خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ الاثنين ٢٢ جمادى الثانية ١٤٤١ Monday, February 17, 2020
فیلم | تناقض‌گویی مجری وهابی؛ شیعه ها هم مرتد هستند و هم نیستند!
در حالی که وهابی ها به صراحت، هر کسی که خلاف عقیده آنها را داشته باشد، را مشرک و مرتد می دانند اما اخیرا برای فریب افکار عمومی و پنهان کردن رابطه خود با تکفیری هایی همچون داعش، ادعا می کنند مخالفان خود را مشرک نمی دانند بلکه تنها عمل آنها مشرکانه است!
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۲۰:۰۰
فیلم | گرایش جوانان غربی به اسلام؛ دیگر در غرب مسیحیت وجود ندارد
کارشناس شبکه مسیحی، با اشاره به گرایش جوانان غربی به اسلام، گفت دیگر در غرب مسیحیت وجود ندارد.
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۱۵:۰۰
فیلم| براى اولین بار موزیک ویدیو با صداى امین حیایى
براى اولین بار موزیک ویدیو با صداى امین حیایى به مناسبت اکران فیلم سینمایى درخونگاه... موزیک ویدئوی کامل به زودی منتشر خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۸/۳ - ۱۲:۳۳
فیلم| برپایی نمایشگاهی از نقاشی های کیارستمی
لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان گفت: گردآوری این مجموعه زحمات بسیاری برده و سی و اندی از نقاشی های عباس کیارستمی از مجموعه داران به امانت گرفته شده تا زیر یک سقف مرور شود.
۱۳۹۸/۰۸/۳ - ۱۲:۲۴
فیلم| انتقادها به رفتار زننده حشمت فردوس با نوه اش!
انتقادها به رفتار زننده حشمت فردوس با نوه اش با وجود نقاط قوت سریال باز هم به چشم می خورد...
۱۳۹۸/۰۸/۳ - ۱۱:۴۹
فیلم | تهمت عجیب شبکه وهابی به ائمه اهل سنت
شبکه وهابی کلمه مدعی شد که ائمه چهارگانه اهل سنت، شیعیان را مشرک می‌دانند! ادعایی که از سوی علمای اهل سنت تکذیب شده است.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۲۰:۳۸
فیلم| مهمانی که کفش خود را روی آنتن برنامه زنده درآورد!
کارآفرین برنامه پایش برای اثبات ایرانی بودن کفشش، کفش خود را در برنامه زنده درآورد.‌
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۹
فیلم | انتقاد مدیر شبکه مسیحی به رواج فساد اخلاقی در کلیساهای خانگی در ایران
در این سال ها، با تشکیل کلیساهای خانگی در ایران، هر روز خبرهای مختلفی از فساد اخلاقی در این کلیساها به گوش می رسد؛ خبرهایی که شبکه های مسیحی آنها را دروغ می خواندند اما وخیم شدن اوضاع، حالا زبان به انتقاد از این وضعیت تاسفبار شده اند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۵
فیلم| نقاشی با شن برگزیده «عصرجدید» از پیاده روی اربعین
برگزیده «عصرجدید» نقاشی جدیدی با موضوع پیاده روی اربعین ترسیم کرده است. فاطمه عبادی برگزیده «عصرجدید» نقاشی جدیدی با موضوع پیاده روی اربعین خلق کرده است.
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۲
فیلم| فرجام رده‌بندی سنی؛ برای زیر 12 سال فیلمی در سینما وجود ندارد!
سرانجام عجیب رده‌بندی سنی در سینما کشور؛ محمد حسین لطیفی: فعلا برای زیر 12 سال فیلمی در سینما وجود نداره!
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۲
فیلم | افشاگری داغ شبکه آمریکایی؛ لشکر مگس‌های بن‌سلمان!
با شکل‌گیری اعتراضات در عراق و جهت‌دهی سعودی‌ها از طریق فضای توئیتر برای افزایش تنش‌ها، موضوع دخالت آنها در امور سیاسی کشور‌ها دوباره داغ شد. یکی از شبکه‌های آمریکایی به تازگی مستندی را در مورد بخش سایبری عربستان سعودی که تحت نظر بن سلمان اداره می‌شود، منتشر کرد. این مستند از عملیات روانی سعودی‌ها در توئیتر و تاثیر گذاری بر روی افکار عمومی در برهه‌های خاص پرده برداشته است.
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۰
فیلم| اولین حضور مهران مدیری در سینما با فیلم «دیدار»
مهران مدیری بیست و پنج سال قبل برای اولین بار در فیلم «دیدار» محمدرضا هنرمند به عنوان بازیگر در سینما جلوی دوربین رفت.
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top