی را به ووهان آورده باشد. شفافیت داشته باشید و داده‌های خود را در اختیار عموم قرار دهید. ایالات‌متحده یک توضیح به ما بدهکار است!
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰
فیلم| درگیری در فروشگاه و دخالت نیروهای امنیتی
درگیری بین فروشنده و خریدار وقتی اتفاق افتاد که یک خریدار می‌خواست آخرین بسته آب را بردارد و فروشنده آن را به دیگری فروخت؛ خریدار فریاد می‌زند: "من آب می‌خواهم" / این اتفاق در یکی از شهرها ایالت فلوریدا آمریکا روی داده است؛ پس از شیوع کرونا در آمریکا بسیاری از مردم به فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۵
عکس| اولین انسانی که واکسن کرونا دریافت کرد
یک لابراتوار امریکایی نخستین آزمایش واکسن کرونا بر روی نمونه انسانی را انجام داد. خانم «جنیفر هالر» مدیر 43 ساله یک شرکت کوچک فناوری، نخستین فرد داوطلب بود که پذیرفت این واکسن روی او تست شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷
توییت‌های وحشتناک یکی از مقامات بهداشتی آمریکا درباره کرونا
یکی از مقامات ارشد بهداشتی آمریکا در دولت اوباما طی چندین توییت وحشتناک توضیح داد که چگونه بیمارستان‌های بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا تا ۲۳ مارس با ازدحام مبتلایان به ویروس کرونا روبه‌رو خواهند شد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳
فیلم| صف طولانی خرید مواد مخدر در هلند با شیوع کرونا
مصرف‌کنندگانی که از هول قحطی ناشی از کرونا، می‌خواهند برای مصرف ایام قرنطینه خود ماری جوانا تهیه کنند، در مقابل فروشگاه به صف شده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۵
فیلم | هجوم عجیب مردم اسپانیا به فروشگاه!
مردم اسپانیا همزمان با شیوع ویروس کرونا در این کشور، برای خرید به فروشگاه ها به هجوم بردند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۶
فیلم | صفوف طولانی خرید اسلحه در آمریکا همزمان با گسترش کرونا!
بنابر گزارش رسانه ها، همزمان با شیوع کرونا، مردم آمریکا به دلیل نگرانی از به وجود آمدن قحطی و دفاع از خود، برای خرید اسلحه در مقابل اسلحه فروشی‌ها صف کشیده‌اند!
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹
دونالد ترامپ؛ از مخالفت با واکسیناسیون تا تلاش برای کشف واکسن کرونا! +عکس
ترامپ که این روزها به دنبال واکسن کروناست، پیش از این، از مخالفان سرسخت واکسیناسیون بوده است!
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰
چرا خبرنگار بی‌بی‌سی عذرخواهی نمی‌کند؟! +عکس
پیش از شیوع جهانی کرونا، خبرنگاران بی بی سی فارسی با اشاره به مبتلا شدن برخی مسئولان ایرانی به کرونا، به سیاه نمایی علیه ایران پرداختند اما حالا که مقامات کشورهای مختلف به کرونا مبتلا شده اند، همه چیز را فراموش کرده اند!
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۰
۲ دقیقه سخنرانی نخست وزیر انگلیس، بی‌بی‌سی فارسی را رسوا کرد +عکس
علی علیزاده، کارشناس مسایل سیاسی در رشته توئیتی به بررسی نحوه خبررسانی بی بی سی فارسی در مورد کرونا در ایران و جهان پرداخت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰
فیلم | آشفتگی در فرودگاه‌های آمریکا با شیوع ویروس کرونا
فرودگاه‌های آمریکا به دلیل اجرای تدابیری برای کنترل سلامت مسافران دچار شلوغی و آشفتگی شده و مسافران ساعت‌ها برای کنترل وضعیت سلامت درصف‌های طولانی منتظر می‌مانند. این در حالی است که به گفته کارشناسان بهداشت تجمع مسافران در فرودگاه ها منجر به افزایش شمار بیشتر افراد آلوده به ویروس کرونا می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵
فیلم | بازهم درگیری بر سر دستمال توالت در استرالیا!
پس از گذشت چندین روز از شیوع ویروس کرونا در استرالیا، همچنان مردم این کشور برای خرید دستمال توالت با یکدیگر درگیر هستند!
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top