|
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ الأربعاء ١٩ رجب ١٤٤٢ Wednesday, March 3, 2021
کد خبر: 440957
نظرات: 69
تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۶
عادل سردمدار فوتبال فاسد شد، کی روش شاه عریان؛
حمله شدید و بی سابقه کارشناس فوتبال به فردوسی پور و کی روش
امروز اگر همین فوتبال فاسد نتواند یک رای 88 درصدی را به نفع خودش کسب کند، قطعا یک جای کارش ایراد دارد!
بهمن فروتن حمله شدید و بی سابقه کارشناس فوتبال به فردوسی پور و کی روش
به این مطلب امتیاز دهید
67.5% 32.5% بازدید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهمن فروتن که سابقه مربیگری در فوتبال آلمان را دارد انتقادات شدیدی را به برنامه پنجشنبه شب 90 داشته و نظرسنجی این برنامه را دارای علائمی از فوتبال فاسد دانسته است.

 

یادداشت زیر به قلم این کارشناس فوتبال را از دست ندهید:

 

رای عجیب 88 درصدی مردم به کی‌روش؛ این سرانجام و خروجی آخرین برنامه نودی بود که عادل فردوسی‌پور، علی منصوریان و چند نفر دیگر در پشت‌صحنه این برنامه آن را هدایت و رهبری کردند.

 

نه اینکه صحت این نظرسنجی زیر سوال باشد اما بررسی اینکه در چه فضایی چنین آمار عجیبی به نفع کی‌روش بر خروجی برنامه 90 نشسته است، خیلی چیزها را روشن می‌کند از جمله فسادی که ما سال‌هاست فریادش می‌زنیم.

 

امروز اگر همین فوتبال فاسد نتواند یک رای 88 درصدی را به نفع خودش کسب کند، قطعا یک جای کارش ایراد دارد!

 

کارلوس کی‌روش در جام جهانی فوتبال از جمع 32 تیم عنوان سی‌ویکم را کسب کرد. همین مربی در جمع 16 تیم جام ملت‌های آسیا عنوان نازل ششمی را به دست آورده.

 

حال چگونه است که باید در یک نظرسنجی پیامکی 88 درصد رای موافق را برای ابقا کسب کند. آیا واقعا اگر یک مربی ایرانی هم با چنین نتایجی روبه‌روی عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 نشسته بود، چنین سرنوشت ماورایی نصیبش می‌شد؟ خیر، قطعا چنین خبرهایی نخواهد بود.

 

من پنجشنبه دریافتم که اگر رسانه‌ها بخواهند، می‌شود گنجشک که هیچ، کلاغ را رنگ کرد و به جای قناری در بازار فروخت. من امروز فرآیند ادامه کار کی‌روش در فوتبال ایران را تشبیه می‌کنم به داستان "شاه‌عریان"!

 

قصه این شاه از این قرار بود که یک روزی یک عده "آدم شیاد" به قصر شاه رفتند و خطاب به او گفتند که ما می‌خواهیم بهترین لباس‌های جهان را برای شما بدوزیم. این حق شماست که در جایگاه شاه زیباترین و به روزترین لباس دنیا را بپوشید. شاه که از این پیشنهاد خوشش آمده بود موضوع را بدون اینکه سوالی بپرسد، پذیرفت.

 

فردای آن روز این آدم‌های شیاد به همراه چند خیاط به کاخ شاه رفتند و بدون اینکه پارچه‌ای داشته باشند، شاه را عریان کرده و شروع به اندازه‌گیری خیالی اندام او کردند. این فرآیند دوخت لباس "خیالی" شاه یک ماهی طول کشید تا یک روز که قرار شد شاه با این لباس مثلا زیبا و البته خیالی در انظار عمومی ظاهر شود.

 

روز رونمایی از شاه با لباس زیبایش مردم شهر با اعلام قبلی در خیابان‌ها جمع شدند تا ببینند زیباترین لباس دنیا، بر تن شاه‌شان چگونه است. غافل از اینکه آنها قرار است در آن روز شاه عریان شده را ببینند.

 

بالاخره روز رونمایی فرار رسید و شاه که با نقشه آدم‌های شیاد کاملا عریان روی ارابه به سطح شهر آمده بود به طرزی عجیب با استقبال مردم متحیر از لباس زیبایش مواجه شد.

 

در همین قیل و قال پسر بچه‌ای از لابه‌لای مردم فریاد زد که «چرا شاه برهنه است؟» و همین فریاد مردم را از خواب خیالی‌شان بیدار کرد و آنها متوجه شدند که "شاه عریان" است.

