خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
خاطره‌ای از پاسخ حساب‌شده «سیمین دانشور» به BBC + سند
«بعد از قضیه بیانیه ۱۳۴ کانون نویسندگان، از رادیو بی بی سی با من تماس گرفتند تا مصاحبه کنم. گفتم: صحبتی برای شما ندارم و وقتی اصرار کردند، گفتم...»
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۳
فیلم | برپایی «روضه های کوچه ای» برای مقابله با ویروس کرونا در عراق
همزمان با شیوع ویروس کرونا در عراق، مجالس ذکر مصیبت و توسل و دعا در کوچه‌ها و فضای باز برگزار می‌کنند. محسن حسام مظاهری، پژوهشگر حوزه دین در این خصوص نوشت: این «روضه‌های کوچه‌ای» که به ساده‌ترین شکل و با حضور چند نفر برگزار می‌شوند، سابقه تاریخی داشته و در گذشته در زمان شیوع بیماری‌ وبا در نجف توسط علما برپا می‌شد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۴
کارتون؛
ببینید| خوش‌رقصی اندی، ابی و شادمهر روی استیج بن‌سلمان
اقدام زننده خوانندگان لس انجلسی که با وسوسه دریافت پول به دعوت ولیعهد سعودی پاسخ مثبت دادند، موجی از نفرت را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۷
طلبه جهادی آسمانی شد
احمد خسروی از فعالین جهادی مناطق محروم بر اثر عارضه تنفسی درگذشت.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱
هشدار مقاومت عراق به اشغالگران امریکایی: اینجا زمین ماست و همه شما تحت‌نظرید
سخنگوی نجباء با اعلام رصد دقیق تمامی تحرکات و حتی تغییر مسیر تردد اشغالگران امریکایی از مبدأ پایگاه‌های نظامی، ساعت صفر انتقام را نزدیک اعلام کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۷
عکس | به «جهان دروغ» خوش‌آمدید!
پرهام فرهنگ وصال، کارشناس حقوق بین الملل، در توئیتر خود مطلب جالبی را درباره اعلام آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مختلف منتشر کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۰
درددل سلبریتی‌ها با مجری بیسواد
فعال اپوزیسیون نوشت: چت‌های خصوصی سلبریتی‌ها با مجری منوتو بخوبی به ما نشان می‌دهد که نباید برای دیدگاه ها و اظهارات سلیبریتی‌ها ارزشی قائل باشیم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۸
همکاری با ماشین جنگی دشمن
تحلیلگر مقیم لندن شبکه منوتو را بخشی از ماشین جنگی دشمن دانست.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۶
پیام تلخ دولت آلمان به پناهندگان ایرانی +عکس
دویچه وله خبر داد که نظیر این پیام، خطاب به پناهندگان عرب‌زبان نیز منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۴
ویروسی که شبکه‌های انگلیسی به جان مخاطبان می اندازند؛
«من‌وتو» بازهم دروغ گفت؛ چاله های کاشت درخت، محل دفن اموات شدند!
در آخرین نمونه از این دست شایعات، شبکه «من و تو» عملیات چاله‌کنی جهت غرس نهال در کوه های آبیدر کردستان را چاله‌هایی برای دفن اموات عنوان کرد!
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵
چرا «روحانی» مهمترین نهاد امدادی کشور را بلاتکلیف گذاشته است؟!
سید نظام موسوی، فعال رسانه ای در صفحه توئیتر خود نوشت: «حدود ۳ماه است با وجود بحرانهایی مثل سیل و کرونا، جمعیت هلال احمر کشورمان رئیس ندارد. آقای رئیس جمهور! امضای حکم رئیس هلال احمر که دیگر به شورای نگهبان و قوه قضائیه و برجام و آمریکا و دلواپسان مربوط نیست. دلیل بلاتکلیف گذاشتن مهمترین نهاد امدادی کشور در میانه بحرانها چیست؟!»
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۶
فیلم| غذای آمریکایی برای کرونا
یکی از چهره‌های سیاسی آمریکا با انتشار ویدئویی از وضعیت عجیب بهداشتی پیرامون چادرهای بی‌خانمان‌های آمریکایی، آن‌ها غذای آماده‌ای برای ویروس کرونا نامید.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰
وضعیت لندن پس از کرونا
تحلیلگر ایرانی مقیم لندن از نبود لوازم بهداشتی در این شهر انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۶
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top