خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
چرا بی‌بی‌سی سانسور می‌کند؟
رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی نشان داده است که "ارائه بخشی از واقعیت برای تحریف" از تکنیک‌های او برای فریب مخاطب است.
۱۳۹۸/۰۸/۳ - ۰۰:۱۳
فیلم| نجات معجزه‌آسای یک خانواده از تصادف
در جریان یک تصادف در تقاطع خیابانی در ایالت آریزونای آمریکا، پدر و مادری که به همراه کودک سوار بر کالسکه خود در حال عبور از این تقاطع بودند، جان سالم بدر بردند.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۲۳:۱۲
رادیو فردا؛ ابزاری برای دوشیدن سعودی ها در فضای مجازی!
این رسانه که بودجه خود را مستقیما از وزارت خارجه آمریکا دریافت می کند به ابزاری در عرصه فضای مجازی برای دوشیدن بیشتر سعودی ها تبدیل شده است.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۱۶:۲۳
آیا مستند روح الله زم سانسور شده است؟!
برخلاف انتظارها، آنچه از بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما تحت عنوان مستند هراس پخش شد با وعده خبرنگاران صداوسیما متفاوت بود تا شائبه هایی مبنی بر سانسور این مستند در فضای مجازی مطرح شود.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۱۵:۲۳
اعتراض جالب توجه جوان لبنانی!
یک جوان لبنانی با اشاره به سرسختی مردم لبنان در جهت رسیدن به خواسته هایشان نوشته است: « روی خسته شدن ما حساب نکنید، ما نسلی هستیم که سه قسمت منتظر شوت کاپیتان ماجد (سوباسا) می موندیم!»
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۶:۰۸
قاضی مسعودی مقام پاسخ داد:
چرا به شبنم نعمت‌زاده می‌گویند «دختر وزیر»؟!
قاضی مسعودی مقام هم در پاسخ بیان می کند: «چون لایحه ایشان را پدرشان مینویسد. پدر ایشان نامه میزند پرونده را از کیفری، حقوقی کنید و... از این حیث به ایشان میگویند دختر وزیر! اینجا مدرسه نیست اولیا بیاورید مشکل را حل کند!»
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۵:۳۴
مانیتورینگ جام؛
تصویر| اربعین 98 به روایت BBC
بی بی سی فارسی همانگونه که انتظار می‌رفت، امسال هم مثل هرسال تلاش کرد شکوه مراسم اربعین را از دید مخاطبان خود پنهان کند. رسانه دولتی انگلیس در معدود مواردی هم که به این پدیده بزرگ اجتماعی، آیینی پرداخت، تلاش کرد تصویری کدر از حضور میلیونی عاشقان حسینی در همایش اربعین ارائه دهد.
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۳:۴۵
آبروی رفته ترامپ به روایت خبرنگار بی بی سی
مهرداد فرهمند، خبرنگار بی بی سی فارسی در خصوص توافق سوچی ما بین پوتین و اردوغان نوشت: «عمليات ارتش تركيه همان طور كه روز اول پيش بينى كردم، برنده اش سوريه شد و سپس روسيه. ايران از آن سود برد، اردوغان به كمتر از يك پنجم از آنچه مى خواست رسيد. آنكه زيان ديد، نيروهاى كرد بودند و آنكه آبرويش رفت: ترامپ.»
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۲:۱۰
توجیه گوگل برای سانسور تصاویر کربلا و بین‌الحرمین
یک کارشناس امنیت رسانه در رشته توئیتی ماجرای آپدیت نشدن تصاویر کربلا و بین الحرمین در گوگل ارث (Google Earth) را شرح داده است.
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۵
دادستانی هندوستان مطرح کرد؛
درخواست کنترل چت‌های واتساپی برای حفظ امنیت‌ملی
کاربران این اپلیکیشن در صورتی که گزینه "رمزگذاری سرتاسری" را فعال کرده باشند، هیچ‌کسی جز فرستنده و گیرنده قادر به مشاهده محتوای پیام‌هایشان نخواهد بود.
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۹
بازی جدید جهانگیری برای تایید FATF!
یاسر جبرائیلی، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: « نسبت خلاف واقعی که آقای جهانگیری به رهبر انقلاب درباره تایید لوایح FATF داد، دقیقا مانند نسبتی است که با کلیدواژه "تصمیم نظام" درباره تایید برجام به رهبری داده شد. هیئت عالی نظارت از موضع اختیارات رهبری(بند ۲ اصل ۱۱۰) الحاق به CFT و پالرمو را خلاف سیاست‌های نظام اعلام کرده است.»
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷
فیلم | معترض لبنانی: پول برای بوتاکس کردن ندارم!
این روزها مردم لبنان با حضور در خیابان ها اعتراض خود را نسبت به فساد اقتصادی و افزایش مالیات ها اعلام می کنند اما در این بین دغدغه برخی از مردم لبنان برای اعتراض در خیابان ها به کمبود پول برای تزریق بوتاکس خلاصه می شود! فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که یکی از زنان معترض لبنانی می گوید: ««به این لب ها نگاه کنید، نمی تونم رژ لب تهیه کنم. به گونه هام نگاه کنید، پول برای بوتاکس کردن ندارم!»
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴
نقش پررنگ ارتش سایبری سفارت آمریکا دراغتشاشات عراق
خبرهایی از پشتیبانی مجازی این اغتشاشات توسط تیم 145 نفره وابسته به سفارت آمریکا در یکی از هتل های عراق به گوش می رسد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۶
فیلم | کارشناس شبکه وهابی: هدف بی بی سی فارسی، راه اندازی جنگ داخلی در ایران است
کیومرث مظفری، از کارشناسان شبکه وهابی کلمه به نقش بی بی سی فارسی در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و جامعه ایران پرداخت و وظیفه این شبکه را ایجاد آشوب و جنگ داخلی در ایران دانست.
۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top