 

حالا قصه 12 درصدی که پنجشنبه شب به کی‌روش رای منفی دادند، قصه همان "پسر بچه" است و 88 درصد بقیه مردم شهری هستند که درخوابند. نتیجه آنکه وقتی امپراتوری رسانه بخواهد، عریانی یک شاه را 88 درصد مردم "لباس زر" می‌بینند.

 

ضمن‌آنکه توجه داشته باشیم که آنالیز کرنرها و اینکه ما به خاطر نداشتن بازیکن بزرگ و ناتوانی در ارائه فوتبال مدرن مجبوریم فوتبال عمودی یا همان "فوتبال علی‌اصغری" خودمان را ارائه کنیم بی‌ارتباط با لباس خیالی شاه نیست.

 

در پایان به این نکته اشاره کنم که رای 88 درصدی بینندگان 90 به کی‌روش "رفراندوم" نیست که مسئولان از آن واهمه داشته باشند. این نتیجه یک عده بیننده "پیامک باز" است که خیلی راحت می‌توان تحت تاثیر یک جو روانی در چنین فضایی قرارشان داد.

 

من و خیلی دیگر از مربیان می‌توانیم اثبات کنیم که لیاقت تیم کی‌روش همان جایگاه سی و یکمی جام جهانی است ولاغیر.

 

"ژان پل‌سارتر" فیلسوف فرانسوی می‌گوید: «جامعه‌ای که راضی و خشنود هست، هیچ‌وقت پیشرفت نخواهد کرد.»

 

ما امروز با ترفند به دنبال رضایت مردم هستیم و اگر مسئولان تسلیم این ترفند بشوند قطعا در حق این فوتبال خیانت کرده‌اند.

109

مشاهده نظرات

همه کسانی کا کامنت می زارن و اونی که این موضوعات را برای سرگرم کردن و جوسازی توی دست و پای شما میندازه همه همان مافیاست که بود
الان باید یک سیاه نمایی کنه یکی مردمو خر حساب کنه و خواب یکی خود را علامه دهر بدانه یکی دیگه بگه زمان من تیم یاران برزیل آسیا بود دیگری بگه چرا گل خوردی و........
آقا به خدا دینار دین بره
هر کسی را بهر کاری ساختن یک عمل یکی حرف یکی هم سیاه شدن
عزیزان فوتبال و همه ورزش ایران تا اول جیب یک عده پر نشه راضی به انجام هیچ عملی نمی شن
ایکاش حسابرس حسابهای زمان این آقایان برزیلی و ال وبل را هم بررسی کنه
و ایکاش خدا جای حق می نشست و قضاوت می کرد
گول نخورید منم منم و منیت و خواب نما شدن یک عده ای واقعاً شور همه چیزو درآورده
ایکاش یکی بود همه حرفهای این آقایان را در همه ازمنه بررسی می کرد و تناقض و ریا را مثل روز روشن باز می کرد
نه عزیزان نه ما خوابیم و نه فوتبالمان لخت و نه مربیان داخلی و پیش کسوتان بدند
بلکه علم و اکنولوژی حرف اول را می زنه آقای کیروش شاید طراز اول نباشه ولی فوتبال را از این آقاین بیشتر می شناسه و اینکه ایشان بازیکنان این افراد را برای گرفتن امتیازات بصورت تحمیلی نپذیرفت
وقت گوشت از جلو گربه برداری چنگ می زنه
این 88 درصد دارن می گن اهای مسئولین ما این کهنه ها را نمی خوایم این را هم هزینه کنید تا قبل ازاینکه پول ها را یکی ............. ییاعلی مدد از الفاظ زننده خفه شو وبشین سرجات برو بخواب و تونمی شناسی لطفاً؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ

۱

۲

کیروش واقعا مربی خوبی است.

