خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ الخميس ٢٣ ربيع الأوّل ١٤٤١ Thursday, November 21, 2019
کد خبر: 598091
نظرات: 31
تاریخ مخابره : ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۰
اینستاگرام؛
واکنش مجری زن شبکه من و تو به تیتر یک روزنامه درمورد حوادث پاریس
مجری زن شبکه ماهواره ای من و تو به تیتر روزنامه وطن امروز درمورد وقایع پاریس واکنش داد.
سالومه سیدنیا واکنش مجری زن شبکه من و تو به تیتر یک روزنامه درمورد حوادث پاریس
به این مطلب امتیاز دهید
76.7% 23.3% بازدید

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سالومه سیدنیا مجری زن شبکه ماهواره ای من و تو به تیتر روزنامه وطن امروز درمورد وقایع پاریس واکنش داد.

 

روزنامه "وطن امروز" در تیتر امروز خود در واکنش به حوادث تروریستی پاریس، آنرا نتیجه اقدامات غربی ها در حمایت از داعش دانسته و با استعاره ای نوشت: "غرب سرانجام دستپخت خود در سوریه را چشید بفرمایید شام"

 

"بفرمایید شام" عنوان برنامه ای در شبکه ماهواره ای من و تو است که در پی ترویج شراب و فساد در بین خانواده ها و بطور کلی تغییر سبک زندگی آنها می باشد.

 

سالومه سیدنیا در واکنش به انتخاب این تیتر که نامی مشترک با این برنامه دارد در صفحه اینستاگرامش ضمن توهین به دست اندرکاران روزنامه وطن امروز به آنها نسبت داعشی های وطنی داد.

 

گفتنی است سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دولت اصلاحات، مدیر روابط عمومی خانه سینما نیز بوده است.

 

 

135

مشاهده نظرات

سالومه بهتره بري و ..............اين حرفا به تو نيومده

پاسخ

۰

۰

خاک به سرت با این تیترت

پاسخ

۱۳

۲۱

منظور از شام سوریه هست......

پاسخ

۱۷

۱

لیاقت او همون سگی است که در بغلش است

پاسخ

۲۶

۶

عجب تیتر هوشمندانه ایی
با یه تیر دو هدف زده

پاسخ

۷۶

۱۴

خوب راست میگه این چه تیتری آخه!؟ چطور می تونند نسبت به از بین رفتن یه انسان بی تفاوت بود و اونو به عنوان یه وعده غذایی تعارف کرد واقعاً خجالت آوره

پاسخ

۴۱

۱۲۴

جناب ایرانی که به ناحق نام ایران و ایرانی را ربوده ای و معلوم نیست از کجا و به نیابت چه کسانی پشت این نام مقدس پنهان می شوی؛ در جنگ سوریه بیش از چهارصد هزار نفر طی 5 سال کشته شده اند؛ چند هزار نفر غیرنظامی در یمن توسط عربستان و با چراغ سبز همین فرانسه در حال قصابی شدن هستند؛ چند هزار نفر در پاکستان و افغانستان توسط پهبادهای امریکایی تکه تکه شده اند طی 5 سال اخیر؛ در بحرین با سلاح های فرانسوی و انگلیسی و مشاوران امریکایی شیعیان را سرکوب می کنند؛ در لبنان و عراق هم که آمار تلفات انسانی سیاست های غربی ها مشخص است؛ برای هر کدام از اینها اگر قرار بود یک تیتر جنجالی زده شود چند صد هزار روز باید تیتر زده می شد که جنابعالی اینگونه ادعا می کنید؟
160 فرانسوی مرده اند؟ مهم است؟ مهم است چون انسان هستند ولی آن به اصطلاح معارضان سوری مانند احرار الشام که 5 سال است نبل و الزهرا را محاصره کرده اند و هر روز مردم را با بشگه های مواد منفجره و گلوله های خمپاره هدف قرار می دهند و زنان را می دزدند و سر بریده فرزندان نبل و الزهرا را در ورودی های شهر آویزان می کنند آنها چه هستند؟ مردم نبل و الزهرا چه؟ به نظر تو ی فاشیست آدم هستند؟ اگر آدم هستند چرا فرانسه با مردم نبل و الزهرا این کار را می کند؟ چرا از وحشی های احرار الشام تحت عنوان معارضین میانه رو حمایت می کند؟ اگر شما شرافت دارید طی 5 سال اخیر برای مردم نبل و الزهرا غمی خورده اید یا نه؟ لااقل انقدر شرافت داشته باشید که بگویید نه! بگویید که از دید شما اینها آدم نیستند وگرنه چگونه می توان در مقابل قتل عام روزانه مردم طی 5 سال سکوت کرد؛ در مقابل ذبح دختربچه های شیعه سکوت کرد ولی برای چند عملیات تروریستی محدود در پاریس یقه جر داد؟

۱

۰

۱۲

۲

اخه عزیز من تو چرا یهو اتیشی شدی تو فقط تو تفکر اونور ابی چرا یه کم از اون فندوق که اسمشو گذاشتی مغز استفاده نمیکنی . مگه همینا نبودن که مسکن و ماوا واسه منافقین ترتیب دادن ؟ مگه خبر نداری همینا بودن که تروریست های سازمان منافقین رو پناه دادن ؟ مگه همینا نیستن که اسلحه و تجهیزات اون اقلیت بربر رو که اسم خودشون رو گذاشتن دولت اسلامی تامین میکنن؟ سالومه یه معلوم الحاله که رفته بیرون گود و میگه لنگش کن اصلا اون هیچ کجای این مقوله جا نداره . بی تفاوت نیستیم اتفاقا خیلی هم درد اوره که مردم بیگناه باید تاوان حماقت اشخاص سیاسی مملکتشون رو پرداخت کنن . بعد از این بمب گذاری حمله به مسلمونها در فرانسه شده یه ارزش . حالا اون مغزت رو نگذار اکبند بمونه ، یه کم فکر کن ، اگه خوب فکر کنی و این تیکه های پازل رو کنار هم قرار بدی میفهمی که همچی دولت مردان فرانسه و دیگر کشورهایی که این طرز تفکر رو دارن بدشون نمیاد چنین حمله هایی علیه مردم کشورشون پیش بیاد جون اونها با قربانی کردن افراد بیگناه به مقاصد خودشون میرسن و بهانه های لازم رو برای جنایات بعدیشون رو در دست دارن . قضیه حمله به بنگاه خبر پراکنی و کاریکاتور کشی شارلی ابدو رو فراموش کردی ؟ حالا میفهمی واقعا این شامیه که خودشون پختن .

۲۱

۲

واقعا بفرماييد شام مرگ بر منافق فراري ف

پاسخ

۶۲

۲۰

راست می گوید از غم دیگران خوشحالید؟؟؟؟؟

پاسخ

۳۳

۶۱

۳

۰

اینم آدمه شما ازش خبر میزنین

پاسخ

۱۸

۰

زن بیچاره....
چه زود تاریخ مصرفش تموم شد!

پاسخ

۱۷

۰

توهین توهین میزاید!!

پاسخ