خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
کارتون| کرونای جهش یافته
تبلیغات سوء و ضریب منفی که رسانه های بیگانه به اخبار و حواشی مربوط به شیوع کرونا در ایران می‌دهند، با چاشنی دروغ و شایعه، افکار عمومی را هدف گرفته است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۷
کمبود مواد بهداشتی در آمریکا صدای کارشناس الجزیره را هم درآورد!
یکی از کارشناسان معروف شبکه الجزیره که ساکن امریکاست به هنگام ورود به داروخانه‌ای اوضاع را آخر الزمانی توصیف کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۳
آمار عجیب از نحوه ابتلا به کرونا
کسانی که علائم بیماری را ندارند، نباید به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۶
ناکامی مزدور سعودی‌ها در نفوذ به بیمارستان مسیح دانشوری + عکس
«اول کلی قربون صدقه من رفت. بعد اومد دایرکت و اطلاعات عجیب و غریب خواست...»
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲
جنگنده نسل ششم آمریکا رونمایی شد
جنگنده نسل ششم آمریکا در سمپوزیوم جنگ‌افزار هوایی در فلوریدا نشان داده شد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۵
حربه کثیف وهابیت علیه ایران؛ کرونا با طعم دروغ! +عکس
با شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف از جمله در ایران، رسانه های وهابی با تمرکز بر روی ایران و شبهه افکنی سعی کرده اند از این ویروس منحوس برای انتقام گیری از مردم ایران بهره بگیرند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۹
اقدام جدید سی‌ان‌ان علیه کاندیدای دموکرات جنجال بپا کرد!
شبکه سی‌ان‌ان در تیتری معنادار متوقف کردن برنی‌ سندرز در انتخابات را با جلوگیری کردن از گسترش ویروس کرونا مقایسه کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۲
عکس | شرف رسانه‌ای رو بی‌خیال، ذره‌ای عقل برای مخاطب قائل باشید
سید محمود رضوی تهیه کننده سینما در صفحه شخصی خود در توییتر به اخبار BBC فارسی در مورد مشاهده ویروس کرونا در کشورهای مختلف با منشا ایرانی واکنش نشان داده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۸
نماینده کنگره آمریکا:
اگر کسی اظهارات ترامپ درباره «کرونا» را باور کند، واقعا احمق است
نماینده کنگره آمریکا به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره کرونا واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۲
پوستر| پادشاه ترور
فعالان شبکه های اجتماعی در امریکا از شعار تازه‌ای برای انتقاد از رئیس‌جمهور ایالات‌متحده استفاده می‌کنند: «کرونا خطرناک است، ولی نه به اندازه ترامپ!»
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۳
از «مدافعان حرم» تا «مدافعان سلامت»!
امیرحسین ثابتی، از فعالان رسانه ای با مقایسه ای جالب توجه میان مدافعان سلامت و مدافعان حرم، نوشته است: «همه درحال تماشای فداکاری پرستاران و سایر اعضای جامعه پزشکی برای حفظ جان مردم و مهار #کرونا هستیم. اگر کسی ناجوانمردانه بگوید: «پول میگیرند تا این کار را بکنند!» چه حس بدی نسبت به او پیدا میکنیم؟ غربت مدافعان حرم همینجا بود، از جانشان گذشتند اما عده ای نامرد بازهم طعنه میزدند...»
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۶
چقدر به این خوانندگان بی غیرت ما دادند؟! +عکس
باور نکردنیه! از 400تا3000ریال معادل 100تا800 یورو یعنی حقوق 20 روز کارگر سپید در اروپا و بیشتر از حقوق یک ماه کارگر سیاه در اروپا غربی...
۱۳۹۸/۱۲/۹ - ۱۰:۰۰
چرا مجری شبکه ماهواره‌ای، عاشق عربستان شد؟! +عکس
قرار است هفته آینده کنسرت خواننده های لس آنجلسی با اجرای مجری شبکه های ماهواره ای در عربستان برگزار شود!
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۲:۰۰
دعای كشيش‌هاى پايگاه نظامی آمریکا براى نابود كردن كرونا +عکس
كشيش هاى پايگاه نظامی آمریکا در کره جنوبی دو دعا نوشته اند براى "نابود كردن ويروس كرونا". دعاى اول براى بهبودى آن سرباز و دعاى دوم براى جلوگيرى از كرونا....
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۲۵
اعتراض کاربران آمریکایی به هزینه تست کرونا در این کشور
با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، مسئله هزینه تست کرونا جنجالی تازه درست کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۱۹:۵۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top