خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ١٥ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 13, 2019
فیلم | مخالفت با برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص)!
وهابی ها که خود را مسلمان می خوانند، حتی با برگزاری جشن میلاد پیامبر(صلی الله علیه و آله) مخالفت کرده و آن را بدعت می دانند؛ این در حالی است که علمای اسلام برپایی چنین جشن هایی را نه تنها جایز بلکه مستحب می دانند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۷
فیلم| شیوه زننده مفتی‌های وهابی برای فرار از فشار افکارعمومی
همانطور که در تصاویر ویدیویی پیداست، کارشناسان این تلویزیون وهابی که در لندن مستقر می‌باشد، با روش‌های گوناگون از پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان درباره جنایات رژیم سعودی در یمن طفره می‌روند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۴
تصاویر| رقص هندوها در جشن «دیوالی»
«دیوالی» جشن پنج روزه هندی‌ها و بزرگ‌ترین جشن تقویم این کشور است که در روزهایی از اکتبر و نوامبر برگزار می‌شود و سمبل فرهنگ قدیمی هندوستان است که به باور هندوها، غلبه بر جهل و تسلط انسانیت بر تاریکی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۴
گزارش تصویری| مشایعت پرشکوه شهید «حامد سلطانی» تا بهشت زهرا
این فرمانده یگان تخریب که مستشار نظامی جنبش مقاومت اسلامی نجباء بود، مقارن با سالروز شهادت امام رضا (ع) بر اثر تله انفجاری در "لاذقیه" سوریه به شهادت رسید و روز جمعه دهم آبان پیکر مطهرش در قطعه ۵۳ بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۸
نماهنگ| فرمانده «حامد»
روز جمعه دهم آبان‌ماه قطعه شهدای مدافع حرم در بهشت‌زهرای تهران شاهد اشک‌های حسرت و فریادهای تحسین در فراق شهید «حامد سلطانی» بود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۹
فیلم| بغض شهره لرستانی در آخرین خاطره اش با سیمین دانشور
شهره لرستانی هنرمند پیشکسوت کشورمان با حضور در برنامه کتاب باز شبکه نسیم که با مجری گری سروش صحت پخش می شود در مرور خاطره از دست دادن سیمین دانشور متاثر شد. در غربت این دیار غریب ،به کی سلام کنم ؟؟؟؟......
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۰
فیلم| تعریف های داریوش ارجمند از علی ضیا
از تو ممنونم، تو را بین مجری های تلویزیون دوست می دارم چون تبارت درست است و از سرزمینی می آیی که مهد فرهنگ است...
۱۳۹۸/۰۸/۹ - ۱۸:۱۳
کارشناسان شبکه ایران اینترنشنال: «ازدواج آریایی» پیشینه تاریخی ندارد
«عقد و ازدواج آریایی هیچگونه پیشنه تاریخی ندارد و یک مدل نو آوری است و در عین حال اقدامی اسلام ستیزانه است.»
۱۳۹۸/۰۸/۹ - ۱۲:۳۴
فیلم| رونمایی از اولین تیزر اعجوبه‌های مهران غفوریان
همزمان با شروع ماه ربیع الاول برنامه «اعجوبه‌ها» به کنداکتور شبکه سه اضافه می‌شود. این برنامه در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان با اجرای مهران غفوریان پخش خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۸/۸ - ۲۳:۳۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top