|
سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ الثلاثاء ٢٣ ذو القعدة ١٤٤١ Tuesday, July 14, 2020
فیلم| نگرانی هماهنگ شبکه‌های ماهواره‌ای برای کم رونق شدن تن‌فروشی!!!
تلویزیون‌های لندنی: با شیوع کرونا درآمدزایی فاحشه‌های خیابانی کم شده‌است! چرا کسی ان‌ها را حمایت نمی‌کند!!
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۵
فیلم| فریاد جوان آمریکایی: آمریکا درست‎شدنی نیست و ما به یک انقلاب نیاز داریم!ذارید.
ما اینجا جمع شدیم تا پرچم آمریکا را به آتش بکشیم، از این مراسم عکس بگیرید و با کل جهان به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۲:۱۵
فیلم | چرا «نرگس آبیار» مورد حمله عناصر ضدانقلاب قرار گرفته است؟
پس از عضویت نرگس آبیار، کارگردان مطرح و ارشمند کشورمان در آکادمی اسکار، عناصر ضدانقلاب در حمله به این کارگردان، اقدام آکادمی اسکار را زیر سوال بردند. در این ویدیو علت حمله دشمنان ایران به نرگس آبیار بررسی شده است.
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۸:۱۰
فیلم| تحلیل "المیادین" از ضرورت‌های امضای توافقنامه همکاری استراتژیک بین چین و ایران
ناظران بسیاری می‌گویند که چین در آینده‌ای نزدیک به قدرت اول اقتصاد جهان مبدل خواهد شد و ایران نمی‌تواند این امر را نادیده بگیرد، چین نیز نمی‌تواند جایگاه و نقش مهم و تاثیر گذار ایران در منطقه و انرژی و ثروتی که در خود جای داده را نادیده بگیرد.
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۳۱
در شبکه ایران‌اینترنشنال اتفاق افتاد؛
فیلم| مسیح علی‌نژاد دردفاع از روح‌اله‌ زم رسوا شد!
جوادی حصار، تحلیلگر سیاسی در مورد محکومیت روح‌اله زم: خرابکاری امنیتی با کار رسانه‌ای متفاوت است، اعتراف اجباری در کار نبوده، بنده خودم زندان بوده‌ام خیلی‌ها قبول نمی‌کردند جلوی دوربین بیایند!
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۳
فیلم | سربازان چینی سوار بر کشتی شده و الان وارد ایران می‌شوند!
رضا علیجانی، کارشناس شبکه "من‌وتو" درباره حواشی مطرح شده درباره قرارداد 25 ساله میان ایران و چین گفت: حرف‌هایی که مطرح شده بیشتر حالت تخیلی دارد؛ فضا به گونه‌ای شده که گویا سربازان چینی سوار بر کشتی شده و الان وارد ایران می‌شوند!
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۳
فیلم| تحلیل شبکه سعودی از پیام های مهم توافقنامه همکاری نظامی ایران و سوریه
شبکه الحدث تاکید کرد این توافقنامه‌ها تنها برای توسعه سامانه‌های دفاع هوایی سوریه نیست بلکه شامل اتصال سامانه‌های دفاع هوایی سوریه با شبکه دفاع هوایی ایران می شود، در نتیجه ما درباره تبدیل شدن سوریه به یک سکوی پیشرفته رادارهای ایرانی مشرف به دریای مدیترانه سخن می‌گوییم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۰
فیلم| گزارش شبکه اسرائیلی از «قدرت موشکی» ایران؛ اسرائیل و اروپا در تیررس موشک‌ها
«زنجيره بسيار بزرگی از موشک‌های بالستیک در سراسر ايران گسترده شده؛ موشک‌هایی با بردهای 300 تا 2000 کيلومتر که به اسرائيل و حتی اروپا هم می‌رسند. اسرائيل تلاش می‌کند با معرفی توان موشکی ايران به امريکا و اروپا، توافق هسته‌ای جديدی را رقم بزند!»
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۸
گفت‌وگوی اختصاصی با جام‌نیوز؛
فیلم| رئیس حزب وطن ترکیه: قاسم سلیمانی، سردار ارزشمند ایرانی، شهید ما هم هست، او برای زنده ماندن ما جانش را فدا کرد
دوغو پرینچک: شهادت او توسط تفکر حکومت آمریکا انجام شد؛ اخراج گروه تروریستی آمریکا از منطقه، احترام به قاسم سلیمانی است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۱
فیلم| مرگ یک معلول سیاهپوست آمریکایی در پی خودداری پزشکان از درمان وی
شبکه این د ناو (ای تی ان): مایکل هیکسون از سال 2017 پس از حمله ای قلبی از دو دست و دو پا فلج شد و به علت کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد. وی در مرکز نگهداری معلولان مبتلا به کووید 19 شد و در بیمارستان بستری شد. اما پزشکان از درمان او خودداری کردند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۳
فیلم | بی‌بی‌سی فارسی، "یوزپلنگان وطن" را منحل کرد!
بی‌بی‌سی فارسی که پس از انفجار در نطنز، سعی کرد گروهی به نام "یوزپلنگان وطن" را به عنوان عامل این انفجار معرفی کند و مدعی بود این گروه از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ناراضی داخل ایران تشکیل شده است. اما با گذشت چندین روز و بی‌توجهی رسانه‌ها به این سناریوی مضحک بی‌بی‌سی، این رسانه انگلیسی آن را منحل کرد!
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۵
بی‌بی‌سی: اسرائیل هرگز مسئولیت ترورهای دولتی که انجام داده، را برعهده نمی‌گیرد
مهران مصطفوی، کارشناس بی‌بی‌سی در مورد سیاست اسرائیل در ترورها و خرابکاری ها گفت: اسرائیل چه در خرابکاری‌ها و چه در ترورهای دولتی که انجام داده، هرگز مسئولیت را نپذیرفته است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۶
فیلم | کارشناس BBC: طبق استدلال ترامپ «ایران باید به نیروهای آمریکایی حمله کند»
کارشناس روابط بین‌الملل در گفتگو با بی‌بی‌سی با رد ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر فوری بودن تهدید سردار سلیمانی برای این کشور: اگر این استدلال را بپذیریم که هرکس با اسلحه وارد حیات خلوت شما شد تهدید فوری است و باید کشته شود پس نیروهای آمریکایی که به حیات خلوت ایران در عراق و افغانستان وارد شده‌اند باید به کرات مورد حمله قرار بگیرند چون با اسلحه و تجهیزات نظامی آمده‌اند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top