خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
کمبود ویتامینD؛ دروغ بزرگ مافیای دارو به مردم ایران و خاورمیانه
مگر می‌شود در خاورمیانه که این‌همه آفتاب داریم، 90 درصد مردم نیاز به ویتامین دی داشته باشند، اما اروپای همیشه ابری، حتی نصف مردم هم کمبود نداشته باشند؟!
۱۳۹۸/۰۸/۶ - ۱۷:۳۴
چرا «پهلوی‌دوست‌ها» علاقه زیادی به اسرائیل دارند؟+عکس‌و‌فیلم
فعال سلطنت‌طلب با اشاره به حادثه‌ای در اعتراضات عراق، سعی می‌کند تا رفتار اسرائیل با مردم فلسطین را توجیه می‌کند.
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۰۱:۰۶
اولین و آخرین درس اعتراض های عراق
تحلیلگر مسائل عراق: امکان ندارد آمریکا اسرائیل و سعودی از حرکتی حمایت کنند و آن حرکت ختم به خیر در کشوری شود!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۲۳:۵۶
فیلم| اعتصاب و اعتراض معلمان در شیکاگو و تعطیلی بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز
چند روزی است که هزاران معلم در شیکاگو به نشانه اعتراض به دستمزد و مزایای خود به خیابان‌های این منطقه رفته و دست به تجمع زدند؛ این اقدام موجب تعطیلی 300هزار دانش‌آموز امریکایی شده است/ گروهی از آنها شعار می‌دهند: " اگر ما آن را دریافت نمی کنیم؟ ببندش، تعطیلش کن!"
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۲۳:۲۷
وقتی «من و تو» رهبران کشورهای جهان را نمی‌شناسد!
ماجرا از این قرار است که این شبکه در صفحه توئیتر خود خبر مربوط به دیدار روسای جمهور ایران و کوبا را کار کرده اما فیلم ملاقات ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی با حسن روحانی را منتشر کرده است!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۵:۳۳
واکنش ضرغامی به اظهارات حسن روحانی در خصوص برگزاری رفراندوم
این اظهارات حسن روحانی در حالی مطرح شده که هیچ گاه موضع جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تقابل و یا تعامل مستمر نبوده چرا که اصلا عرصه سیاست عرصه اقدامات مستمر نیست و بایست در برابر در برهه های زمانی مختلف سیاست های مختلفی در برابر دشمنان اتخاذ کرد و همواره مقامات کشور بیان کرده اند که اگر دشمنی همانند آمریکا به سیاست های انسانی رجوع کند-هرچند بعید- می توان راه تعامل را با این کشور در پیش گرفت.
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۵:۰۸
مواضع متناقض وریا غفوری از کجا نشأت می‍گیرد؟
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدتی است که خود را در انواع مسائل سیاست داخلی و خارجی صاحب نظر دانسته و به اظهارنظر می پردازد!
۱۳۹۸/۰۸/۴ - ۱۳:۵۲
چرا بی‌بی‌سی سانسور می‌کند؟
رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی نشان داده است که "ارائه بخشی از واقعیت برای تحریف" از تکنیک‌های او برای فریب مخاطب است.
۱۳۹۸/۰۸/۳ - ۰۰:۱۳
فیلم| نجات معجزه‌آسای یک خانواده از تصادف
در جریان یک تصادف در تقاطع خیابانی در ایالت آریزونای آمریکا، پدر و مادری که به همراه کودک سوار بر کالسکه خود در حال عبور از این تقاطع بودند، جان سالم بدر بردند.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۲۳:۱۲
رادیو فردا؛ ابزاری برای دوشیدن سعودی ها در فضای مجازی!
این رسانه که بودجه خود را مستقیما از وزارت خارجه آمریکا دریافت می کند به ابزاری در عرصه فضای مجازی برای دوشیدن بیشتر سعودی ها تبدیل شده است.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۱۶:۲۳
آیا مستند روح الله زم سانسور شده است؟!
برخلاف انتظارها، آنچه از بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما تحت عنوان مستند هراس پخش شد با وعده خبرنگاران صداوسیما متفاوت بود تا شائبه هایی مبنی بر سانسور این مستند در فضای مجازی مطرح شود.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۱۵:۲۳
اعتراض جالب توجه جوان لبنانی!
یک جوان لبنانی با اشاره به سرسختی مردم لبنان در جهت رسیدن به خواسته هایشان نوشته است: « روی خسته شدن ما حساب نکنید، ما نسلی هستیم که سه قسمت منتظر شوت کاپیتان ماجد (سوباسا) می موندیم!»
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۶:۰۸
قاضی مسعودی مقام پاسخ داد:
چرا به شبنم نعمت‌زاده می‌گویند «دختر وزیر»؟!
قاضی مسعودی مقام هم در پاسخ بیان می کند: «چون لایحه ایشان را پدرشان مینویسد. پدر ایشان نامه میزند پرونده را از کیفری، حقوقی کنید و... از این حیث به ایشان میگویند دختر وزیر! اینجا مدرسه نیست اولیا بیاورید مشکل را حل کند!»
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۵:۳۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top