|
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ الاثنين ٢٤ رجب ١٤٤٢ Monday, March 8, 2021
فیلم | مقابله بایدن با برنامه هسته‌ای ایران، آمریکا را در باتلاقی گرفتار می‌کند که راه خروجی از آن نیست
دکتر "بلال اللقیس" عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در گفتگو با جام‌نیوز: امروز تجربه شکست چهار سال اعتماد به آمریکا جلوی چشم مردم ایران است که نشان می‌دهد در مقابل آمریکا باید از موضع قویتر سخن گفت.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲
فیلم | جمعیت شیعه در ایران زیر 5 درصد است!
مجری شبکه وهابی مدعی شد جمعیت شیعه در ایران زیر 5 درصد است و اقلیت محسوب می‌شوند!
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۰
عکس | کشف یک اثر باستان شناسی بی سابقه در ایتالیا
باستان شناسان یک ارابه تشریفاتی منحصر به فرد را کشف کرده اند که قدمت آن به امپراتوری روم برمی‌گردد از ویلایی خارج از بومبی که در سال 79 میلادی با فوران آتشفشان دفن شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳
عکس | بازگشت آیت الله‌العظمی اسحاق فیاض به منزل بعد از بهبود از کرونا
مرجع دینی، آیت الله العظمی شیخ، اسحاق فیاض، عصر شنبه، پس از بهبود وضعیت وی به دلیل عفونت با ویروس کرونا، به منزل وی در نجف رسید.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۴
فیلم| شوخی مهران مدیری با افزایش جمعیت در دوره کرونا
در ایران فقط در 9/9/99 80 هزار نفر به دنیا آمدند!
۱۳۹۹/۱۲/۸ - ۱۳:۲۲
عکس | تزئین ضریح مطهر امیرالمومنین(ع)در شب سالروز فرخنده ولادت
خدمه آستان مقدس امام علی (ع) در شب سالروز فرخنده ولادت، حرم و ضریح امیرالمومنین (علیه السلام) را با هزاران گل رز طبیعی تزئین کردند.
۱۳۹۹/۱۲/۸ - ۰۲:۲۴
فیلم| وقتی ما ضعف مدیریت یارانه داریم!
استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده درباره یارانه ها، شوخی امیر کربلایی زاده با تاثیرگذاری یارانه در زندگی مردم!
۱۳۹۹/۱۲/۷ - ۱۳:۳۸
فیلم | گزارش المیادین از دو دستگی در اسرائیل بر سر برجام
تحلیلگران از دولت اسرائیل خواستند که رویکرد خود درباره پرونده ایران و نحوه تعاملش با دولت بایدن را تغییر دهند تا اسرائیل بتواند در فضای مذاکرات حاضر باشد.
۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۹:۲۹
فیلم | اختلافات داخلی در آمریکا باعث تاخیر در رفع تحریم‌های ایران شد
"محمد المذحجی" تحلیلگر مسائل ایران در شبکه مصری "الشرق": در آمریکا میان سازمان‌های مختلف درباره چگونگی تعامل با پرونده ایران بویژه پرونده هسته‌ای آن اختلاف نظر وجود دارد؛ پنتاگون و کنگره صریحا مخالف کاهش‌ تحریم‌ها هستند و "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا خواهان تعامل با ایران است.
۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۶:۰۷
فیلم | کلیپی فوق‌العاده زیبا از اقتدار فرزندان ایران
تصاویری ویژه از رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه که در بهمن ماه با محوریت قرارگاه منطقه‌ای کربلا در منطقه عمومی جنوب غرب کشور برگزار شد.
۱۳۹۹/۱۲/۵ - ۱۷:۲۷
فیلم| این کوچولوهای بانمک چطور به «فرشتگان نینجا» تبدیل شدند؟!
قصه پیوستن این ‌کوچولوهای بازیگوش به گروه فرشتگان نینجا را از دست ندهید...
۱۳۹۹/۱۲/۵ - ۱۳:۰۶
فیلم| کنایه سریال دادستان به سلفی با موگرینی و باخبرشدن در صبح جمعه!
کنایه سریال دادستان به سلفی با موگرینی؛ ویلای دختر مظلوم آقای وزیر و باخبرشدن در صبح جمعه!
۱۳۹۹/۱۲/۴ - ۱۸:۴۸
فیلم | گزارش المیادین از شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله لبنان
حزب‌الله با ویدئو کلیپ جدیدی که منتشر کرد، مختصات اهداف نظامی اسرائیل که برخی‌ از آنها حتی سری هستند را به نمایش گذاشت که افشای آنها، شوک بزرگی را به سران اسرائیل وارد کرد