خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ الجمعة ٢٦ جمادى الثانية ١٤٤١ Friday, February 21, 2020
فیلم | کارشناس شبکه من‌وتو: تحریم انتخابات تاثیری برمشارکت مردم در پای صندوق‌های رای ندارد
احسان مهرابی، کارشناس شبکه من‌وتو: کمپین‌های تحریم انتخابات، تاثیری برای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای نخواهد داشت همچنانکه تحریم انتخابات مجلس هفتم از سوی جبهه مشارکت موفق نبود و مشارکت مردم حتی از انتخابات مجلس هشتم بیشتر بود.
۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۱:۱۰
فیلم| روش نمایندگان پاچه‌خوار مجلس برای دور زدن قانون اساسی!
کارشناس تاریخ معاصر در تلویزیون ماهواره‌ای "ایران فردا" ماجرای ازدواج اول محمدرضا پهلوی با «فوزیه» مصری و دستور رضاخان برای برطرف کردن مانع قانونی این عروسی سلطنتی را تعریف می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۰:۰۰
فیلم| سوال و جواب حاشیه‌ای عجیب تلویزیون با کدخدایی
سئوال و جواب حاشیه‌ای عجیب تلویزیون با کدخدایی درباره لیست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را ببینید.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵
فیلم| اظهارات تکان دهنده کارشناس چینی درباره ایران
کارشناس CCTV 7 چین: توانایی یادگیری ایرانی ها در سطح بالایی قرار دارد. ایران مسیری بی نظیر و منحصر به فرد را در زمینه موتورهای ماهواره بر طی کرده است. دانشجویان ایران در زمینه علوم و فنون مهندسی و ریاضیات در رتبه پنجم جهان قرار دارند.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶
فیلم | سیرک اپوزیسیون علیه انتخابات در ایران
هوشنگ امیراحمدی، فعال سیاسی اپوزیسیون در ویدئویی ضمن انتقاد از تحریم انتخابات از سوی همفکران و همکاران خود گفت: هدف مخالفین جمهوری اسلامی از راه اندازی سیرک تحریم انتخابات چیست؟
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۲
فیلم| کدام نمایندگان مجلس اکنون «نوکر و کُلفَت» آمریکا و دشمنان ایران شده‌اند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مردم باید در انتخاب نمایندگان بسیار مراقبت کنند زیرا ما در همین دوره انقلاب، نمایندگانی در مجلس داشتیم که اکنون نوکر و کُلفَت آمریکا و دشمنان ایران هستند.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۴
فیلم| قبل از رای دادن حتما یکبار این فیلم را ببینید!
لطفا قبل از رای دادن حداقل یکبار این فیلم را ببینید!
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵
فیلم| عادت زشت مهناز افشار
بعد از واکنش توئیتری «مهناز افشار» به ماجرای گردنبند جنجالی‌اش ـ حذف استان خوزستان از نقشه ایران ـ «امید دانا» فعال اپوزیسیون با ذکر چند نمونه، به وی یادآور شد که قبلا هم ادعاهای خلاف واقع خود را به گردن دیگران انداخته است.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰
از زبان کارشناسان بی‌بی‌سی بشنوید؛
فیلم| رهآورد اصلاح‌طلبان برای ملت ایران
با وجود حمایت دائمی رسانه دولتی انگلیس از جناح موسوم به اصلاح‌طلب، گاهی کارشناسان این شبکه خلاف روال جاری به کارنامه غیرقابل دفاع آنان اشاره می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۰
فیلم| روایتی از ترس رژیم صهیونیستی از جنگ با ایران
روایتی از ترس تشکیلات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ با ایران را ببینید.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۷
فیلم | من‌وتو پاسخ می‌دهد: 40 سال پروژه براندازی به کجا رسیده است؟!
نریمان مصطفوی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با شبکه لندنی "من‌وتو": 40 سال پروژه براندازی در جریان بوده و 40 سال جمهوری اسلامی تحریم بوده و چند سال هم درگیر جنگ بوده اما حقیقت این است که ما به هیچ جا نرسیده ایم ... براندازها، آمریکا و اسرائیل، هیچ کدام نتوانستند مردم را در راستای ایجاد تغییر در ایران بسیج کنند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top