|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
وقتی مدعیان آزادی بیان تحمل صدای مخالفان خود را ندارند؛
چاله میدانی به نام شبکه «من‌وتو»!
ضرب و شتم فربد طلایی، کارشناس شبکه «من و تو» به دلیل دفاع وی از جمهوری اسلامی توسط کارشناسان این شبکه سلطنت طلب، به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است.
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۹
جولان «شعبون خان‌ها» در شبکه من‌وتو +عکس
امروز که شعبون خانها، فربد طلایی را ظاهرا وسط برنامه کتک زدند، معلوم شد که نجاح شانس آورده...
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۷
نظر فلسطینی‌ها درباره توافق امارات و بحرین با اسرائیل +عکس
در حالی که امارات و بحرین مدعی‌اند برای کمک به مردم فلسطین حاضر به توافق با رژیم صهیونیستی شده‌اند اما نظرسنجی‌ها از مخالفت قاطع مردم فلسطین با این توافق ننگین حکایت دارد.
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۶
واکنش توییتری ظریف به ادعای نشریه آمریکایی درباره ایران
دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور کند.
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۶
روحانی که عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را به قلب آفریقا برد
عزاداری شیعیان نیجریه، در ماه محرم امسال؛ این ها برکات وجود یک روحانی شیعه به نام شیخ زکزاکی است که شاگرد حوزه علمیه است؛ برای سلامتی ایشان و همسرشان یک حمد بخوانیم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۴
ننه سلطان به آرزوش رسید/ خانه‌اش حسینیه شد
انتشار کلیپ عرض ادب و سینه‌زنی «ننه سلطان» در فضای مجازی، باعث شد آرزوی وی برای حضور در بین عزاداران برآورده شود و حیاط خانه وی حسینیه شود.
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۹
توهین وقیحانه مجری صدای‌آمریکا به ملت ایران +فیلم و عکس
کارمند صدای آمریکا، در صفحه شخصی خود، با توهین وقیحانه به ایرانیان، خواهان تحریم ورزش ایران شد!
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۲
واکنش امام جمعه لواسان به صدور حکم «اکبر طبری»
حجت الاسلام لواسانی، امام جمعه لواسان در واکنش به این حکم در صفحه توئیتر خود نوشت: «حکم طبری صادر شد، بیش از ۵۸ سال حبس و هزار میلیارد جزای نقدی و ضبط اموال و انفصال دائم از خدمت. ما منتظر دستگیری و محاکمه دیگر مفسدان هستیم که در #لواسان دوستان خوب(!) دارند و زمین‌خواری، تپه خواری و انواع تخلفات دیگر می‌کنند و سرویس می‌دهند و سرویس می‌گیرند، بزودی ان شاءالله.
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۳
پاسخ روسیه به توئیت ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا
نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی به اظهارات دیروز وزیر امور خارجه آمریکا درباره ذخایر اورانیوم غنی‌‌شده ایران واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۸
واکنش متفاوت فرزند حجت‌الاسلام پناهیان به تخریب‌ها علیه پدرش
رضا پناهیان: وسط ناسزاها در جریان باشید که من بعنوان پسر پناهیان در یک خانه ۸۰ متری مستاجرم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۹
خبر عجیب رادیو فرانسه درباره سرلشگر فیروزآبادی +عکس
در حالی که «سیدابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی است، بخش فارسی رادیو بین‌المللی فرانسه سرلشگر حسن فیروزآبادی را به این سمت منصوب کرد!
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۹
​​​​​​​انتقاد حامیان روحانی از افتتاح مجازی مدارس توسط رئیس جمهور
روحانی که چندی پیش به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، برای دفاع از وزیر پیشنهادی صمت نیز در مجلس حضور پیدا نکرد، امروز نیز در حالی که دانش آموزان را حضورا به مدارس فرستاد، خود به صورت مجازی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که این موضوع انتقاد فعالان سیاسی حامی رئیس جمهور را نیز به دنبال داشت.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۴
روزی نیست که از عضویت در فرشگرد، شرمسار و پشیمان نباشم! +عکس
یکی از اعضای فرشگر، در توئیتر از ملت ایران به دلیل عضویت در این گروه وابسته به پهلوی، عذرخواهی کرد.
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵
تقلید ناشیانه و مضحک صدای آمریکا از گاف بی‌بی‌سی! +عکس
گاف بورسی بی‌بی‌سی فارسی، پس از حذف از این رسانه، سر از صدای آمریکا درآورد!
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۲
تلاش ناکام بی‌بی‌سی برای ماهی‌گیری از بورس تهران! +عکس
با کاهش شاخص بورس در روزهای اخیر، بی‌بی‌سی فارسی ویدئویی را منتشر کرده و مدعی شدند که مردم مقابل ساختمان بورس تجمع کرده‌اند!
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top