خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ الأحد ١٩ ربيع الأوّل ١٤٤١ Sunday, November 17, 2019
ویدیوی جالب از عبور ایران از تحریم‌ها
برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، روش‌های خلاقانه‌ای را برای توصیف عبور ایران از تحریم های امریکا، بکار گرفته‌اند.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۹:۱۴
قطع کردن انگشت به خاطر رای دادن+ عکس
معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان فردی را معرفی کرد که گروه طالبان به دلیل شرکت در انتخابات انگشتش را قطع کرده است.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۶:۳۸
حمله آمدنیوز به ژن خوب مسیح علینژاد!
همکاری رسمی پویان علینژاد، فرزند مسیح علینژاد، با شبکه من و تو باعث شد تا روح الله زم نسبت به این موضوع واکنش دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۴:۵۰
فیلم| حقایقی در «کلاس درس آمریکا»
یک دانش‌آموز که به آمریکا مهاجرت کرده است؛ سوالات جالبی از معلم خود می‌پرسد.
۱۳۹۸/۰۷/۶ - ۱۳:۲۴
حقیقتی غیرقابل انکار؛ اوج اقتدار ملی در دوران مدیریت آیت‌الله خامنه‌ای
«تجربه ثابت كرده است كه افق ديد و زاويه نگاه و تفسير آيت الله خامنه‌اى درباره آمريكا و اروپا، از همه نگاه‌ها و تفسيرها روشن‌تر و دقيق‌تر بوده است.»
۱۳۹۸/۰۷/۴ - ۱۹:۳۷
واکنش جالب دو رسانه آمریکایی به کنفرانس خبری ترامپ علیه ایران +عکس
دونالد ترامپ، مایک پومپئو و استیو منوچین، در یک کنفرانس خبری مشترک، به تکرار اتهامات آمریکا علیه ایران پرداختند.
۱۳۹۸/۰۷/۴ - ۱۲:۰۶
تحلیل جالب علیزاده؛
به جای تنبیه ایران، برای ملاقات با ترامپ التماس کردند! +عکس
قدرتمندان جهان برای ملاقات روحانی با ترامپ التماس می کنند؛ این صحنه خلاصه اقتدار ایران است.
۱۳۹۸/۰۷/۳ - ۲۱:۳۳
دروغ جدید ترامپ!
رئیس جمهور آمریکا که امروز را با خبر سنگین استیضاح خود شروع کرد، دروغ‌ جدیدی را در صفحه‌ خود در توئیتر منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۳ - ۱۷:۳۷
فرار مجریِ «من‌و‌‎تو» از پاسخگویی در مورد دزدی از بیت المال+ عکس
آیه دریس مجری شبکه من‌و‌تو پس اظهارات نماینده دادستان و رسانه ای شدن فساد مالی وی، صفحه توییتر و ایسنتاگرام خود را از دسترس خارج کرد!
۱۳۹۸/۰۷/۱ - ۱۴:۲۳
تلاش مضحک احمد باطبی برای تطهیر چهره آمریکا
تلاش احمد باطبی برای تطهیر چهره آمریکا و سرپوش نهادن بر واقعیت های اجتماعی این کشور باعث شده تا کاربران فضای مجازی این موضوع را مورد تمسخر قرار دهند!
۱۳۹۸/۰۷/۱ - ۱۲:۱۳
واکنش کاربران به پول توی جیب ترامپ + عکس
رئیس جمهور آمریکا روز گذشته به هنگام سوار شدن به هواپیما، باز هم خبرساز شد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۰
فیلم| سایه وحشت بر سر سعودی‌ها
سازمان دفاع مدنی عربستان سعودی در پی حملات اخیر، ضعف سامانه‌های دفاعی و تکرار تهدیدات انصارالله یمن، از امروز در شهرهای "ریاض"، "درعیه"، "خرج" و "دلم" سیستم آژیرخطر را فعال کرد. در ویدیویی که رسانه‌های سعودی برای شهروندان عربستان منتشر کرده‌اند، معنی هر آژیر توضیح داده شده و قرار است امروز ساعت 13 آژیر امتحانی در ریاض نواخته شود.
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۴
طنزواره؛
خادمی که من باشم!
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۷
توهین مجری وطن‌فروش، به مجری محبوب ایرانی +عکس
مجری من و تو، هر کسی که با پروژه جدید اپوزیسیون همراه نشود را هدف توهین و فحاشی قرار می دهد!
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۷
در پی اهانت اینستاگرامی صورت گرفت؛
اعلام برائت دانشجویان اهل‌سنت از مجری-مفتی شبکه وهابی کلمه + سند
«ابراهیم احراری» ضمن حمله به علمای سنی حامی وحدت، آنان را به‌دلیل حضور در مراسم عزاداری سیدالشهدا آماج توهین قرار داد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top