|
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ الجمعة ٢١ رجب ١٤٤٢ Friday, March 5, 2021
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
کیهان: باید بلوغ جامعه را برای انتخابات بالا ببریم!
کیهان درمورد انتخابات ریاست جمهوری نوشت: شورای نگهبان بایستی با اجماع یا شبه اجماع و سخت‌گیری زیاد افراد واجد صلاحیت را احراز نمایند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۴
فیلم| پاسخ محسن رضایی به سوالی درباره کاندید شدنش برای ریاست جمهوری
پاسخ محسن رضایی به سوالی درباره اعلام کاندیداتوریش برای انتخابات ریاست‌جمهوری.
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
فیلم| انتخابات در شرایط کرونایی چگونه برگزار می شود؟
دبیر ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات در شرایط کرونا گفت: ما همه شعب اخذ رای را شب قبل ضد عفونی می کنیم همه پرسنل مجهز به ماسک و دستکش خواهند بود شعبه های سیار هم تعبیه شده برای بیمارستان ها و مراکزی که بیماران کرونایی وجود دارند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۴
کسی که کاندیدا نیست خودش اعلام می‌کند؛
حضور قالیباف در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی شد؟!
اصولگرایان با توجه به پیروزی قالیباف در انتخابات اسفند ۹۸ و کسب کرسی ریاست مجلس، فضا را برای کاندیداتوری شهردار سابق تهران مهیاتر از دوره‌های گذشته می‌دانند؛ حضوری که البته می‌تواند مخالفت‌های زیادی را در میان جریان های مختلف انقلابی به دنبال داشته باشد.
۱۳۹۹/۱۲/۹ - ۱۴:۵۴
فیلم| نظر حدادعادل درباره حضور در انتخابات 1400
«غلامعلی حدادعادل» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیح داد.
۱۳۹۹/۱۲/۷ - ۲۲:۴۹
فیلم| علی مطهری اعلام کاندیداتوری کرد
علی مطهری نماینده سابق مجلس، برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۷ - ۱۲:۴۶
نمازی؛
سید حسن خمینی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نمی‌آید
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نکاتی را بیان کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۷ - ۱۲:۳۸
واکنش آیت‌الله رئیسی به دعوت اعضای خبرگان را برای برگزاری جلسه انتخاباتی
آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، دعوت اعضای مجلس خبرگان برای برگزاری جلسه درباره انتخابات 1400 را رد کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۵ - ۱۶:۳۹
فیلم | وحید جلیلی: از درون اصولگرایان، نوعی تاکتیک‌گرایی ظهور کرده که می‌گویند چرا باید حضور گسترده مردم در انتخابات دغدغه ما باشد؟!
وحید جلیلی در برنامه جهان آرا با انتقاد از تاکتیک گرایی جناح اصولگرا اظهار داشت: چنین گروه‌هایی روی رأی دادن به تمام لیست تاکید دارند نه شناخت واقعی و این موضوع یعنی زمینه‌سازی برای اشرافیت.
۱۳۹۹/۱۲/۵ - ۱۴:۴۸
یادگاران روزهای انقلاب در اختیار تندروها؛ تبدیل محل دیدار امام(ره) و مردم به اتاق جلسات اعضای نهضت آزادی و اصلاح طلبان!
خوب است سید حسن خمینی و موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) -که پس از پایان جشن ۴۲ سالگی انقلاب به بهانه «دروغین» حذف نام امام خمینی(ره) از بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن جنجال‌سازی کرده بودند- اکنون پاسخ دهند که چرا محل دیدار امام(ره) با مردم را هزینه طمع انتخاباتی افرادی کرده‌اند که اتفاقا بیشترین زاویه را با خط اصیل انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن دارند؟!
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۹
حدادعادل: خطر مشارکت پایین در انتخابات از «انتخاب بد» بیشتر است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشارکت مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است و بی اعتنایی مردم نسبت به مسائل به سود کشور نیست؛ این یک زنگ خطری است که حتی خطر آن بیشتر از انتخاب بد است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۰
آغاز به کار اتاق عملیات روانی اصلاح‌طلبان برای انتخابات؛ تخریب رقیب با کابینه‌های خیالی!
در روزهای اخیر پوسترهایی از کابینه‌های احتمالی برخی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری -در جناح اصولگرا- منتشر شده که مورد تعجب همگان قرار گرفته است! کابینه‌هایی دروغین که کاملا خیالی بوده و رسانه‌های اصلاح‌طلب یکی پس از دیگری آنها را با هدف تخریب جناح انقلابی به صورت زنجیره‌ای منتشر می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۱
سردار دهقان: آمریکا تضمین دهد که باز توافق را نقض نخواهد کرد
سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری در گفت و گویی به تشریح مواضع کشورمان درباره رویکرد دولت جدید آمریکا نسبت به ایران پرداخت.
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top