خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
فیلم| پاره کردن پرچم اسرائیل توسط یک یهودی!
فعال یهودی در مخالفت با رژیم صیهونیستی: ما به ارتش احتیاج نداریم، ما به زمین احتیاج نداریم! ما اسرائیلی نیستیم، ما به پرچم احتیاج نداریم، ما یهودی واقعی هستیم.
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۱
روایت خبرنگار بی بی سی از شعارهای ضدایرانی در عراق +عکس
سناریوی مضحک و ناشیانه سعودی ها و سلطنت طلب ها، خبرنگار بی بی سی را مجبور به حقیقت گویی کرد!
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۹
کنایه «نجاح محمدعلی» به سوء استفاده سعودی‌ها از ناآرامی‌های عراق
نجاح محمد علی، تحلیلگر عرب زبان مسائل منطقه با اشاره به نحوه پوشش رسانه های سعودی از اعتراضات عراق، در صفحه توئیتر خود نوشت: « برای بهتر فهمیدن حوادث عراق یه نظر به رسانه های سعودی بندازید که بصورت خارق العاده ای از حق اعتراض و حقوق معترضین دفاع میکنند در صورتی که در سعودی نام بردن از واژه (تظاهرات) در حمام خانه برابر زندان و اعدام است! یادمان باشد با سوریه چه کردند و چرا ایران به کمک سوریه و عراق شتافت.»
۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۰
مهناز افشار از همسرش جدا شد/ عکس
مهناز افشار با انتشار پستی در توئیتر و اینستاگرام خود اعلام کرد که از همسرش جدا شده و در حال حاضر یک مادر مجرد می باشد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۳
در سایه رهاسازی فضای مجازی؛
ترویج بی‌عفتی در «آپارات»
سایت آپارات در اقدامی تاسف بار به ترویج بی‌حیایی در جامعه با استفاده از کودکان پرداخته است!
۱۳۹۸/۰۷/۹ - ۱۶:۲۳
پدرسوختگی شبکه لندنی +عکس
استاندارد دوگانه بی‌بی‌سی که همیشه مورد انتقاد مخاطبان بوده است، بازهم انتقاد یکی از کارشناسان سابق این شبکه را به دنبال داشت.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۲۲:۱۱
بی‌بی‌سی هم خجالت کشید و پخش زنده منافقین را قطع کرد +عکس
بی بی سی و ایران‌اینترنشنال با قطع برنامه‌های عادی خود، پوشش زنده کنفرانس مطبوعاتی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را در اولویت قرار دادند.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۲۱:۱۰
تمسخر سفیر زن عربستان در فضای مجازی+ عکس
در خواست سفیر سعودی در آمریکا، برای دعوت گردشگران به عربستان با واکنش جالب کاربران فضای مجازی مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۹:۲۵
واکنش کاربران آمریکایی به تهدید ترامپ!
رئیس جمهور آمریکا که خود را در آستانه استیضاح ‌و برکناری از ریاست جمهوری می بیند، امروز صبح توئیتر را با پیامی عجیب و جنجالی غافلگیر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۸:۰۹
وقتی «بن‌سلمان» سر عقل می‌آید!
پرهام فرهنگ وصال، از کارشناسان سیاسی در خصوص اظهارات بن سلمان در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا نوشته است: « حتما باید طی ۱۰ روز حوثی‌ها نصف آرامکو را می‌زدند، گلّه‌های سعودی را اسیر می‌کردند، محافظ ملک سلمان ذبح می‌شد، و ایستگاه قطار جده می‌سوخت، تا «بچه» کمی سر عقل آید!»
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۵:۱۱
ترامپ آمریکا را به جنگ تهدید کرد!
دونالد ترامپ آخر هفته خود را با توئیتی طوفانی آغاز کرد که نشان‌ می دهد او هفته سختی را در مواجهه با رقبایش پیش رو خواهد داشت!
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۳:۵۰
نیروهای تربیت شده آمریکا در میدان‌های جنگ می‌درخشند! +عکس
رئیس سابق نایاک با اشاره به حمله اخیر یمنی‌ها به نیروهای نظامی عربستان توئیتی طعنه‌آمیز درباره آمریکا نوشت.
۱۳۹۸/۰۷/۷ - ۲۰:۳۷
کنایه مجری شبکه خبر به نماینده مجلس!
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر در همین خصوص نوشت: «نگهداری بیش از ده هزار دلار یا یورو در منزل قاچاق محسوب می شود و اگر در سنا ثبت نشده باشد پولشویی است. #یادآوری برای بعضی ها!»
۱۳۹۸/۰۷/۷ - ۱۳:۰۲
فعال سیاسی اصلاح طلب: یکی از اشتباهات جدی ما ماندن یک طرفه در برجام بود
حمزه غالبی تحلیلگر سیاسی مقیم اروپا در حساب توییترش از ماندن یک‌طرفه ایران در برجام انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۹:۲۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top