خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ١٤ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 8, 2020
واکنش تند پیشکسوت استقلال به انتصاب‌های جدید در این باشگاه! +عکس
محمد تقوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به برخی انتصاب ها در این باشگاه واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۵
خداحافظی مربی جدید استقلال از فضای مجازی+ عکس
مربی جدید تیم فوتبال استقلال فعالیتش در فضای مجازی را به صورت موقت متوقف کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۵
خلیل‌‍ زاده: مسئولان به داد پرسپولیس برسند
مدافع تیم پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به بی‌تفاوتی‌های باشگاه واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰
پیام‌های اهالی ورزش در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی/ شهادت مبارک
جامعه ورزش همراه با سایر اقشار مردم در پیام های جداگانه ای شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۰
اعلام آمادگی استقلالی محبوب برای کمک به آبی‌پوشان+ عکس
پیشکسوت باشگاه استقلال به خبر قطع همکاری این تیم با استراماچونی واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۰
ستاره محبوب پرسپولیسی ها تکلیف خود را با پرسپولیس مشخص کرد+عکس
مدافع پرسپولیس در صفحه شخصی خود از عشق و علاقه بی‌حداش به این تیم خبر داد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳
استوری حاشیه‌ساز ستاره پرسپولیس؛ او رفتنی شد؟! +عکس
هافبک پرسپولیس، با انتشار استوری پرحاشیه‌ای به ماجرای جدایی خود دامن زد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۲
توئیت آتشین مهاجم جنجالی پرسپولیس، علیه مدیران باشگاه! +عکس
  علی علیپور در صفحۀ توئیتر خود بنا به دلایل نامشخص علیه مدیران خود از جملاتی جنجالی استفاده کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۳
چراغ سبز آقای گل به پرسپولیسی ها+ عکس
پس از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها عیسی آل کثیر قلب قرمزی را روی صفحه اینستاگرامش قرار داده است....
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۶
تصمیم جدید سرمربی پرسپولیس مشخص شد+عکس
با اعلام معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون از طریق فضای مجازی می خواهد با هواداران صحبت کند.
۱۳۹۸/۱۰/۹ - ۱۰:۴۲
خداحافظی توئیتری کالدرون از بازیکنان پرسپولیس! +عکس
به نظر می‌رسد جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس جدی باشد.
۱۳۹۸/۱۰/۷ - ۲۱:۵۵
پیروانی در پرسپولیس ماندنی است+ عکس
مدیر تیم پرسپولیس تهران قصد جدایی از این تیم را ندارد.
۱۳۹۸/۱۰/۷ - ۲۱:۰۰
خداحافظی فتح‌الله‌زاده از استقلال؛ وای بر من که ... + عکس
علی فتح‌الله‌زاده که اخیرا به عضویت هیئت مدیره استقلال درآمده بود از این سمت استعفا داد....
۱۳۹۸/۱۰/۵ - ۰۰:۲۵
سرمربی استقلال را نتوانستید برگردانید، میخواهید ترامپ را به برجام برگردانید! + عکس
یکی از فعالان فضای مجازی مقایسه‌ای جالب بین ماجرای سرمربی استقلال و برجام را در صفحه کاربری خود آورد.
۱۳۹۸/۱۰/۴ - ۱۱:۰۳
کالدرون از شاگردانش تشکر کرد؛
واکنش سکاندار پرسپولیس به اقدام ارزشمند شاگردانش!+عکس
گابریل کالدرون از اقدام بازیکنان پرسپولیس درباره دیدار با هواداران معلول قدردانی کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۴ - ۱۰:۳۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top