خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ الجمعة ٢٨ جمادى الأولى ١٤٤١ Friday, January 24, 2020
کد خبر: 771091
نظرات: 37
تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۲
پرونده سرمربی سابق پرسپولیس دردسرساز می شود؟
امید استقلال و تراکتورسازی برای قهرمانی با کمک فیفا
پرسپولیس شانس اول کسب قهرمانی لیگ است و فاصله خوبی با رقبا ایجاد کرده اما ممکن است به سادگی قهرمانی را از دست بدهد.
1 امید استقلال و تراکتورسازی برای قهرمانی با کمک فیفا
به این مطلب امتیاز دهید
32.6% 67.4% بازدید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس با شکست استقلال خوزستان 56 امتیازی شد تا یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شود.

 

قرمزها با یک بازی بیشتر فاصله یازده امتیازی با تراکتورسازی ایجاد کرده اند و با استقلال هم (با دیدارهای مساوی) 12 امتیاز اختلاف دارند و طبعا این تیم شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

 

با این حال قرمزهای تبریز و آبی های تهران که از فیفا زخم خورده و از نقل و انتقالات محروم شدند امید دارند این بار فیفا به کمک آنها بیاید.

 

آن طور که از شواهد پیداست قرمزها به زودی در پرونده شکایت مانوئل ژوزه محکوم می شوند و باید مبغلی حدود هفت میلیارد تومان به این مربی پرتغالی پراخت کنند که ظاهرا در توان شان نیست چرا که دست به دامن هواداران خود شده اند.

 

این احتمال وجود دارد که پیش از پایان فصل (در صورت عدم توافق با ژوزه برای پرداخت مطالبات در چند مرحله) قرمزها با کسر 6 امتیاز مواجه شوند که می تواند رقبا را به کسب قهرمانی امیدوار کند.

نامه

109

کلیدواژه ها:
مشاهده نظرات

اسم سایتتون رو بذارید دروغ نیوز................

پاسخ

۳

۵

هرکسی نان ازعمل خویش خورد منت حاتم دایی را نبرد

پاسخ

۰

۲

من و رفیقامم کمک کردیم زنده باد پرسپولیس

پاسخ

۴

۲

خاک برسر نویسنده.همین.

پاسخ

۳

۳

جام نیوز فقط نظرات برسبولیسی را میزنی ؛؛لطفا نظر یک استقلالی را هم بجاب '' در فرهنک استقلالی این تفکر نمیکنجد اولا قهرمانی به این شکل که دیکه احتیاجی به تکرار ندارد وفقط به یک فرق تفکرنه بیشتر اشاره میشود همین استقلال خوزستان باصطلاح هم خانواده بدون رعایت هیج ارتباطی میجنکد و٦امتیاز از استقلال تهران میکیرد ولی نفت تهران با کادر جدید تماما برسبولیسی که قبلا با کادر استقلالی دوبار برسبولیس را برد وحتی قهرمانی را ازاو کرفت به طرز اشکار ٦امتیاز از باصطلاح ١٢ امتیازاختلاف موردادعارا کادو میدهد وایضا داوریها وحمایت‌های دیکر ...بیشکش احساسیها وحتی همین سومی برای انها با انهمه کارشکنیها ویک مشت کادر وبازیکن جوان ونوجوان لذتبخش‌تر است وانقدر با کلاس وبزرکمنش هستند که جریمه شدن برسبولیس توسط فیفا واین نوع قهرمانیها که جندین بار در کذشته توسط مسئولین قرمز صاحب شده بعنوان اشاره فقطموضوع شرم اوردسته سوم رفتن استقلال به رهبری مهندس!عابدینی در فدراسیون وقت ابدا ارزویشان نیست ...جام نیوز اکر منعکس نشود مهر تایید به برسبولیسی بودن وفقدان وجدان رسالت رسانه اى تان زده اىد

پاسخ

۲

۴

این موضوع به استقلال و تراکتور چه ربطی دارد؟

پاسخ

۵

۱

ادمین جان خواب دیدی چاییدی چرا همه اخبارت دروغه

پاسخ

۳

۱

دوستان باسلام امروز از طریق دستگاه عابربانک در حد توانم ازباشگاه محبوبم حمایت کردم.باافتخارپرسپولیسیم باافتخار از باشگاه محبوبم حمایت میکنم با افتخار پیگیر حمایت دوستان سرخ دل خودم هستم.

پاسخ