خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
فیلم | سناریوهای عجیب همکاران روح الله زم درباره بازداشت مدیر آمدنیوز
بازداشت روح الله زم چنان شوکی به اپوزیسیون وارد کرده است که امیرعباس فخرآور و علی جوانمردی از همکاران او، درباره نحوه بازداشت زم توسط اطلاعات سپاه پاسداران، به تناقض گویی افتادند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۲
سایز پیراهن براندازان در اختیار سپاه
بارها به دوستان برانداز در رسانه های مخالف مشفقانه نصیحت کردم اما به جای تامل و تفکر به نصیحتم شرایط را برای فحاشی به من فراهم کردند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۴
اپوزیسیون از سازماندهی یک تظاهرات در داخل ایران هم عاجز است +عکس
پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، هنوز اپوزیسیون خارج نشین نتوانسته یک گروه هزاری نفری در داخل ایران را جذب کند!
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۶
فیلم | واکنش یار غار روح الله زم به بازداشت مدیر آمدنیوز
امیرعباس فخرآور، از دوستان نزدیک روح الله زم با اشاره به بازداشت مدیر آمدنیوز گفت: «سرنوشت بدی در انتظارش خواهد بود.»
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۷
تفاوت ایران با همسایگان در مسائل منطقه‌ای چیست؟
بسیاری از تحلیلگران معتقدند این حمله نظامی - که با واکنش منفی جامعه جهانی همراه شده است- برخلاف پیش بینی مقامات ترکیه، به باتلاقی برای این کشور تبدیل خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۶
اعطای جایزه صلح نوبل 2019 به نزدیکترین متحد اسرائیل در آفریقا!
محمد اصغری، از فعالان فضای مجازی در خصوص این جایزه نوشت: «اصلا عجیب نیست که جایزه‌ی بدنام #صلح نوبل رو بدن به نزدیک‌ترین متحد آفریقایی رژیم صهیونیستی؛ خیلی وقته به فحشای واژه‌ها عادت کردیم...»
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۲
عاقبت اعتماد کردهای سوریه به غرب از زبان خبرنگار آلمانی!
اگر چه حمله نظامی ترکیه تاکنون با واکنش منفی جامعه جهانی همراه شده است اما این واکنش تنها به بیان مواضع کلامی خلاصه شده و در عمل هیچ کمک نظامی به کردهای سوریه انجام نگرفته است تا آنها پاسخ اعتماد خود به اروپا و آمریکا را اینگونه دریافت کنند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۸
«زردبازی» رسانه ها برای فراموشی اجتماع عظیم اربعین
امیرحسین ثابتی، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود پیرامون این موضوع نوشت: «روز عاشورا همه تلاششان را کردند تا ذهنها سمت #دختر_آبی منحرف شود، حالا در آستانه #اربعین (بزرگ ترین اجتماع تاریخ بشر) همه تلاششان این است که ذهن ها بر رفتن زنان به استادیوم متمرکز شود! فعلا هر بحثی پیرامون این اتفاقات بازی در پازل دیگری است؛ دنیای ما بزرگتر از این زرد بازی هاست.»
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴
نظرسنجی که ترامپ را نقره داغ کرد!
آخرین نظرسنجی‌ها نشان از تغییر جدی در نگاه مردم آمریکا نسبت به روند استیضاح ترامپ دارد. موضوعی که بازتاب آن عصبانیت رئیس جمهور آمریکا را بهمراه داشته است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵
کشف بزرگ فضانورد اماراتی: زمین «کروی» است!
اماراتی ها برای ستایش از هزاع منصوری، تصویر او را بر برج خلیفه تاباندند و وی را نخستین فضانورد جهان عرب لقب دادند!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۸
فیلم | اعتراض به تصمیم آمریکا برای رها کردن کُردها به هتل ترامپ رسید
عده ای از شهروندان آمریکایی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص رها کردن کُردها در برابر حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، پلاکاردی را بر فراز هتل ترامپ درلاس وگاس برافراشتند که بر روی آن نوشته شده است: «ترامپ به کُردها خیانت کرد و آنها را کشت»
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۲
هشدار یک مقام آمریکایی در مورد عواقب خیانت آمریکا به کردها
ضرب المثل هرگز با طناب آمریکایی وارد چاه نشوید در حال رواج است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۵
اصرار وزیر خارجه آمریکا به دروغگویی علیه ایران +عکس
وزیر خارجه آمریکا از اتحادیه اروپا خواست تخلیه محموله نفت ابرنفتکش «آدریان دریا ۱» را در سوریه محکوم کرده و تهران را در این رابطه مسئول برشمارند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۱
فیلم| اعتراض جهانگرد ایرانی به اظهارات مجری منوتو
اظهار نظر غیرکارشناسی و هتاکانه مجری منوتو، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده را در پی داشت؛ بهناز برگزیده گردشگر ایرانی مقیم بلژیک، جنگ در ایران را برای سالومه سیدنیا «نون‌دونی» توصیف کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top