خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
بی‌بی‌سی هم خجالت کشید و پخش زنده منافقین را قطع کرد +عکس
بی بی سی و ایران‌اینترنشنال با قطع برنامه‌های عادی خود، پوشش زنده کنفرانس مطبوعاتی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را در اولویت قرار دادند.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۲۱:۱۰
تمسخر سفیر زن عربستان در فضای مجازی+ عکس
در خواست سفیر سعودی در آمریکا، برای دعوت گردشگران به عربستان با واکنش جالب کاربران فضای مجازی مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۹:۲۵
واکنش کاربران آمریکایی به تهدید ترامپ!
رئیس جمهور آمریکا که خود را در آستانه استیضاح ‌و برکناری از ریاست جمهوری می بیند، امروز صبح توئیتر را با پیامی عجیب و جنجالی غافلگیر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۸:۰۹
وقتی «بن‌سلمان» سر عقل می‌آید!
پرهام فرهنگ وصال، از کارشناسان سیاسی در خصوص اظهارات بن سلمان در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا نوشته است: « حتما باید طی ۱۰ روز حوثی‌ها نصف آرامکو را می‌زدند، گلّه‌های سعودی را اسیر می‌کردند، محافظ ملک سلمان ذبح می‌شد، و ایستگاه قطار جده می‌سوخت، تا «بچه» کمی سر عقل آید!»
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۵:۱۱
ترامپ آمریکا را به جنگ تهدید کرد!
دونالد ترامپ آخر هفته خود را با توئیتی طوفانی آغاز کرد که نشان‌ می دهد او هفته سختی را در مواجهه با رقبایش پیش رو خواهد داشت!
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۳:۵۰
نیروهای تربیت شده آمریکا در میدان‌های جنگ می‌درخشند! +عکس
رئیس سابق نایاک با اشاره به حمله اخیر یمنی‌ها به نیروهای نظامی عربستان توئیتی طعنه‌آمیز درباره آمریکا نوشت.
۱۳۹۸/۰۷/۷ - ۲۰:۳۷
کنایه مجری شبکه خبر به نماینده مجلس!
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر در همین خصوص نوشت: «نگهداری بیش از ده هزار دلار یا یورو در منزل قاچاق محسوب می شود و اگر در سنا ثبت نشده باشد پولشویی است. #یادآوری برای بعضی ها!»
۱۳۹۸/۰۷/۷ - ۱۳:۰۲
فعال سیاسی اصلاح طلب: یکی از اشتباهات جدی ما ماندن یک طرفه در برجام بود
حمزه غالبی تحلیلگر سیاسی مقیم اروپا در حساب توییترش از ماندن یک‌طرفه ایران در برجام انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۹:۲۵
ویدیوی جالب از عبور ایران از تحریم‌ها
برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، روش‌های خلاقانه‌ای را برای توصیف عبور ایران از تحریم های امریکا، بکار گرفته‌اند.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۹:۱۴
قطع کردن انگشت به خاطر رای دادن+ عکس
معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان فردی را معرفی کرد که گروه طالبان به دلیل شرکت در انتخابات انگشتش را قطع کرده است.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۶:۳۸
حمله آمدنیوز به ژن خوب مسیح علینژاد!
همکاری رسمی پویان علینژاد، فرزند مسیح علینژاد، با شبکه من و تو باعث شد تا روح الله زم نسبت به این موضوع واکنش دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۴:۵۰
فیلم| حقایقی در «کلاس درس آمریکا»
یک دانش‌آموز که به آمریکا مهاجرت کرده است؛ سوالات جالبی از معلم خود می‌پرسد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۳:۲۴
حقیقتی غیرقابل انکار؛ اوج اقتدار ملی در دوران مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای
«تجربه ثابت كرده است كه افق ديد و زاويه نگاه و تفسير آيت الله خامنه‌اى درباره آمريكا و اروپا، از همه نگاه‌ها و تفسيرها روشن‌تر و دقيق‌تر بوده است.»
۱۳۹۸/۰۷/۴ - ۱۹:۳۷
واکنش جالب دو رسانه آمریکایی به کنفرانس خبری ترامپ علیه ایران +عکس
دونالد ترامپ، مایک پومپئو و استیو منوچین، در یک کنفرانس خبری مشترک، به تکرار اتهامات آمریکا علیه ایران پرداختند.
۱۳۹۸/۰۷/۴ - ۱۲:۰۶
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top