خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ الأربعاء ١٤ شعبان ١٤٤١ Wednesday, April 8, 2020
حمله تند مربی سرشناس کشتی به استراماچونی و فدراسیون و مدیران استقلال!
محمد بنا نیز به ماجرای استراماچونی و اقدامات مدیران استقلال واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۷
نامه توقیف اموال رحمتی صادر شد! +عکس
نامه توقیف اموال دروازه‌بان پیشین تیم استقلال توسط اداره مالیات صادر شد!...
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۵
پیام جالب بمب نقل و انتقالات برای پرسپولیسی ها+عکس
راوان الناهی روزنامه نگار عراقی ادعا کرده بود که عباس با ۲ پیشنهاد جدی از باشگاه‌های ازبکستانی و ایرانی مواجه شده است و احتمال دارد در نقل و انتقالات از الزورا جدا شود.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۲
مازیار ناظمی جواب بیرانوند را داد+ عکس
مازیار ناظمی به صحبت‌های بیرانوند در خصوص کمک وزارت ورزش به استقلال واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۰
پیغام جالب ستاره زن سینمای ایران برای فوتبالیست محبوب!
بهنوش طباطبایی بازیگر نقش اصلی نمایش موزیکال «مری پاپینز»، در متنی اینستاگرامی، دیوید بکهام را مورد خطاب قرار داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۳
افشاگری پیشکسوت استقلال: متاسفانه هنوز دست دلالان مشاور نما از استقلال قطع نشده/ از خدا بترسید+ عکس
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد عده‌ای از بازگشت سرمربی استقلال ممانعت می‌کنند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۰
با انتشاری پیامی صورت گرفت؛
مژده محمد نوازی به استقلالی ها/ این دو تا بیان چطوره؟! + عکس
محمد نوازی با انتشار عکسی از زوج جدید در باشگاه استقلال رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۱
پست اینستاگرام علیپور درباره زننده گل دوم پرسپولیس+ عکس
علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پست اینستاگرامی‌‌اش درباره زننده گل دوم پرسپولیس توضیح داد...
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۰
وریا - حسینی؛ دست مدیران نالایق استقلال را رو کردند!
  وریا غفوری و سیدحسین حسینی، پس از تساوی برابر پیکان، پشت پردۀ واقعی استقلال را در ماجرای استراماچونی فاش کردند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۶
کلید طلایی استقلال، وزارت ورزش و وزارت خارجه؛ استراماچونی وارد مذاکره می‌شود +عکس
  وزارت ورزش به کمک وزارت امور خارجه سخت در تلاش برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی است.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۸
دل نوشته حسین قدیانی برای استقلال و آبی ترین مردم دنیا! + عکس
حسین قدیانی: در مکتب آبی هیچ‌کس و هیچ‌چیز بزرگ‌تر از خود استقلال نیست!
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۴
واکنش فرهاد مجیدی به پیشنهاد مربیگری استقلال
فرهاد مجیدی در واکنش به فسخ قرارداد استراماچونی، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۱:۰۱
واکنش بازیکنان استقلال به رفتن استرماچونی+ عکس
بازیکنان استقلال با انتشار مطالبی در فضای مجازی به اتفاقات و حواشی پیش آمده تیم‌شان واکنش نشان دادند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵
احمد خمینی: ورزش سیاسی نیست، آلوده اش نکنید،حضرات متولی امر!
سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی به اتفاقات اخیر استقلال واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۰
فوتبال ایران » لیگ برتر
استوری جنجالی صادقی علیه مدیرعامل استقلال + عکس
 کاپیتان پیشین استقلال در واکنش به جدایی استراماچونی، خواستار استعفای امیرحسین فتحی شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top