|
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ الاثنين ٣ صفر ١٤٤٢ Monday, September 21, 2020
کد خبر: 401944
نظرات: 42
تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳
ارتباط نامشروع زن تونسی با 100 تروريست در كمتر از يك ماه
به گفته این زن، همسرش از ترس اینکه تروریست ها هردویشان را بکشند، با درخواست تروریست ها موافقت می کند و چاره ای جز پذیرفتن درخواست آنها نمی یابد.
جهاد نکاح ارتباط نامشروع زن تونسی با 100 تروريست در كمتر از يك ماه
به این مطلب امتیاز دهید
46.9% 53.1% بازدید

 

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، نورهان زن 30 ساله تونسی در یک ماه دستکم با 100 جنگجوی داعشی به اجبار ارتباط نامشروع برقرار کرد.

 

مساله جهاد نکاح، بر خلاف تکذیب محافل دنیای عرب و به ویژه تونس که شهرت فراوانی در این زمینه به دست آورده است، بار دیگر پس از بازداشت یک زوج در مرز لیبی با تونس که در صدد بازگشت پنهانی از سوریه بودند، به موضوع داغ رسانه های عربی تبدیل شده است.

 

روزنامه المرصد اعتراف های  زن 30 ساله تونسی را نقل میکند که دو کودک دارد که یکی از آنها 2 ماهه است. وی به همراه همسرش به سوریه سفر کرد و در 27 روز دستکم با 100 تروریست ارتباط نامشروع  داشت.

 

این روزنامه به نقل از اعترافات نورهان می نویسد: وی به همراه همسرش از طریق لیبی به ترکیه و از آنجا به شهر اعزاز سوریه عزیمت می کند.

 

نورهان می گوید: در ابتدا همسرش را که مسئول پشتیبانی شهر تل رفعت و خدمات رسانی به  جنگجویان بود، کمک می کرده و همسرش نیز برای وی نام ام اسماء را انتخاب می کند. اما بعد همسرش ضمن موافقت با درخواست سرکردگان این گروه وی را که باردار بوده در خدمت این عناصر قرار می دهد. 

 

به گفته این زن، همسرش از ترس اینکه تروریست ها هردویشان را بکشند، با درخواست تروریست ها موافقت می کند و چاره ای جز پذیرفتن درخواست آنها نمی یابد.

 

نورهان می افزاید که  یک روز وی را به یک آپارتمانی در یک ساختمان مسکونی منتقل میکنند که 17 زن جهادگر نکاح دیگر از آلمان، مصر، تاجیکستان، چچن، مغرب، فرانسه و سوریه نیز در آنجا مشغول روابط نامشروع با تروریستها بودند و این مرکز توسط یک زن سومالیایی موسوم به ام شعیب اداره می شد.

 

به گزارش العالم، وی می گوید روابط نامشروع با تروریست ها پیش از زخمی شدن همسرش در یکی از حملات به مدت یک ماه ادامه می یابد و پس از زخمی شدن وی برای درمان به ترکیه منتقل شده و آنها از طریق لیبی به تونس فرار می کنند که سرانجام در مرزها توسط نیروهای امنیتی تونس بازداشت می شوند.

 

 


103

 

کلیدواژه ها:
مشاهده نظرات

مرگ براش بهترین راه حله!

پاسخ

۱

۰

تواناییش بالاست. تا 500 نفر هم جا داره.

پاسخ

۲۷

۹

اینا نتیجه همون فتواهای مفتیان مفت خور و عوضی وهابی هست

پاسخ

۲۶

۲

مرگ بر داعش پلید که از دختران و زنان سوء استفاده می کنه

پاسخ

۳۲

۱

خاک عالم برسرت ای فاحشه تونسی

پاسخ

۲۵

۸

من نمیدونم چه مساله ای هست که این نوع از اخبار بعضیا رو ناراحت کرده در حالی که تیتر دقیق چیزی رو میگه که در خبر هست در ضمن شما اگه چیزی از هدفی که این نوع از اخبار دنبال میکنه نداری یا ظرفیت نداری قرار نیست که بقیه رو متهم کنی
و نکته بعدی اینکه اگه هیچ علاقه ای به این خبرها نداری چرا خودت اومدی و این خبر و باز کردی و خوندی ها؟ حالا که تا اخر خبر و خوندی میای برا منادا در میاری که چرا این خبر و گذاشتن یا نه؟ داداش من برو خودتو سیاه کن
اگه شما ذره ای فهم سیاسی داشتی می فهمیدی که این وحشی ها با همین چیزا اومدن و هزاران دختر و زن و بدبخت کردند
و به اسم همین جهاد نکاح آبروی اسلام و مسلمانان رو دارن می برن

