خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
فیلم | تشکر ترامپ از ‌خورزوخان!
دونالد ترامپ مدتهاست در سخنرانی‌هایش از یک موجود خیالی یاد می‌کند و اصرار دارد که حقیقی است!
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۰
واکنش جالب بازیگر معروف ایرانی به بازداشت روح الله زم +عکس
بازداشت روح الله زم، مدیر کانال ضدانقلابی آمدنیوز با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی مواجه شده است.
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۴۰
برافراشتن پرچم یمن در دیدار تیم های فوتبال فلسطین و عربستان
سفر تیم فوتبال عربستان به سرزمین های اشغالی با استقبال مقامات رژیم صهیونیستی همراه شد و می توان آن را قدمی در راستای عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل دانست.
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۶
فیلم | سناریوهای عجیب همکاران روح الله زم درباره بازداشت مدیر آمدنیوز
بازداشت روح الله زم چنان شوکی به اپوزیسیون وارد کرده است که امیرعباس فخرآور و علی جوانمردی از همکاران او، درباره نحوه بازداشت زم توسط اطلاعات سپاه پاسداران، به تناقض گویی افتادند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۲
سایز پیراهن براندازان در اختیار سپاه
بارها به دوستان برانداز در رسانه های مخالف مشفقانه نصیحت کردم اما به جای تامل و تفکر به نصیحتم شرایط را برای فحاشی به من فراهم کردند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۴
اپوزیسیون از سازماندهی یک تظاهرات در داخل ایران هم عاجز است +عکس
پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، هنوز اپوزیسیون خارج نشین نتوانسته یک گروه هزاری نفری در داخل ایران را جذب کند!
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۶
فیلم | واکنش یار غار روح الله زم به بازداشت مدیر آمدنیوز
امیرعباس فخرآور، از دوستان نزدیک روح الله زم با اشاره به بازداشت مدیر آمدنیوز گفت: «سرنوشت بدی در انتظارش خواهد بود.»
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۷
تفاوت ایران با همسایگان در مسائل منطقه‌ای چیست؟
بسیاری از تحلیلگران معتقدند این حمله نظامی - که با واکنش منفی جامعه جهانی همراه شده است- برخلاف پیش بینی مقامات ترکیه، به باتلاقی برای این کشور تبدیل خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۶
اعطای جایزه صلح نوبل 2019 به نزدیکترین متحد اسرائیل در آفریقا!
محمد اصغری، از فعالان فضای مجازی در خصوص این جایزه نوشت: «اصلا عجیب نیست که جایزه‌ی بدنام #صلح نوبل رو بدن به نزدیک‌ترین متحد آفریقایی رژیم صهیونیستی؛ خیلی وقته به فحشای واژه‌ها عادت کردیم...»
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۲
عاقبت اعتماد کردهای سوریه به غرب از زبان خبرنگار آلمانی!
اگر چه حمله نظامی ترکیه تاکنون با واکنش منفی جامعه جهانی همراه شده است اما این واکنش تنها به بیان مواضع کلامی خلاصه شده و در عمل هیچ کمک نظامی به کردهای سوریه انجام نگرفته است تا آنها پاسخ اعتماد خود به اروپا و آمریکا را اینگونه دریافت کنند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸
«زردبازی» رسانه ها برای فراموشی اجتماع عظیم اربعین
امیرحسین ثابتی، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: «روز عاشورا همه تلاششان را کردند تا ذهنها سمت #دختر_آبی منحرف شود، حالا در آستانه #اربعین (بزرگ ترین اجتماع تاریخ بشر) همه تلاششان این است که ذهن ها بر رفتن زنان به استادیوم متمرکز شود! فعلا هر بحثی پیرامون این اتفاقات بازی در پازل دیگری است؛ دنیای ما بزرگتر از این زرد بازی هاست.»