خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
کنایه حمزه غالبی به سلطنت طلب ها در خصوص بزرگداشت کوروش!
این طیف از اپوزیسیون ورشکسته هرساله با صدور اطلاعیه هایی از مردم می خواهند که در نقاط مختلف کشور به بهانه این روز دست به تجمع زدند که از قضا هربار با بی توجهی مخاطبان خود مواجه می شوند!
۱۳۹۸/۰۸/۸ - ۱۱:۰۱
عصبانیت سلطنت طلب ها از حمایت هنرمند محبوب ایرانی از شهدا +عکس
برگزاری کنسرت هنرمند محبوب ایرانی در آمریکا، فرشگردی ها را عصبانی کرد!
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۲۲:۲۱
ارتباط سرکرده داعش و جانشینان او با آمریکا
«البغدادی» و «ابومسلم ترکمانی» معاون سرکرده و «حجی بکر» و «ابوقاسم» دو فرمانده نظامی داعش به صورت اتفاقی یکدیگر را در سوریه پیدا نکردند، بلکه آنها زندانیان زندانِ تحت مدیریت امریکا بودند.
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۲۱:۱۷
یک بام و دو هوای رضا پهلوی؛ از پُز استقلال تا التماس به ترامپ!
لیدر سلطنت‌طلبان که قبلا گفته بود هیچ قدرت خارجی دلسوز ملت ایران نیست، از ترامپ و سایر رهبران غربی تقاضا کرد که حمایت و کمک خود را از اپوزیسیون دریغ نکنند!
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۲۱:۰۳
30 نارنجک خانگی برای متهم کردن نیروهای امنیتی در عراق +عکس
فرمانده عملیات بغداد: دو جعبه حاوی 30 نارنجک خانگی در میدان تحریر در مرکز بغداد کشف شده که تظاهرکنندگان مسالمت آمیز را هدف قرار دهد و نیروهای امنیتی را متهم کند.
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۲۰:۳۹
اصلاح‌طلب و جنگ‌طلب در یک قاب صمیمانه! +تصویر
مشاور ولیعهد ابوظبی سال پیش حمله تروریستی اهواز را بخشی از برنامه کشاندن جنگ به داخل ایران خوانده بود.
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۱۸:۵۶
کمبود ویتامینD؛ دروغ بزرگ مافیای دارو به مردم ایران و خاورمیانه
مگر می‌شود در خاورمیانه که این‌همه آفتاب داریم، 90 درصد مردم نیاز به ویتامین دی داشته باشند، اما اروپای همیشه ابری، حتی نصف مردم هم کمبود نداشته باشند؟!
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۱۷:۳۴
چرا «پهلوی‌دوست‌ها» علاقه زیادی به اسرائیل دارند؟+عکس‌و‌فیلم
فعال سلطنت‌طلب با اشاره به حادثه‌ای در اعتراضات عراق، سعی می‌کند تا رفتار اسرائیل با مردم فلسطین را توجیه می‌کند.
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۰۱:۰۶
اولین و آخرین درس اعتراض های عراق
تحلیلگر مسائل عراق: امکان ندارد آمریکا اسرائیل و سعودی از حرکتی حمایت کنند و آن حرکت ختم به خیر در کشوری شود!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۲۳:۵۶
فیلم| اعتصاب و اعتراض معلمان در شیکاگو و تعطیلی بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز
چند روزی است که هزاران معلم در شیکاگو به نشانه اعتراض به دستمزد و مزایای خود به خیابان‌های این منطقه رفته و دست به تجمع زدند؛ این اقدام موجب تعطیلی 300هزار دانش‌آموز امریکایی شده است/ گروهی از آنها شعار می‌دهند: " اگر ما آن را دریافت نمی کنیم؟ ببندش، تعطیلش کن!"
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۲۳:۲۷
وقتی «من و تو» رهبران کشورهای جهان را نمی‌شناسد!
ماجرا از این قرار است که این شبکه در صفحه توئیتر خود خبر مربوط به دیدار روسای جمهور ایران و کوبا را کار کرده اما فیلم ملاقات ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی با حسن روحانی را منتشر کرده است!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۵:۳۳
واکنش ضرغامی به اظهارات حسن روحانی در خصوص برگزاری رفراندوم
این اظهارات حسن روحانی در حالی مطرح شده که هیچ گاه موضع جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تقابل و یا تعامل مستمر نبوده چرا که اصلا عرصه سیاست عرصه اقدامات مستمر نیست و بایست در برابر در برهه های زمانی مختلف سیاست های مختلفی در برابر دشمنان اتخاذ کرد و همواره مقامات کشور بیان کرده اند که اگر دشمنی همانند آمریکا به سیاست های انسانی رجوع کند-هرچند بعید- می توان راه تعامل را با این کشور در پیش گرفت.
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۵:۰۸
مواضع متناقض وریا غفوری از کجا نشأت می‍گیرد؟
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدتی است که خود را در انواع مسائل سیاست داخلی و خارجی صاحب نظر دانسته و به اظهارنظر می پردازد!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۳:۵۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top