اگه همچین خبرهایی نباشه پس از کجا ماهیت پوشالی و دروغ این وحشی ها رو باید بشناسیم ها/؟

در ضمن اون دوتا خبری درست و حسابی هم نوشته شده چون اهلش نبودی نخوندی

چون دقت کرده باشی همه تیترهای نخست خبر درست و حسابی هست ولی تو که اینقدر ادعا میکنی

اصلا دنبال خبر درست و حسابی نیستی که

تو دنبال این خبرها هستی

دست جام نیوز درد نکنه


پاسخ

۲۹

۲

حالا اون مرد موند و زنش ..

پاسخ

۱۵

۳

وای وای وای ...

پاسخ

۱۳

۳

بنابراین اون شوهرش نیست...

پاسخ

۲۲

۳


فیلم این خبرها را هم که بذارید دیگه کار را تموم کرده اید.

خانواده ها نباید سایت شما را ببینند چون تیترهاتون بدآموزی داره!

به خاطر این سبک خبرهای شماست که ساییتون اعتبار نداره و عده کمی می شناسند.

من نمی فهمم هدفتان از این نوع خبرها چیست


با کامنت های اولی موافقم.....

پاسخ

۴

۴۵

آقای بدون نام:
اگراین سایت این خبرهارااعلام نکند جنایات این گروه وحشی چطور مشخص میشود ؛ سایتهای زرد که این خبرها را اعلام نمیکنند که مبادا ارباب آمریکایی ناراحت شود چون گروه داعش ساخته آمریکا وعواملشان درمنطقه است ونباید خدای ناکرده آمریکا ناراحت شود .
شما این سایتهای زرد رانگاه کن ببین چند درصد سایت را به جنایات آمریکا اختصاص داده اند واین سایت را ببینید, آمریکا واذنابش دشمن دیرینه ما هستند وباید آنهارا افشاء کرد ؛ سایتهایی که این کار رانمیکنند دشمن ملت ایران هستند..
حالا شما چه کاره اید که میگویید این سایت اعتبار ندارد , محض اطلاع جنابعالی دربعضی ازصفحات که میخواهم کامنت بگذارم
می بینم اینقدر خوانندگان کامنت گذاشته اند که منصرف میشوم ؛ بالاخره چاره ای نیست بعضی چیزهارا برای اطلاع افکار عمومی باید گزارش کنند حال چون شما خوشتان نیامد پس اعتبار ندارد یعنی چون مورچه راآب برد دنیاراپس آب برد.والسلام...

۱۷

۲

..
کلهم قبیله ای افتخار کنید به جهادتون !!!..

پاسخ

۲۴

۳

بازدید آوردن به هر قیمتی آفت بزرگی برای سایت های مدعی اصولگرایی است.


آقای یا خانم مسؤول جام! با این خبر هیچ خدمتی نکرده اید که هیچ بلکه ضربه هم می زنید.


شما با این نوع خبرهایتان دارید رابطه نامشروع را به بهانه داعش و .. عادی جلوه می دهید.


اگر مردید دو تا خبر درست و حسابی بنویسید نه کپی پیس خبرهای زرد بقیه سایت ها.


سایتتون همش شده جهاد نکاح، ارتباط نامشروع، زن، دختر، ..... کاش کمی فکر می کردید....

پاسخ

۱۱

۳۸

۵

۰

خاک بر سر کسی که این خبر را گذاشته.


خجالت بکشید شما دارید برای بازدید بیشتر این مسائل را ترویج می دهید.


یه بار دیگه تیتر را بخونید و خجالت بکشید.



واقعا برای مسولین جام نیوز متاسفم که سایتشون شبیه سایت های زرد و کشکولی تا سایت خبری!

پاسخ