خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
آماری عجیب‌وغریب از فعالیت ضدایرانی BBC در اینستاگرام + عکس
رسانه دولتی انگلیس روی بخش فارسی خود [بی بی سی فارسی] سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۷ - ۱۹:۲۰
جدال توئیتری آمریکایی‌ها بر سر کرونا +عکس
رئیس‌جمهور و رئیس اقلیت دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا این بار بر سر موضوع مقابله با کرونا با یکدیگر به جدال توئیتری پرداختند.
۱۳۹۸/۱۲/۶ - ۲۰:۱۵
ویروسی کشنده‌تر از کرونا
شبکه خبری سی‌ان‌ان، تلفات ویروس آنفولانزا در آمریکا را هفت برابر تلفات ویروس کرونا در کل جهان اعلام کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۲۳:۴۳
فیلم| صف طولانی مردم برای تهیه ماسک در کره جنوبی
نخست‌وزیر کره جنوبی در نطقی در تلویزیون ملی گفته که شیوع ویروس کرونا در این کشور به مرحله خطرناکی رسیده است، شمار افراد آلوده به این ویروس در این کشور به ۴۳۳ نفر رسیده که بیش از دوبرابر آمار روز جمعه است؛ مرگ ۷ نفر در اثر آلودگی به ویروس کرونا در کره جنوبی تایید شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۲۳:۰۱
پرش از آمار ۳ مورد کرونا، به بالای ۱۵۰ مورد، در سکوت خبری! +عکس
ایتالیا تا ۵شنبه گفت فقط ۳ مورد کرونا، دیشب پرید بالای ۱۵۰! الان خودش گفت ۲۱۷ مورد، اما نیویورک‌تایمز ۱۵۰ مانده....
۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۱۸:۱۳
پاسخ حسین دهباشی به فرافکنی های تاج‌زاده
حسین دهباشی، در پاسخ به فرافکنی های تاج زاده اظهار داشت: «جناب تاج‌زاده، ریاست عالیه هواپیمایی ماهان جناب حسین مرعشی متحد سیاسی شما است. ریاست شورای تامین استان قم نیز، جناب بهرام سرمست با پیشینه پررنگ اصلاح‌طلبی است. وزیر بهداشت فعلی نیز جناب نمکی، برکشیده‌ی خانم ابتکار است. پاسخ پرسش‌هایی که پرسیدید، نزدِ خودتان است. حیا نمی‌کنید!»
۱۳۹۸/۱۲/۵ - ۱۶:۵۳
انواع جریمه‌ برای شرکت نکردن در انتخابات
جریمه‌های نقدی تا ممانعت از حضور و اشتغال در ادارات دولتی، روشهای تنبیهی دولت‌ها برای شرکت نکردن شهروندان در انتخابات است.
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۲۳:۱۷
ویروس تحقیر نفس بدتر از کرونا
در آمریکا سالانه نیم‌میلیون نفر در اثر دخانیات فوت می‌کنند؛ یعنی در ۳۰ ماه «کل جمعیت قم»! فوت ۵ و ۱۰ نفر در اثر فلان ویروس یعنی هیچ!
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۲۲:۵۰
بی‌بی‌سی فارسی خبرنگار خود را ضایع کرد! +عکس
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، رسانه های فارسی زبان غربی-عربی با بزرگنمایی از خطرات این ویروس تلاش کردند تا ترس و دلهره را در میان ایرانی ها حاکم کنند.
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۱۹:۵۴
عکس | اصغر بی سر به دیدار حاج قاسم رفت
یک فعال رسانه ای در استوری اینستاگرامش تصویری از پیکر شهید اصغر پاشاپور از هم رزمان حاج قاسم سلیمانی را به اشتراک گذاشت.
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۱۹:۲۳
عکس | توهین به معاون سابق رئیس جمهور برای توجیه شکست در انتخابات!
یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر به اظهارات اصلاح طلبان درباره عدم پیروزی در انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۱۹:۰۵
فیلم| جنایت هولناک صهیونیست‌ها؛ سلاخی با تیغه لودر!
اشغالگران جنایت‌پیشه اسرائیلی در اقدامی وحشتناک و وحشیانه، یک شهروند فلسطینی را با تیغه لودر به شهادت رساندند. اعتراض به این توحش افسارگسیخته در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی داغ شده است. جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی وعده انتقام داده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۱۷:۴۳
آلبوم عکس | توصیه‌های تغذیه‌ای سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با کرونا
برای پیشگیری از ابتلا به کرونا اطلاعات خود را بطور دائم درباره ایمن‌سازی مواد غذایی، به روزرسانی کنید./ باشگاه خبرنگاران
۱۳۹۸/۱۲/۴ - ۱۷:۲۳
ارتباط کرونا با بودجه بی‌بی‌سی‌فارسی!
استاندارد دوگانه و تناقض رسانه‌های غربی در پروپاگاندا علیه ایران به‌ویژه بعد از ماجرای شیوع کرونا، پدیده‌ای قابل انتظار و سابقه‌دار است.
۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۹:۳۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top