|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
از اپوزیسیون هم دوزاریش گیر ایران آمده! +عکس
تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه بلاروس، با انتقاد تند اپوزیسیون این کشور روبرو شده است. به باور نمایندگان اپوزیسیون این تحریم‌ها راه برقراری گفت‌وگو میان آنان و رهبری بلاروس را دشوار می‌سازد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۵
دختر پهلوی، عروس آل سعود می‌شود؟ +عکس
یکی از فعالان اپوزیسیون در فضای مجازی، از پیوند میان خاندان پهلوی با خاندان آل سعود خبر داد!
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۷
واکنش کاربران فضای مجازی به گاف بی بی سی: بهاره جان کجایی؟! دقیقا کجایی؟! +عکس
گاف وحشتناک ادمین کانال تلگرامی بی بی سی فارسی به سوژه طنز کاربران فضای مجازی تبدیل شد!
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۶
«عارف» فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد +عکس
فرید مدرسی، روزنامه نگار اصلاح طلب در صفحه توئیتر خود در خصوص آماده سازی محمدرضا عارف در انتخابات 1400 نوشت: «آقای #محمدرضا_عارف فعالیت‌اش را برای انتخابات ۱۴۰۰ آغاز کرده؛ رئیس کمپین انتخاباتی او هم آقای #محمدرضا_تاجیک است. باید منتظر ماند و دید که این دو محمدرضا چه پروژه‌ای دارند برای پیروزی؛ در دوره رخوت اصلاح‌طلبان و پایان دولت اعتدالگرای روحانی.»
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۹
فیلم| بغض و اشک خبرنگار و بیمار سالمند کرونایی
خبرنگاری که از بیمار مبتلا به کرونا مصاحبه می‌گرفت از بغض بیمار گریه کرد.
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۵۴
سنگ تمام مسیح علینژاد برای یک تروریست +عکس
در پی بازداشت سرکرده گروهک تروریستی تندر، مسیح علینژاد حمایت بی‌سابقه‌ای از این تروریست انجام داده است.
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۵
اعلام رسمی اتحاد مسیح علینژاد با تروریست‌ها
مسیح علینژاد در کانال خود ویدئویی از فرزندان یک تروریست منتشر کرد و رسما از روابط نزدیک خود با تروریست‌ها رونمایی کرد!
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۸
دست مریزاد مهاجرانی به پرویز فتاح!
اقدامات پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در باز پس‌گیری اموال گران‌قیمت این نهاد از صاحبان قدرت بازتاب مثبتی در فضای مجازی و در میان اصحاب رسانه و از جناح های مختلف سیاسی به دنبال داشته است.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۸:۲۱
پس از کرکس‌های سعودی، نوبت جیره‌خواران به اصطلاح ایرانی شد! +عکس
پس از جولان کرکس‌های سعودی در حادثه انفجار مهیب در بندر بیروت، این دفعه عوامل ایرانی سرویس‌های اطلاعاتی غربی وارد میدان شده‌اند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۷:۴۳
واکنش‌ها به سخنان افسانه بایگان درباره کرونا در فضای مجازی +عکس
سخنان چند روز پیش افسانه بایگان درباره کرونا، بازتابی گسترده‌ و غالبا انتقادی در فضای مجازی داشت.
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۶
فیلم| سنگ تمام BBC برای یک تروریست جنایتکار و قاتل مردم ایران؛ «آزارش به مورچه هم نمی‌رسید!»
شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ادامه تلاش برای تطهیر گروه‌های تروریستی ضدایرانی، بدون اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه جمشید شارمهد، رئیس گروهک تروریستی تندر، علیه مردم ایران اقداماتی که او صریحا مسئولیت آنها را به عهده گرفته بود در گفتگو با دختر وی، "شارمهد" را انسانی مهربان معرفی کرد که حتی آزارش به مورچه هم نمی‌رسید!
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۷
رسانه آمریکایی گزارش داد؛
عکس| سرکوب معترضیان در آمریکا؛ زخم‌های خونین و استخوان‌ها شکسته!
پایگاه آمریکایی "اورگانین" تصاویری از مجروحین اعتراضات آمریکا را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۴
بی‌بی‌سی، پناهگاه مفسدان اقتصادی! +عکس
بی‌بی‌سی در کنار تلاش برای پر کردن جای خالی آمدنیوز، وظیفه تبلیغات رسانه‌ای و تبرئه مفسدان اقتصادی فراری از ایران را هم برعهده گرفت.
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۸
استقبال متفاوت آمریکایی‌ها از دونالد ترامپ! +عکس
رئیس جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی در توئیتر خود، سعی کرد استقبال حامیانش در فلوریدا را پرشور نشان دهد.
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top