خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
ارتباط کرونا با بودجه بی‌بی‌سی‌فارسی!
استاندارد دوگانه و تناقض رسانه‌های غربی در پروپاگاندا علیه ایران به‌ویژه بعد از ماجرای شیوع کرونا، پدیده‌ای قابل انتظار و سابقه‌دار است.
۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۹:۳۲
کرونای ناناز سعودی؛ کرونای وحشی ایرانی!
فعالان عرب در شبکه های اجتماعی با بازنشر یک کاریکاتور، به استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی ـ عربی در پوشش اخبار شیوع کرونا در ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۹:۰۶
نجاح محمدعلی:
امریکا مجلس ایران را در سینی طلایی به مریدان حاج‌قاسم تقدیم کرد
با پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحلیلگران در شبکه های اجتماعی و رسانه ها نقطه نظراتشان را به اشتراک می‌گذارند.
۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۸:۱۱
خوشحالی «تام کاتن» از قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه FATF
نماینده جمهوری‌خواه و تندروی ایالت آرکانزاس در مجلس سنای آمریکا از قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه FATF استقبال کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۷:۳۶
نقش شبکه‌های اجتماعی در خودکشی مجری زن
تحقیقات منتشر شده در روز چهارشنبه درباره خودکشی کارولین فلک، مجری سابق برنامه Love Island بریتانیا، نشان می دهد که او روز شنبه خود را در آپارتمانش در لندن حلق‌آویز کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۲۰:۳۸
خوشحالی وهابی‌ها از مشاهده کرونا در قم! +عکس
فعالان وهابی که از مذهب شیعه و انقلاب اسلامی بیزارند، نسبت به شهر مقدس قم و اهالی آن بغض و کینه مضاعف دارند و به مناسبت‌های مختلف این احساس شیطانی را بروز می‌دهند.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۳
رای‌هایی که ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارند! +عکس
حجت‌الله عبدالملکی در صفحه شخصی خود در توییتر به ارزش یک برگه رای اشاره کرده است./ جهان نیوز
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴
احتمال استعفای وزیر دادگستری در پی دخالت‌های دردسرساز ترامپ
در حالی که بیش از دو هزار تن از کارکنان سابق وزارت دادگستری آمریکا خواستار استعفای ویلیام بار، دادستان کل آمریکا شده‌اند، گزارش‌هایی در مورد تمایل او برای استعفا منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۶
یامین پور: انصراف نمی دهم
دقایقی پیش، وحید یامین پور با انتشار توئیتی ضمن عدم انصراف از انتخابات، نوشت: «آنچه از مواضع پایداری در جلسه دیروز شنیدم، باور نکردنی بود. آقای محصولی! به‌خاطر یک جمله که در حمایت از وحدت و آقای #قالیباف گفتم، اسم بنده را از لیست وحدت خط زدید! فقط برای مقابله با انحصارطلبی و باندبازی شما انصراف نمی‌دهم. رای من: #لیست_وحدت منهای سه نفر از سهمیه پایداری.»
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۵
واکنش زاکانی به ادعای مجید انصاری در خصوص شفافیت آرای نمایندگان
علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضع گیری مجید انصاری در خصوص شفافیت آرای نمایندگان اظهار داشت: «آقای انصاری درموضعی عجیب ⁧#شفافیت_آرا_نمایندگان⁩ را حرکتی ضدآزادی و دموکراسی دانسته اند! این موضع یعنی اصلاح‌طلبان مردم را تنها به مثابه برگه‌های رأیی میبینندکه فقط حق تَکرارکردن دارند! نماینده ای که جرأت دفاع از رأی خود را ندارد چگونه می‌خواهد از حق مردم دفاع کند؟!»
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۷
زرنگ‌بازی اصلاح‌طلبان به روایت فعال اپوزیسیون+ عکس
عمار ملکی رفتار اصلاح‌طلبان را در انتخابات پیش‌رو یک "زرنگ‌بازی" خواند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۲
عکس | توهین خبرنگار بی‌بی‌سی به افغانستانی‌ها
به گزارش جام نیوز، ستار سعیدی، خبرنگار بی بی سی فارسی با اشاره به انتخابات در افغانستان، نحوه اعلام نتایج این انتخابات را بهانه ای برای تمسخر افغانستانی ها قرار داد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۹:۲۸
پرداخت عیدی به دانشجو-معلمان
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت عیدی به دانشجوـ معلمان برای اولین بار خبر داد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۸:۱۵
تغییرات در رقابت انتخاباتی تهران
بر اساس اخبار منتشر شده بعد از مذاکرات فشرده میان جریانات انقلابی، وحدت کامل بر روی یک لیست واحد برای انتخابات مجلس حاصل شد است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۴
ترامپ به‌خاطر دروغ «عین‌الاسد» در توئیتر هو شد + فیلم و عکس
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد 84 درصد از شرکت‌کنندگان به دروغگو بودن ترامپ درباره تلفات عین الاسد رأی داده و همین دروغگویی را یکی از عوامل شکست احتمالی وی در انتخابات 2020 برمی‌شمارند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top