خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ الخميس ١٤ ربيع الثاني ١٤٤١ Thursday, December 12, 2019
مقاومت ایران در تاریخ ماندگار خواهد شد
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته مدعی شد که اطلاعات 15 میلیون حساب بانکی میلیون ها شهروند ایرانی هک و منتشر شده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۴
کارتون سیاسی؛
ببینید| اشغالگران ایرانی در عراق چه می‌کنند!؟
در پوشش فعالیت پرشدت ارتش سایبری سعودی‌ها که در شبکه های اجتماعی عراق علیه ایران فضاسازی می‌کنند، امریکایی‌ها به‌صورت چراغ‌خاموش مشغول تحرکات نظامی در این کشور هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۸
افشای دروغ‌های آدم‌کش‌ها!
در مقر ارتش آمریکا در کابل و هم در کاخ سفید، آمارهای جنگ به نحوی دستکاری می‌شده تا به نظر برسد که ایالات متحده در حال پیروزی در جنگ است، در حالی که واقعیت خلاف این بوده است.»
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۰
عکس | سرباز صهیونیست چشم دختر فلسطینی را درآورد
«می ابو رویضه» دختر فلسطینی است که امروز در بیمارستان غزه به دلیل اصابت تیر مستقیم به چشم راستش، پزشگان مجبورشدند چشم او را تخلیه کنند. دختر فلسطینی می گوید بارها در راهپیمایی های بازگشت شرکت کرده و مجروح شده بود ولی یکی از سربازان امروز به او اشاره کرده که می خواهد چشمش را هدف قرار دهد و این کار را کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۶
رژیم جدید بعد کودتا: لباس‌های سنتی نپوشید! +عکس
حکومت جدید در بولیوی که با کودتا و با حمایت دولت آمریکا بر روی کار آمده است، پوشیدن لباس سنتی این کشور را ممنوع اعلام کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۸
هم‌ «جنگ‌طلب» هم برنده جایزه «صلح» !
اوباما اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده بود که برای هر روز از ریاست جمهوری هشت ساله خود در «جنگ» بود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۹
اشک تمساح ویرانی طلبان برای مردم ایران!
کارشناسان ویرانی طلب بی صبرانه آروزی جنگ در ایران را در سر می پرورانند و از طرفی با حضور در شبکه های فارسی زبان خارج از کشور و در آن سوی آب ها برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریزند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۴
فیلم| شکستن سر یک آتشنشان توسط پلیس
در ادامه اعتراضات فرانسه، پلیس این کشور با آتشنشان‌های گروه معترض درگیر شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۳
بعد از جیسون، مسیح علینژاد هم به فکر غارت اموال ایرانیان افتاد! +عکس
حکم عجیب دادگاه آمریکایی برای غارت اموال مردم ایران، بسیاری از ایران ستیزان را به طمع انداخته تا هر کدام بخشی از ثروت ایرانی ها را چپاول کنند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۹
پروژه کشته سازی به کلاهبرداری رسید؛ سوء‌استفاده از نام نیکتا اسفندانی +عکس
در اغتشاشات اخیر علاوه بر پروژه کشته سازی، ایران ستیزان به دنبال کلاهبرداری از مردم هم رفتند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۸
شهادتت مبارک ای فرزند مهنا!
عکاس و تصویربردار الحشد الشعبی روز جمعه به‌دست عوامل نفوذی در پایتخت عراق ترور شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۶
سیاه‌بازی صهیونیست‌ها با اسم سردار سلیمانی
روز گذشته نفوذی‎ها و مزدوران بعثی ـ سعودی تعدادی از معترضان مسالمت‌جو را در پایتخت عراق ترور کردند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۷
حضور تکراری و ملال‌آور برخی اصولگرایان در انتخابات مجلس
نامزدی اصولگرایانی که سابقه چندین سال نمایندگی مجلس را داشته و وارد ششمین یا هفتمین دهه از زندگی خود شده اند جای تامل فراوانی دارد!
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۲
ترامپ از اغتشاشگران هم حمایت نمی‌کند و هم می‌کند! +فیلم و عکس
دونالد ترامپ دقایقی پس از آنکه به خبرنگاران گفت آمریکا از اغتشاشگران در ایران حمایت نمی‌کند، در پیامی توییتری نوشت آمریکا از آنها حمایت کرده و می‌کند!
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶
عکس| او یک افسر اسرائیلی نیست؛ فرمانده میدانی حزب‌الله است!
تصویری از شهید «حمزه حیدر» فرمانده میدانی و مربی آموزش نظامی حزب الله لبنان با پوشش افسران یگان مخصوص ارتش اسرائیل، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. شهیدی که معروف بود نه برای مأموریت‌های سخت، بلکه برای مأموریت‌های غیرممکن انتخاب می‌شود. حمزه حیدر سال 2013 در سوریه به شهادت رسید.
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top