خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
نظرسنجی که ترامپ را نقره داغ کرد!
آخرین نظرسنجی‌ها نشان از تغییر جدی در نگاه مردم آمریکا نسبت به روند استیضاح ترامپ دارد. موضوعی که بازتاب آن عصبانیت رئیس جمهور آمریکا را بهمراه داشته است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵
کشف بزرگ فضانورد اماراتی: زمین «کروی» است!
اماراتی ها برای ستایش از هزاع منصوری، تصویر او را بر برج خلیفه تاباندند و وی را نخستین فضانورد جهان عرب لقب دادند!
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۸
فیلم | اعتراض به تصمیم آمریکا برای رها کردن کُردها به هتل ترامپ رسید
عده ای از شهروندان آمریکایی در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص رها کردن کُردها در برابر حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، پلاکاردی را بر فراز هتل ترامپ درلاس وگاس برافراشتند که بر روی آن نوشته شده است: «ترامپ به کُردها خیانت کرد و آنها را کشت»
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۲
هشدار یک مقام آمریکایی در مورد عواقب خیانت آمریکا به کردها
ضرب المثل هرگز با طناب آمریکایی وارد چاه نشوید در حال رواج است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۵
اصرار وزیر خارجه آمریکا به دروغگویی علیه ایران +عکس
وزیر خارجه آمریکا از اتحادیه اروپا خواست تخلیه محموله نفت ابرنفتکش «آدریان دریا ۱» را در سوریه محکوم کرده و تهران را در این رابطه مسئول برشمارند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۱
فیلم| اعتراض جهانگرد ایرانی به اظهارات مجری منوتو
اظهار نظر غیرکارشناسی و هتاکانه مجری منوتو، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده را در پی داشت؛ بهناز برگزیده گردشگر ایرانی مقیم بلژیک، جنگ در ایران را برای سالومه سیدنیا «نون‌دونی» توصیف کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۳
وقتی رسانه‌ی دولتِ برده‌پرور مدافع حقوقِ بردگان می‌شود +عکس
بی‌بی‌سی فارسی اخیرا گزارشی را درباره برده‌داری مدرن پخش کرد که بر اساس آن مدعی شد ایران حدود یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار برده مدرن دارد!
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۷
اخبار جدید عراق از قول تحلیلگر عراقی
«نجاح محمدعلی» تحلیلگر مسائل عراق از دستگیریِ تک‌تیراندازهایی که مردم و پلیس را در اعتراضات اخیر عراق هدف قرار می‌دادند، خبر داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۱
واکنش منفی تحلیلگران مقیم اروپا به اظهارات سعید حجاریان+ عکس
سعید حجاریان: برجامی‌بودن به‌نظر من یعنی تعهد به قرارداد؛ یعنی بر سر توافق‌مان بایستیم تا اروپا با ما بماند و آمریکا هم منزوی شود!
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۲
قاضی صلواتی خطاب به متهمان: مراقب پاهای خود باشید!
به نظر می رسد حواشی خط دادن های عباس ایروانی به جلسه پنجم دادگاه هم کشیده شده است!
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷
جزئیاتی جدید از میانجیگری عراق بین ایران و عربستان
دو هفته پیش بود که عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق در سفری چندساعته به عربستان با پادشاه و ولیعهد این کشور دیدار کرد. بسیاری از رسانه ها موضوع محوری این دیدار را میانجیگری بین ایران و عربستان اعلام کردند.
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷
واکنش کاربران عرب‌زبان به تحریف تاریخ توسط بی بی سی عربی!
بی بی سی عربی خبری با عنوان " اکتشاف شهر باستانی به قدمت پنج هزار سال در "اسرائیل" در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که با واکنش کاربران عرب زبان همراه شد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۴
چنگ و دندان وزارت خارجه آمریکا برای نابودی عراق
با بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی عراق، نقش پررنگ سفارتخانه آمریکا در سازماندهی و ضریب دادن به ناآرامی ها مشاهده می شود.
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۲
اقتصاد عربستان در سراشیبی سقوط
پایگاه لندنی-قطری العربی الجدید با انتشار گزارشی اعلام کرد که عربستان ظرف ۵ سال گذشته بیش از "۲۲۵ میلیارد دلار" از ذخایر ارزی خود را از دست داده است.
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۹
وقتی «پیمانکاران» مقصر تمام حوادث پایتخت می‌شوند!
حمیدرضا پیرهادی، از فعالان فضای مجازی در توئیتی به مقایسه حوادث اخیر شهر تهران -که تحت مدیریت اصلاح طلبان می باشد- با حوادث دوران شهرداری محدباقر قالیباف پرداخت و نوشت: «سقوط جرثقیل در اتوبان بسیج 3 کشته برجای گذاشت؛ پیمانکار دستگیرشد برق گرفتگی دختر ۵ ساله در بوستان قاصدک؛ تعلیق پیمانکار حذف عنوان شهید از معابر؛ پیمانکاران... یه زمانی هر اتفاقی تو کشور می‌افتاد یسری هشتگ میزدن #قالیباف_استعفا اما امروز مقصر تمام حادثه های پایتخت فقط پیمانکاره!»
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top