|
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ الاثنين ٣ صفر ١٤٤٢ Monday, September 21, 2020
کد خبر: 437809
نظرات: 93
تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۱۱/۲ - ۲۲:۲۶
واکنش فراهانی به شایعه قتل دخترش
گلشیفته فراهانی به ضرب گلوله کشته شد؟! +عکس
گلشیفته گلشیفته فراهانی به ضرب گلوله کشته شد؟! +عکس
به این مطلب امتیاز دهید
83.3% 16.7% بازدید

 

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، امروز باز هم شایعه ی عجیب دیگری در یکی از سایتهای خبری ایران منتشر شد مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی به قتل رسید!
 

یکی از سایت های خبری امروز آورده است: «گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.»

 

 

در همین رابطه بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.

 

207

 

کلیدواژه ها:
لینکدونی
لینکدونی
مشاهده نظرات

واقعامرده؟

پاسخ

۰

۰

اره همه رو تو گور خودش میزارن ولی تمام فیلم هاش یه سناریوی کثیف علیه ایران هست .مشکل تو جامعه کم داشتیم که این خانم عقده ای با هنر و استعداد بلقوه شون که پدرشون می فرمایند"برهنگی" بخوان به مشکلات جامعه دامن بزنن؟؟؟؟ ما ها چرا نمی فهمیم ؟؟؟ بابا به خدا کسی که گاها ازش طرفداری میکنین تو زمین مخالف شما بازی میکنه که چه طرفدارش باشی چه نباشی چوب کارهاش رو تو هم به نوعی تو این مملکت میخوری . لعنت به این استعداد شکفته دخترت آقای فراهانی .شاید از تو و خانوادش حرف شنوی داشت و امید به بازگشت، ولی ظاهرا دستتون تو یه کاسست و ناراحت کاراش نیستی که بماند !! تازه مسروری که حالش خوب هست !!!!

پاسخ

۶

۳

۰

۱

سرت سلامت بهزاد .معلومه که کلاه توهم پشم نداره!!!!!!!!!!

پاسخ

۲

۱۰

احتمالایکی براش بسیج کردن ودخلش رودرآوردن

پاسخ

۷

۳

هی هی جبلی ... تو فحشتو بده پولشو بگیر

پاسخ

۳

۱

خاک تو سر ...

پاسخ

۱

۰

دلتان خوشه برید به فکر اعمال خودتون باشید

پاسخ

۱۷

۴

۲

۳

باید زنده بمانمد و نتیجه شهرت طلبی خود را با لامساس بدهد

پاسخ

۲

۶

چقدر پست و رذلن کسانی که این شایعات رو درست میکنن. خجالت آوره. این آدم هم خانواده داره.

پاسخ

۳۹

۹

سلام به همگی
اینایی که میگن گناه دیگران به پای ما نوشته نمیشه و به ما ربطی نداره اگر اینطوری بود امر به معروف و نهی از منکر رو خدا قرار نمیداد.
ضمنا ما داریم توی یک جامعه زندگی میکنیم و عصر ارتباطاته ها این حرفا رو میزنین!!. وقتی که توی جامعه یکی یه کاری بکنه نتایجش به همه بر می گرده.
مثلا همین تیم های فوتبال اگه قهرمان بشن جامعه یه مدتی سرزندس و شاد ولی اگه حذف بشن به وضوح اثرش رو توی جامعه میبینین که معمولا عده زیادی دل و دماغ ندارن.
حالا رفتارهای این خانوم هم همینطوره و باعث خجالت خیلی ها میشه مخصوصا ما که عمومیت دنیا اصلاعاتی از ما ندارن و ایشون رو بعنوان یه هنرمند ممکنه به همه ایرانی ها ربط بدن.
ضمن اینکه پدر ایشون هم گذشته خوبی نداره از لحاظ عقیدتی البته ممکنه توبه کرده باشه که در اینطورت من مرتکب گناه شدم ولی از اینکه نامه میزنه و میگه دیگه دختر من نیستی و بعد خبر میزاره که باهاش صحبت کردم شاد و شنگولم بوده در میاد که توبه ای در کار نیست.
یه حرف آخری هم دارم اینه که دوستان هموطنای خودشونو سر موضوعات اینچنینی به داعشی های وهابی و صهیونیستی ربط ندن. والا فحش دادن به خانمی که مراسم جام جهانی رو انجام میداد هنوز فراموش نشده که به داور استرالیایی هم رسید حالا هم هر روز این خانم بیشتر خودشو نشون میده
ما ایرانی ها فرهنگ بسیار غنی داریم که همین اروپایی ها خیلی کارای خوبشون رو از ما یاد گرفتن ولی حالا ما باید افسوس فرهنگ اونارو بخوریم

۱

۳

از خدا می خواهم همیشه سرحال و سرزنده باشد.

پاسخ

۲۷

۲۲

۳

۲

۱

۳

۱۸

۶

چرا لعنت میفرستین؟
اونم راهشو انتخاب کرده.
متاسفم برا طرز فکر احمقانتون
امیدوارم گلشیفته روزی توبه کنه و از این کارا دست برداره

پاسخ