|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
روایت یک برانداز از سوتی بی‌بی‌سی در دروغگویی علیه ایران +عکس
در پی دروغ مضحک بی‌بی‌سی فارسی درباره آمار قربانیان کرونا در ایران، کاربران فضاتی مجازی از خجالت این رسانه انگلیسی درآمدند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۳
فیلم| افزایش بی‌سابقه جرایم در آمریکا
گزارش شبکه آمریکایی CBS از افزایش بی‌سابقه هفت تیرکشی و جرائم در آمریکا!
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶
تقلای اپوزیسیون برای زیر سوال بردن بازداشت یک تروریست! +عکس
در پی بازداشت جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر، اپوزیسیون خارج‌نشین که احساس خطر کرده‌اند، با انتشار مطالب عجیب و غریب سعی دارند این اقدام افتخارآمیز فرزندان ایران را زیر سوال ببرند و به نوعی خود را دلداری دهند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۲
سایبری‌های غربی_عربی، به خارج نشینان هم رحم نکردند +عکس
گروه‌های اپوزیسیون که پروژه حذف حامیان ایران از فضای مجازی را کلید زده‌اند، این بار سراغ کارشناسان خارج از کشور رفتند!
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۴
فیلم| برخورد خشن با افشاگری یک نظامی بازنشسته
کهنه‌سرباز آمریکایی خطاب به نیروهای گارد ملی این کشور: من در جنگ ویتنام حضور داشتم، ما هر روز مردم را می‌کشتیم! اما نسل شما این را نمی‌داند، من در کنار یک خندق در ویتنام ایستاده بودم و ما 170 نفر از مردم ویتنام را در همانجا کشتیم شما این حقایق را نمی‌دانید!
۱۳۹۹/۰۵/۷ - ۱۸:۲۱
فیلم| برخورد خشن و تحقیرآمیز با یک دختر دانشجو!
دختر دانشجوی کانادایی که از حال روحی مساعدی برخوردار نبوده، در کمال ناباوری با واکنش خشن و بی رحمانه پلیس مواجه می شود!
۱۳۹۹/۰۵/۷ - ۰۰:۲۸
فیلم| جوان آمریکایی: تخریب در اعتراضات مشکلی را حل نمی‌کند، ما باید مشکل موجود در سیستم فعلی را حل کنیم
آن‌ها حرف‌های افرادی مانند من را در تلویزیون پخش نمی‌کنند، بلکه آن‌هایی که خرابکاری می کنند را نشان می دهند و می‌گویند همه سیاه‌پوستان اینگونه هستند!
۱۳۹۹/۰۵/۷ - ۰۰:۲۳
فیلم| «عبدالباری عطوان»: مزاحمت آمریکا برای هواپیمای ایرانی اقدامی تروریستی است
عطوان تاکید کرد: آمریکا هواپیماهای جنگی اف -15 را می‌فرستد که مزاحم هواپیمای مسافری ایرانی شود و به آن نزدیک شود؛ این چه قواعد بین‌المللی است؟ این قواعد تروریستی است، این قواعد جنایتکاری آمریکا است.
۱۳۹۹/۰۵/۵ - ۲۱:۰۶
واشنگتن پست هم فهمید! +عکس
قرارداد ایران و چین، هنوز مورد توجه رسانه‌ها و کارشناسان حوزه سیاست است؛ اکثر این رسانه ها و کارشناسان، امضای این قرارداد را شکستی بزرگ برای آمریکا می دانند.
۱۳۹۹/۰۵/۱ - ۲۰:۱۷
تقلای مدعیان آزادی‌بیان برای حذف هنرمندان ایرانی از فضای‌مجازی +عکس
مدتی است گروه‌های اپوزیسیون با گرایش‌های مختلف، از سلطنت‌طلب‌ها و جمهوری‌خواهان گرفته تا تروریست‌های منافق، با راه اندازی کمپین‌هایی تلاش می‌کنند، صفحات هنرمندان و سلبریتی‌های ایرانی در فضای مجازی را ببندند!
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳
عاقبت تلخ سوالات ساده دختر آمریکایی از ترامپ
پس از چند سوال ساده لارن از ترامپ، این دختر آمریکایی روی رسانه‌های اجتماعی صدها پیام تند و تهدیدآمیز و جنسی دریافت کرد. بعضی‌ها تهدید به قتل و تجاوز بود.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶
خبررسانی حرفه‌ای به سبک رسانه دولتی انگلیس! +عکس
رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی-عربی، در خبررسانی‌های خود از سوریه، در راستای بزرگ‌نمایی از قدرت پوشالی اسرائیل، به دروغ از شهادت نیروهای نظامی ایران خبر داده‌اند.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۲
آمریکا در بحران؛ پورتلند در آتش و دود و گلوله!
اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی و نابرابری در آمریکا در پنجاهمین شب خود در بیشتر شهرهای ایالات متحده ادامه داشت و نیروهای امنیتی با شلیک گلوله و گازهای اشک‌آور، معترضان را به شدت سرکوب کردند.
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۶
افشاگری نوه مهندس بازرگان علیه شبکه اینترنشنال +عکس
در پی پوشش زنده همایش گروهک تروریستی منافقین در شبکه سعودی اینترنشنال، انتقادات شدید علیه این رسانه از سوی اپوزیسیون خارج نشین صورت گرفت.
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۰
واکنش توئیتر به دزدی دونالد ترامپ
توییتر‌ پخش ویدئویی را متوقف کرد که دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهور آمریکا آن را بدون رعایت حق ناشر در حساب کاربری خود گذاشته بود.
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top