خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ الاثنين ١٢ شعبان ١٤٤١ Monday, April 6, 2020
فیلم| خواننده‌ای که در عصر جدید شگفتی‌ساز شد!
یه خواننده بختیاری با حال خوش و آهنگی با حکومت دل بر قلمروی تکنیک! اجرای عرفان طهماسبی در عصر جدید تماشا کنید.
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۰
فیلم| سورپرایز رضا صادقی برای هوادارانش
رضا صادقی با انتشار این ویدئو نوشت: ۱۲ فروردین با ارکستر کامل ساعت ۸ شب خدمتتون هستیم بطور آنلاین .... لطفا #در_خانه_بمانید و افتخار بدید بیننده این کنسرت باشید ....
۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۱
فیلم| خواندن آواز سنتی در بیمارستان برای بیماران کرونایی
خواندن آواز سنتی در بیمارستان یحیی نژاد بابل برای پرستاران و بیماران کرونایی.
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۰۸
فیلم| حساسیت بیش از حد و عجیب یک شهروند هنگام خرید نان
حساسیت بیش از حد و عجیب یک شهروند هنگام خرید نان در یک نانوایی در کرج. ماسک و دستکش و چکمه به کنار ، نان‌ها رو توی ۴تا پلاستیک گذاشت !
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۲:۰۰
فیلم| اتفاقی جالب پشت صحنه سریال پایتخت
بهرام افشاری ویدئویی جدید از پشت صحنه سریال «پایتخت» منتشر کرد.
۱۳۹۹/۰۱/۲ - ۲۳:۵۶
فیلم| دلجویی از معلمی دلسوز که تلفظ اشتباه کلمه «آنلاین» او را معروف کرد
معلم متعهد آستارایی بعداز گذشت ۱۷سال از بازنشستگی‌اش در این شرایط برای دانش‌آموزان به صورت مجازی کلاس برگزار می‌کند که در میان صحبت‌هایش به اشتباه کلمه آیلاین را به زبان می‌آورد و همین دستمایه شوخی‌های نابه‌جای برخی افراد می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰
فیلم| خاطرات شهرام شب‌پره از کنسرت برای سعودی‌ها: رنگ شهر را ندیدیم و شب در بیابان خوابیدیم
«شهرام همایون» که منتقد حضور خوانندگان لس انجلسی در عربستان بود، از تماس «شهرام شب‌پره» با خود خبر داد و بخشی از خاطرات سفر وی به فستیوال موسیقی سعودی‌ها موسوم به "طنطوره" را تشریح کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۰
فیلم| پشت به میهن برای یک مشت دلار سعودی
"ابی" خواننده لس انجلسی در گفتگو با شبکه ایندیپندنت فارسی که متعلق به کمپانی سعودی (SRMG) است، اظهار داشت: «من احساس زیبایی دارم برای عربستان و در مقابل احساس خیلی بدی دارم برای کشور خودم!»
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۵
فیلم| ردّپای رضاپهلوی در ترانسفر خوانندگان لس‌انجلسی به جشن بن‌سلمان
«شهرام همایون» مدیر تلویزیون سلطنت طلب "کانال یک" در ادامه افشاگری‌های خود، از نقش دو مهره نزدیک به «رضا پهلوی» در انتقال خواننده‌های ایرانی مقیم لس انجلس به فستیوال سعودی "طنطوره" پرده برداشت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top