پاسخ

۳

۸

لال شو

پاسخ

۷

۱۸

جناب فروتن لطفا جوگیر نشو. بشین سرجات سکوت مطلق حق تو و امثال درخشان و قلعه نویی هستش. مردم ما فوتبالو میشناسن خیلی هم بهتر از حضرت عالی.به شعور مردم توهین نکن.به زعم من ژاپن بهترین تیم این دوره بودولی حذف شد.ما به داور و یکی از اتفاقات نادر فوتبال باختیم که آن هم آشی بود که میزبان با همدستی مسئولین afc برای ایران پختند.استرالیا از حضور ایران و صد البته تیم کیروش در جمع 4 تیم به شدت وحشت داشت ولی چون ما فدراسیون محکم و لابی درست حسابی در کنفدراسیون نداریم ( البته در همه رشته ها ) همواره مظلوم هستیم و خواهیم ماند. ( ماجراهای کشتی رو که به خاطر دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) جریان کوتاهی فدراسیون رو در مقابله با پیگیری دوپینگ علا عبدالزهرا رو دقت کن.... تازه تیم ملی ما داره فوتبال شناور و روان و شادابی رو ارائه میده و میانگین سنی بسیار قابل قبولی داره.آینده ی این تیم تابناکه.تیم کیروش نطم و انضباط و همدلی داره. جنگندگی قابل قبولی هم داره.چرا شما و امثال آقای ناجی پرسپولیس همش گیر دادین به سیستم دفاعی کیروش؟ مگه بدتون میاد تیم ملی در وهله ی اول گل نخوره بعد به گل زدن فکر کنه؟دوس دارین به کیروش سفارش کنیم اوایل بازی همیشهیه گل به خودی داشته باشیم؟با گل نخوردن مشکل دارین؟ اگه بنجامین بی همه چیز سرباز فراری ما رو اخراج نمی کرد این ما بودیم که بدون گل خورده به فینال می رفتیم نه کره جنوبی.رای 88 درصدی برنامه 90 رای سالم و بی طرفانه و به دور از غرض ورزی بود البته رای 12 درصدی هم قابل احترام هستش.ولی به شعور مردم توهین نکنیم چون مردم ایران هر کس واسه خودش یه کارشناسه.

پاسخ

۱۶

۵۵

سلام
وضعیت فوتبال ما و افراد در آن رفته رفته داره از بین میره. کی میتونه بگه کیروش مربیه بزرگی نیست؟ کاری به نتیجه هاش ندارم یه تیم خوب باید تمام شرایطش از جمله کادر فنی، بازیکنان، فدراسیون و .... باید عالی باشن تا اون نتیجه ای که میخواین به دست بیارین شما نمیتونید بگید چون کیروش اومده و این پولو گرفته ما باید همیشه پیروز باشیم شما اگر بهترین مربی یا بهترین بازیکن دنیا رو داشته باشین نمیتونه تضمین بده با شرایط نامناسب برای شما کاری کنه. همین ژاپنی که حذف شد مگه کم تیمی بود اما شک نکنید یه جای کارش مشکل داشته. شما هم نباید چون کیروش حقشو داره از فدراسیون میگیره بیاید به مردم توهین کنید جوان گرایی و بازی روان تیم ملی کار تلاش تیم ملی و کادر فنی بود.
به نظر من اگه مربی ایرانی داشتیم به خاطر تسلط فدراسیون روی اون خدمات کمتری میتونست دریافت کنه اما مردم ما هم فوتبال رو میشناسن و الان یه رضایت نسبی از فوتبال دارن امیدوارم دوباره به روزهای قبل بر نگردیم وقتی میشه مردم را خوشحال کرد چرا این کارهارو انجام ندیم.
به امید سرافرازی کشور عزیزمون

پاسخ

۱۳

۱۰

درود بر اقاي فروتن كه در روز بي كسي حق و حقيقت جانب حق را گرفته در روزي كه عده اي با در دست داشتن رسانه ملي و مطبوعات و رسانه هاي كشور مسايل را سالهاست كه برعكس به مردم القا ميكنند عده اي چاپلوس و كينه جو كه فقط بخاطر مشكل شخصي كه با امير قلعه نويي دارند جانب انصاف را رها كرده اند و هر كجا و هر كسي را چه حق چه ناحق ديدند عليه امير خان است بالا ميبرند و در نظر مردم موجه نشانش ميدهند و بر عكس اگر كسي چيزي به نفع امير خان گفت تا ميتوانند او را تخريب ميكنند اين سردمداران افكار عمومي به رهبري فردوسي پور و حمايت عناصري همچون حاج رضايي مزدك خبرورزشي و چند نفر ديگر چندين سال است كه جنگي خاموش و نابرابر را با امير به راه انداخته اند و در اين بين از هر فرصتي براي تخريب ايشان استفاده ميكنند من از مردم شريف ايران عاجزانه تقاضا دارم بدون پيش داوري و حب و بغض دوباره مسايل را مرور كنند تا به حقايق پي ببرند فقط سعي كنيد فهميدن حقايق دير نشود و گر نه همان كلاهي كه در سالهاي گذشته در مسايل سياسي با احمدي نژاد سرمان رفت بر اثر كينه نسبت به افرادي خاص دوباره سرمان نرود درود بر ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامي كه توانستند حقيقت اهل بيت را از عمر و ابوبكر و عثمان و معاويه ها تشخيص دهند و چون ديگر كشورها كه فريب سقيفه را خوردند و راي به ابوبكر را انتخاب كردند نبودند باز همان اگاهي را ميطلبد

