|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
این‌روزها می‌گذرد و ما می‌مانیم و شما جماعت وقیحِ ایرانی‌ستیز +عکس
در حالی رضا پهلوی ژست ایران‌دوستی می‌گیرد که در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های خارجی از حمله نظامی به ایران حمایت کرده است.
۱۳۹۹/۰۷/۸ - ۱۹:۴۲
من یکی پیمان نوین و سنتی و صنعتی با پسر شاه نمی‌بندم! +عکس
گرچه رضا پهلوی سال‌هاست تلاش می‌کند خود را به عنوان سرکرده اپوزیسیون نشان دهد اما همچنان با بی اعتنایی اپوزیسیون مواجه می شود.
۱۳۹۹/۰۷/۸ - ۱۷:۵۷
وقتی ربع پهلوی روخوانی هم بلد نیست! +عکس
ویدئوی جدید رضا پهلوی با موجی از تمسخر از سوی اپوزیسیون همراه شد!
۱۳۹۹/۰۷/۸ - ۱۷:۴۶
حمله عوامل مسیح علینژاد به وکیل امیرحسین مرادی +عکس
در پی افشاگری یک وکیل درباره علت خودکشی پدر یک متهم در ایران، مسیح علینژاد دستور حمله به این وکیل و بی اعتبار کردن او را صادر کرد!
۱۳۹۹/۰۷/۸ - ۱۷:۲۷
افزایش شیوع کرونا در انگلیس پس از بازگشایی مدارس
"بعد از بازگشایی مدارس در بریتانیا، آمار روزانه ابتلا به کرونا به تدریج‌ خیز برداشت و به سرعت از بالاترین حد ابتلا در دوره موج اول کرونا هم عبور کرد."
۱۳۹۹/۰۷/۶ - ۱۷:۲۹
واکنش ضرغامی به اظهارات امروز رئیس جمهور
عزت الله ضرغامی در واکنش به اظهارات امروز حسن روحانی در صفحه توئیتر خود نوشت: «وضع مردم خوب نیست. قبول! لعن و نفرین‌مان را باید به آمریکا بکنیم. قبول! اما سوال از #رئیس جمهور، این است که در این شرایط، اعتراف به این دو گزاره، بیشتر امیدوار کردن امریکا به ادامه تحریم هاست، یا حل مشکل مردم؟!»
۱۳۹۹/۰۷/۵ - ۱۸:۵۷
صدای آمریکا مخاطبانِ مریخ و ونوس را هم کنترل می‌کند! +عکس
"صدای آمریکا 125 درصد مخاطبان در ایران، آمریکا، مریخ و ونوس را کنترل می‌کند!"
۱۳۹۹/۰۷/۵ - ۱۷:۴۰
افشاگری شجری‌زاده علیه نزدیکان رضا پهلوی +عکس
شاپرک شجری زاده، در توئیتر علیه یکی از نزدیکان رضا پهلوی، دست به افشاگری زد.
۱۳۹۹/۰۷/۵ - ۱۷:۰۹
این هم از وطن‌دوستی ژنرال‌های شاه +عکس
گرچه سلطنت‌طلب‌ها همیشه خود را وطن پرست و حامی ایران معرفی می کنند اما سابقه تاریخی آنها چیز دیگری را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۰۷/۳ - ۲۱:۱۶
فیلم | #زندگی_نرمال در کالیفرنیا!
مدتی است کاربران ضدانقلاب با داغ کردن هشتگ #زندگی_نرمال، به مقایسه سطح دستمزد و امکانات در کشورهای غربی با ایران پرداخته و سعی دارند وضعیت زندگی در داخل کشور را غیرنرمال و سیاه نشان دهند. حال گوشه ای از وضعیت بدون روتوش و زندگی نرمال(!) مردم ایالت «کالیفرنیا»، یکی از ثروتمندترین ایالات آمریکا را مشاهده کنید!
۱۳۹۹/۰۷/۳ - ۱۸:۴۹
واکنش‌ها به کودتای خزنده بی بی سی ادامه دارد؛
جایزه صلح نوبل بی بی سی برای صدام حسین!
اقدامات تفرقه افکنانه بی بی سی فارسی در سالروز حمله عراق به مرزهای ایران، با واکنش گسترده کارشناسان رسانه و فعالان فضای مجازی همراه شده است.
۱۳۹۹/۰۷/۲ - ۲۰:۰۹
واکنش جالب یک مقام آمریکایی به تحریم‌های جدید علیه ایران +عکس
"این اقدام در عمل چیزی را عوض کند بلکه فقط مشروعیت تحریم‌های آمریکا را تضعیف می‌کند."
۱۳۹۹/۰۷/۲ - ۱۹:۴۰
ایرانیانی که از خون ملت ایران، امرار معاش می‌کنند +عکس و فیلم
چند روز پیش، جاستین ترودو، نخست وزیر جوان کانادا در توئیتی خواهان آزادی یک زندانی امنیتی در ایران شد! اما این سوال مطرح است که چرا این زندانی، پس از گذشت چند سال، به یکباره برای نخست وزیر کانادا مهم شده است؟!
۱۳۹۹/۰۷/۲ - ۱۷:۴۷
علی نظری، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم:
از تلاشی که برای رای آوردن روحانی کرده‌ام، پشیمانم!
 علی نظری، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم و از اقتصاددانان حامی حسن روحانی در توئیتی نوشت: 70 درصد گرانی و تورم ریشه در ناتوانی دولت دارد نه تحریم‌ها!
۱۳۹۹/۰۷/۲ - ۱۵:۰۲
هزینه گزاف آگهی در نیویورک تایمز علیه ایران! +عکس
آگهی تمام صفحه روزنامه نیویورک‌تایمز درباره یک زندانی در ایران، نزدیک 109 هزار دلار (یعنی حدود ۲میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان) هزینه برداشت!
۱۳۹۹/۰۷/۱ - ۱۷:۰۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top