خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ الجمعة ٨ ربيع الثاني ١٤٤١ Friday, December 6, 2019
دلداری ابراهیمی به همبازی سابقش؛
کاپیتان سابق استقلال برای ستاره این تیم پیغام فرستاد+عکس
امید ابراهیمی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به مصدومیت دوباره محسن کریمی واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵
تولد 45 سالگی عادل فردوسی پور با کیکی خاص+ عکس
عادل فردوسی‌پور شمع تولد ۴۵ سالگی‌اش را فوت کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۳
استوری جالب حسینی برای استقلالی‌ها +عکس
  سیدحسین حسینی سنگربان استقلال پیامی ویژه را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۹ - ۲۰:۲۰
استوری سهراب بختیاری‌زاده برای مرتضی تبریزی +عکس
 ستارۀ استقلال این روزها بیش از همیشه در کانون انتقادات قرار دارد.
۱۳۹۸/۰۷/۹ - ۲۰:۰۱
استوری جذاب بیرانوند برای تیم خیبر خرم‌آباد +عکس
 علیرضا بیرانوند پس از شکست تیم خیبر خرم‌ آباد برابر سپاهان، استوری جالبی را برای آنها منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۹ - ۱۸:۰۰
توئیت تحقیر‌آمیز قشقایی شیراز بر علیه پرسپولیس! +عکس
باشگاه قشقایی شیراز توئیتی جنجالی را در فضای مجازی منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۹ - ۱۷:۴۲
فوتبال> لیگ برتر؛
 عکس العمل بازیکن محبوب سرخ ها به خشم کالدرون! + عکس
کاپیتان دوم پرسپولیس به خط خوردنش از ترکیب سرخ‌پوشان برای دیدار در جام حذفی واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۷/۸ - ۱۱:۰۰
فوتبال> لیگ برتر؛
کبوتر بازی کار دست ستاره سپاهان داد! + عکس
ستارۀ سپاهان در آستانۀ دیدار برابر پرسپولیس از حضور در این دیدار سرنوشت ساز محروم شد!
۱۳۹۸/۰۷/۳ - ۱۵:۵۸
بردن تیم‌های بزرگ لذت دارد؛
واکنش جالب سیداحمد خمینی به باخت استقلال+عکس
نواده رهبر کبیر انقلاب به نتیجه دربی سرخابی‌ها واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۷/۱ - ۰۸:۳۰
استوری فوق جنجالی ستارۀ محروم استقلال؛ چرا بیرانوند بخشیده شد؟!
 فرشید اسماعیلی در آستانۀ دربی جنجال بزرگی را به پا کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰
فوتبال> لیگ برتر؛
جواب بسیار جالب قهرمان بدنسازی جهان به اسطوره پرسپولیس! +عکس
 کریم باقری مربی و اسطورۀ باشگاه پرسپولیس، از نمایندۀ کشورمان در رقابت‌های جهانی بدنسازی حمایت کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۳
طعنه دانشگر به بازگشت روزبه چشمی به استقلال
مدافع تیم فوتبال استقلال به بازگشت چشمی به این تیم واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۵
اعتراض مرد جنجالی استقلال به محروم نشدن علیرضا بیرانوند +عکس
معاون سابق باشگاه استقلال به ماجرای محروم نشدن علیرضا بیرانوند پس از ارائۀ عکس العمل به هواداران تراکتور اعتراض کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۲
توئیت زشت فیفا باعث اعتراض ایرانی ها/ واکنش سریع ایرانی‌ها به کلمه جنجالی+ عکس
رسانه کنفدراسیون جهانی فوتبال توییت جنجالی و البته عجیبی منتشر کرد واکنش ایرانی‌ها را به همراه داشت.
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۰
فوتبال> لیگ برتر؛
پیام همسر سرمربی استقلال نگرانی آبی ها را رفع کرد! +عکس
استرا سرمربی ایتالیایی آبی های پایتخت بالاخره توانست خانوادۀ خود را به ایران منتقل کند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top