پاسخ

۷

۴

خدا خیرت بده آقای فروتن حرف حق رو زدی

پاسخ

۴

۴

واقعا حرف دل ما را زدی،زنده باشی

پاسخ

۵

۱

دوستان خیلی خودتون رو درگیر این بازی های رسانه ای نکنید .! بزارید این آدم ها از فردوسی پور و کیروش گرفته تا فروتن . قلعه نویی و درخشان اینقدر بزنن تو سر و کله هم تا خسته بشن .
نه تنها پشت سر فوتبال ایران بلکه پشت سر فوتبال جهان فساد خوابیده و فوتبال دنیا رو سب پلاتر نمیچرخونه حالا برید تحقیق ببینید فوتبال رو کی میچرخونه .
فوتبال بازی کنید اما فوتبال نگاه نکنید و هیچ وقت فوتبالست جماعت رو الگوی خودتون قرار ندین .
یک سوال میپرسم ازتون . این آقایون که میشن الگوی ما جوونا پشت سر کدومشون حاضرید نماز بخونید ؟
هیج کدوم چون اینها نه از لحاظ اخلاقی و نه از لحاظ دینی اعتقاد درستی ندارن بعد همینا میشن الگوی ما .
مایی که تا 30 سال پیش الگومون امثال خرازی . باکری . بابایی و برونسی بود حالا الگومون شده اینها .
فوتبالسیت جماعت عنصر بی خاصیتی هستش که اگه نباشه ما از گشنگی نمیمیریم .
لذا فوتبال فقط یرای سرکار گذاشتن ما درست شده .
من خودم خیلی اهل فوتبال دیدن و نمیدونم نظر دادن و اینکه کی بره بره و کی بیاد نیستم فقط خواستم بگم که شما وارد بازی رسانه ای این آقایون نشید .

پاسخ

۱

۱

درود بر شرف این مرد که حرف دل میلیونها ایرانی رو زد که اینروزها انگشت به دهن در حال تماشای این حمایت مافیای رسانه ای فردوسی پور از این مرد ریاکار و حقه باز هستن!
آقای کیروش هرچی هم که اسم بزرگی داشته باشن به اندازه یک مربی درجه سه هم برای ما کار نکردن...
از ابتدای وردشون جز نگاه از بالا و ادا اطوار های بچه گانه و لجبازی با بازیکن و مربی ایرانی و تمسخر لیگ و ... چیزی نداشتن
این اواخرم که افتخار اشیون شده کشف استعداد!!!! درحالیکه همین استاد گرامی 3 سال حرف مربیان ایرانی رو مسخره میکرد که چرا به لیگ توجه نداری و مدام بازیکنان تکراری دعوت میکنی و بدنبال بازیکن دورگه از لیگ های دسته 2 و 3 اروپا هستی!!!
که اگر نبود مصدومیت منتظری و خسرو و بیکزاده همین چند بازیکن مستعد جوان هم مجالی برای نمایش تواناییهای خود نداشتن.
حقیقت اینه که آقای کیروش حتی اگر قرار به موندشونم باشه باید تابع فوراسیون باشن و توقع اشون هم در حد نتایج شون باشه نه توهم کار کردن در فلان باشگاه بزرگ اروپایی!!!

پاسخ

۳

۱

دمت گرم که حرف حق رو زدی

پاسخ

۸۷

۳۱

[...] کارت به جایی رسیده که به همه مردم توهین میکنی
لعنت بر تو و امثال تو

پاسخ

۴۲

۷۸

آفرین مرحبا آقای فروتن واقعآ حرف به حقی زدی فوتبال عمودی علی اصغری از کشفیات آقای کیروشه که چون بلد نیست فوتبال زیبا ودل چسب وشناور ارایه کنه مجبوره با این سیستم از خود درآورده که شامل دفاع مطلق ضربات زیاد شوت دوندگی 10 کیلومتری ووووو من واقعآ از این ملت متاسفم که خیلی زود فریب می خورن که خوب وبد تشخیص نمیدن مگه نمیدانید که ضعیف ترین تیم جام جهانی ایران بود چرا ای ملت خود را شریک این فوتبال فاسد کفاشیان کیروشی پور وکیروش وصداو سیما با آن برنامه افتضاح نود می کنین کارشناس دوست داشتنی فروتن خیلی خوب به موضوع پرداخته اند که همون 12 درصد پسر بچه که حقیقت را میگه نه 88 درصد که الکی در خوش وخیالی وسطحی نگری به سر میبرن "ژان پل‌سارتر" فیلسوف فرانسوی می‌گوید: «جامعه‌ای که راضی و خشنود هست، هیچ‌وقت پیشرفت نخواهد کرد.»



ما امروز با ترفند به دنبال رضایت مردم هستیم و اگر مسئولان تسلیم این ترفند بشوند قطعا در حق این فوتبال خیانت کرده‌اند.

پاسخ