خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ الأربعاء ٢٢ ربيع الأوّل ١٤٤١ Wednesday, November 20, 2019
فیلم | مخالفت با برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص)!
وهابی ها که خود را مسلمان می خوانند، حتی با برگزاری جشن میلاد پیامبر(صلی الله علیه و آله) مخالفت کرده و آن را بدعت می دانند؛ این در حالی است که علمای اسلام برپایی چنین جشن هایی را نه تنها جایز بلکه مستحب می دانند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۷
فیلم| شیوه زننده مفتی‌های وهابی برای فرار از فشار افکارعمومی
همانطور که در تصاویر ویدیویی پیداست، کارشناسان این تلویزیون وهابی که در لندن مستقر می‌باشد، با روش‌های گوناگون از پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان درباره جنایات رژیم سعودی در یمن طفره می‌روند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۴۴
روزهای سخت مسلمانان در فرانسه؛ مادران از همراهی فرزندان خود هم محروم شدند
حمله به مسجدی در شهر "بایون" در فرانسه و تصمیم سنای این کشور برای محکومیت والدین محجبه دانش‌آموزان فرانسوی موجب شد تا بار دیگر حقوق اقلیت مسلمان در این کشور اروپایی مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۶
چرا بی‌بی‌سی مبلغِ بهائیت است؟ +عکس
بی‌بی‌سی همیشه مدعی شعار بی‌طرفی است، اما طرفداری شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی همیشه مورد انتقاد مخاطبان بوده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۰:۰۰
گزارش ویژه؛
هشدار به وزارت آموزش‌وپرورش/ ردپای BBC در پیک دانش‌آموزان ایرانی! +اسناد
جا دارد جامعه فرهنگیان کشور که قریب به اتفاقشان ارزشمدار و متدین هستند، پیشگام اعتراض به چنین افتضاحات باورستیزانه‌ای بوده و بدنه آموزش و پرورش را از لکه‌های ننگ تطهیر کنند.
۱۳۹۸/۰۸/۹ - ۱۵:۱۴
فیلم | تناقض‌گویی مجری وهابی؛ شیعه ها هم مرتد هستند و هم نیستند!
در حالی که وهابی ها به صراحت، هر کسی که خلاف عقیده آنها را داشته باشد، را مشرک و مرتد می دانند اما اخیرا برای فریب افکار عمومی و پنهان کردن رابطه خود با تکفیری هایی همچون داعش، ادعا می کنند مخالفان خود را مشرک نمی دانند بلکه تنها عمل آنها مشرکانه است!
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۲۰:۰۰
فیلم | گرایش جوانان غربی به اسلام؛ دیگر در غرب مسیحیت وجود ندارد
کارشناس شبکه مسیحی، با اشاره به گرایش جوانان غربی به اسلام، گفت دیگر در غرب مسیحیت وجود ندارد.
۱۳۹۸/۰۸/۵ - ۱۵:۰۰
فیلم | تهمت عجیب شبکه وهابی به ائمه اهل سنت
شبکه وهابی کلمه مدعی شد که ائمه چهارگانه اهل سنت، شیعیان را مشرک می‌دانند! ادعایی که از سوی علمای اهل سنت تکذیب شده است.
۱۳۹۸/۰۸/۲ - ۲۰:۳۸
مانیتورینگ جام؛
تصویر| اربعین 98 به روایت BBC
بی بی سی فارسی همانگونه که انتظار می‌رفت، امسال هم مثل هرسال تلاش کرد شکوه مراسم اربعین را از دید مخاطبان خود پنهان کند. رسانه دولتی انگلیس در معدود مواردی هم که به این پدیده بزرگ اجتماعی، آیینی پرداخت، تلاش کرد تصویری کدر از حضور میلیونی عاشقان حسینی در همایش اربعین ارائه دهد.
۱۳۹۸/۰۸/۱ - ۱۳:۴۵
توجیه گوگل برای سانسور تصاویر کربلا و بین‌الحرمین
یک کارشناس امنیت رسانه در رشته توئیتی ماجرای آپدیت نشدن تصاویر کربلا و بین الحرمین در گوگل ارث (Google Earth) را شرح داده است.
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۵
در کلیساهای خانگی در ایران، چه می گذرد؟! +فیلم
مدیر یکی از شبکه های مسیحی بالاخره لب به شِکوه و شکایت باز کرد و به گوشه ای از فساد اخلاقی در کلیساهای خانگی در ایران اشاره کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۴
عالم اهل سنت:
علمای اهل سنت طرفدار نظام بوده و هستند
"من اصلا تایید نمی کنم که در بین علمای اهل سنت حتی آنهایی که با برخی مسائل دولت مخالف هستند، مخالف نظام می باشند...."
۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۳
عالم اهل سنت: کسانی که به زیارت اعتقاد ندارند، اهل سنت نیستند/ پیاده‌روی اربعین، از شعائر اسلامی است
در حالی برخی جریان ها با انتساب خود به اهل سنت، مدعی اند زیارت قبور، اشکال شرعی دارد که علمای اهل سنت به صراحت این ادعا را رد کرده و حتی خودشان به زیارت اهل بیت(علیهم السلام) می‌روند.
۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۰
خاطره ای زیبا از ادب عارف اهل سنت در زیارت امام رضا(علیه السلام)
" حضرت مولانا ابوبکر تایبادی که در تایباد یک عالم و عارف بزرگی بوده، چندین مرتبه با پای پیاده به پابوس زیارت حضرت امام رضا در مشهد رفته است..."
۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۵
امام جمعه اهل سنت خاش:
تکفیر شیعیان، طبق مذاهب اربعه اهل سنت جایز نیست
"از نظر ما و همه فرق اسلامی وقتی کسانی مسمی به اسم اسلام شدند، آنها مسلمان هستند و هیچ کسی حق تکفیر ندارد."