|
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٨ ربيع الثاني ١٤٤٢ Tuesday, November 24, 2020
فیلم| شعار معترضان: "آمریکا هیچ وقت عالی نبوده" " برده داری، قتل عام، جنگ!"
مردم نیویورک پرچم آمریکا را می‌سوزانند و خوشحالی می‌کنند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۴۲
عذرخواهی از مردم ایران به دلیل حضور در شبکه لندنی +عکس
کارشناس شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل حضور در این شبکه لندنی از مردم ایران عذرخواهی نمود.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۴۵
مجری پرحاشیه «من‌وتو» باز هم توهین کرد +عکس
سالومه، مجری پرحاشیه شبکه لندنی باز هم به شخصیت‌های ایرانی توهین کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۳۹
نه سوریه نه ایران، جانم فدای منچستر و برمینگهام!
شبکه تلویزیونی بی بی سی نیز تصمیم گرفته تا برای کاهش معضلات اقتصادی وصرفه جویی در هزینه ها، 450 کارمند خود را اخراج و چند بخش خبری خود را تعطیل کند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۱
فیلم | نابینایی، هدیه پلیس آمریکا به جوان معترض!
یک جوان 21 ساله آمریکایی بر اثر پرتاب گاز اشک‌آور توسط پلیس در اعتراضات ضدنژادپرستی، کور شد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۵
فیلم | خط و نشان گروه‌های مقاومت در غزه برای اسرائیل
کانال‌های خبری عربی اعلام کردند شب گذشته گروه‌های فلسطینی در نوار غزه، ۲۴ موشک را به سمت دریای مدیترانه شلیک کردند. این آزمایش موشکی کم سابقه در جهت پیغامی برای اسرائیل تلقی می‌شود.
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۴
عکس | حمله حامیان رضا پهلوی به یک زن فمینیست
یکی از فمینیست‌های فعالی در فضای مجازی، در صفحه شخصی خود از حمله سلطنت‌طلب‌ها و توهین‌های آنها علیه خود خبر داد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۸
موافقت کاربران توئیتر آمریکا با دستگیری ترامپ! +عکس
به دنبال درخواست بازداشت ترامپ از سوی ایران، مخالفان ترامپ موافقت خود با بازداشت کردن او را ابراز کردند
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۸
ترامپ اولین رئیس جمهور تاریخ، که مورد پیگرد قانونی بین المللی قرار گرفته است!+عکس
توئیت جالب یک شهروند آمریکایی درباره درخواست بازداشت ترامپ توسط ایران
۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۳
فیلم| سوتی بی‌بی‌سی!
رونمایی بی‌بی‌سی از پویش استفاده از "مناسک" / مناسک بزنید تا کرونا نگیرید!
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۲۳:۰۳
فیلم| زخمی شدن دختر جوان بر اثر شلیک مستقیم پلیس
این اتفاق در شهر میامی امریکا رخ داده است.
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۲۲:۲۴
تعقیب قضایی ترامپ توسط ایران جهانی شد! +عکس
بازتاب تعقیب قضایی ترامپ توسط ایران به جرم ترور سردار سلیمانی در رسانه های بین الملل
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۱۸:۵۱
توهین عجیب و وقیحانه مجری صدای آمریکا به یک مخاطب! + عکس و فیلم
چندی پیش، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که بار دیگر ماهیت حقیقی شبکه‌های ماهواره‌ای و عدم تحمل نظر مخالف در این شبکه‌ها را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۱۷:۵۷
فیلم | اسلام‌ستیزیِ دولت فرانسه صدای مجری مشهور آمریکایی را هم درآورد!
رفتار افراطی دولت فرانسه در دشمنی با دین اسلام و وضع قوانین متناقض در این خصوص باعث شده تا ترور نوآ، مجری مشهور آمریکایی نیز به انتقاد از مقامات این کشور بپردازد.
۱۳۹۹/۰۴/۹ - ۱۶:۰۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top