خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ٧ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 1, 2020
دروغ مضحک خبرنگار صدای آمریکا در تبلیغ تحریم انتخابات +عکس
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران، اپوزیسیون خارج نشین همچون گذشته با انتشار تصاویر و اخبار دروغ، سعی می کنند تا مردم را ناامید کرده و مانع حضور آنها در انتخابات شوند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۳
مهناز افشار خوزستان را به سعودی‌ها بخشید؟! +عکس
این هنرپیشه مشهور پس از خارج شدن از ایران، در حال همکاری با یک شبکه سعودی است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۶
کاهش شدید حمایت از ترامپ در میان زنان آمریکایی
طبق آخرین نظرسنجی‌ها رئیس جمهور آمریکا، علیرغم ادعاهای انتخاباتی، نتوانسته حمایت اکثریت زنان آمریکایی را کسب کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۳
ادعای مضحک سلطنت طلب‌ها پس از زلزله در بندرعباس! +عکس
سلطنت طلب ها حتی از زلزله هم برای تحریم انتخابات کمک گرفتند!
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵
آغاز شمارش معکوس برای انتقام/ عملیات بنام ابومهدی المهندس انجام خواهد شد
الشمری: ضمن احترام به همه خون‌خواهان و اولیای دم، موکول کردن انتقام به آینده منتفی است و خودمان عملیات خواهیم کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۵
فیلم | حمله بی دلیل پلیس به دانشجویان
یک کلیپ ویدئویی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی هند با حمله به کتابخانه یکی از دانشگاههای اسلامی در پایتخت این کشور، دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۱
توهین وقیحانه سعودی‌ها به ملت بزرگ ایران +عکس
در پی شکست های مکرر توطئه های غربی_سعودی علیه ایران، فعالان رسانه ای وابسته به آل سعود، اقدام به توهین علیه ملت ایران کردند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۲
عکس زیرخاکی از سردار قاآنی با رئیس‌جمهور کره‌شمالی
فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران، در سال ۱۳۶۷ همراه با یک هیأت بلندپایه نظامی به کره شمالی سفر کرده بود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۳۲
تقلید مسیح علینژاد از طالبان! +عکس
مسیح علینژاد که متخصص راه اندازی کمپین های ترویج خشونت و ضدایرانی، این بار برای تحقق خواست مقامات آمریکایی، از روش طالبان تقلید کرد!
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۲
عکس | احمق‌هایی که با ویروس کرونا می‌خواستند ایرانی‌ها را بترسانند
نریمان غریب، کارشناس رسانه های فارسی زبان غربی_عربی و از فعالان تحریم‌های اینترنتی و مجازی علیه ایران، چند روز پیش سعی کرد با ویروس کرونا، مردم ایران را بترساند و راهپیمایی 22 بهمن را تعطیل کند!
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۶
واکنش‌های تند به لیست شورای ائتلاف برای مجلس یازدهم
امروز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست ۳۰ نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۵
هشدار رقیب ترامپ:
بچه‌میلیاردرها به جنگ ایران نمی‌روند؛ بچه‌های پایین کشته می‌شوند
سناتور سندرز: «ما تریلیون‌ها دلار هزینه کرده‌ایم و هزاران نیروی خود را از دست داده‌ایم. آیا می‌خواهیم باز هم وارد یک جنگ بی‌پایان در خاورمیانه شویم؟ فکر نمی‌کنم شهروندان امریکایی به‌دنبال چنین چیزی باشند.»
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۳
حمله مجدد مدعیان آزادی بیان علیه محمدرضا گلزار +عکس و فیلم
ویدئو جدید گلزار با واکنش عجیب اپوزیسیون خارج نشین مواجه شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۰
راز انگشتری که در فضای مجازی غوغا کرد +فیلم
انگشتر عقیق حاج قاسم سلیمانی در روزهای قبل و پس از شهادتش مورد توجه دوستداران این شهید بزرگوار بود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top